Lia trebuie sa mearga si la facultate totusi. Acum aflandu-se in fata dulapului alegandu-si hainele.
Dupa 5 minute de gandit isi alege hainele si se schimba cu ele apoi se mai pregateste putin plecand spre facultate.
3 PM.Lia a iesit de la ore si acum asteapta in statia de autobuz care este exact in fata facultatii.
O masina neagra , cu geamuri fumurii si cel mai sigur una scumpa, opreste langa ea. Geamul din fata este lasat in jos ceea ce o lasa pe fata sa vada o fata cunoscuta.
"Haide Lia! Urca! Avem de vorbit. "
Ea doar incuviinteaza si intra in masina.
"S- a intamplat ceva , TaeHyung? "
"Jungkook m-a rugat sa te iau si sa te aduc la companie. A spus ca vrea sa vorbeasca cu tine. "
"Ah..ok. Multumesc! "
"Nu ai pentru ce."
3.30 PM.
Lia si TaeHyung intra in companie. Tae o indruma spre o camera unde o lasa pe ea sa intre si el pleaca mai departe.
"Ne mai vedem, Lia! Asteapta-l pe Jungkook acolo. Pa!"
"Mersi. Pa , Tae. "
Fata intra in camera unde gaseste o canapea cam de 4 persoane , 3 fotolii , cateva scaune , un televizor si inca cateva lucruri .
Se aseaza pe canapea asteptandu-l pe baiat.
Dupa aproximativ 5 minute , Jungkook intra in camera salutand-o pe fata. Pare serios.
"Lia. Am nevoie de ajutorul tau. Nu stiu ce se intampla. Dar de cand mi-ai spus de acea persoana, incep sa ma comport ciudat. Ce se intampla cu mine?"
"Adica te comporti ciudat? Ce se intampla?"
"Eram suparat ca m-am lovit in scaun si atunci cand l-am privit a luat foc. Si nu doar atat! Am spus ca as vrea sa pot sa zbor si sa nu mai trebuiasca sa merg , intr-o dimineata cand nu am vrut sa merg la companie, si am inceput sa zbor . Pe spate am nistr urme negre si nu se duc! Si ma simt ciudat. In timp ce mancam am inceput sa tremur si sa am fridoane apoi am vomitat tot ce mancasem."
"Ce ai mancat?"
"Spanac"
"Ah...Jungkook...Ziua ta este pe 1 septembrie , nu?"
"Da , de ce?"
"Peste 2 luni jumatate.... Asculta. Mai stii cand am zis in seara cand ai dormit la mine ca e o poveste pentru alta data?"
"Da."
"Ar trebui sa iti spun. Dar nu pot. Jungkook, nu te speria de ce se intampla asta. Nu spune la nimeni, incearca sa te controlezi, nu manca spanac si ovaz si ai grija sa nu fii vazut in caz ca se intampla ceva."
"Ce? Ce se intampla? Ce vrei sa spui? Ce am ?
" Jungkook, nu iti pot spune. Nu e momentul, si nu pot sa o fac singura. Te rog asculta ce ti-am zis si ai grija. Si nu uita! Daca ai nevoie de ceva si daca vrei sa vorbesti cu cineva, sau vrei ceva anume, poti veni la mine. Te voi ajuta. Nu iti face griji. Si te rog, nu iesi noaptea afara si ai grija sa nu te apropii de foc. Ne-am inteles?"
"Oh...bine. Dar am nevoie de explicatii."
"Nu iti face griji, le vei primi. Eu voi pleca. Succes si ai grija." Spune pe urma il imbratiseaza, el raspunzand si dantu-i un pupic pe frunte.