23.30 AM
Lia intra pe ușa apartamentului ei.
Un apartament simplu la prima vedere. Și chiar asa era. Bucătaria arată că una normală dar nu era folosită deloc ,având în vedere că ea nu mananca și nici nu bea nimic.
În frigiderul Liei poti gasi tot felul de cutii cu sânge. Avea câteva cutii care arătau ca cele cu suc cu pai, dar era sânge înăuntru și avea și pai. Pe lângă frigiderul plin cu sânge mai avea o cameră frigorifica, în care ajungeai printr-o ușă de fier din bucatarie, acolo ținea Lia sângele înghețat în caz ca rămâne fără sânge în frigider.
Cum intrat în casa este un mic hol care duce spre sufragerie. O sufragerie mare cu o canapea destul de mare, o masuta de cafea în fața canapelei, o plasma mare pe perete și alte obiecte pe care le are Lia pe o bibliotecă și prin unele sertare sau colțuri ale camerei.
Din sufragerie pe ușa cere se deschide în ambele părți intri în bucătărie. Iar pe alte 3 uși intri in dormitorul Liei, camera de oaspeți și baia.
"Stai pe canapea. Iti aduc câteva schimburi și faci un dus. "
Fata caută în dulapul ei până găsește o pereche de pantaloni de training și un tricou de băieți. De ce are așa ceva? Nici ea nu stie. Dar are.
I le da băiatului împreună cu un prosop și îi arată baia. El mulțumește ușor și intra în baie.
După ce baiatul iese o vede pe Lia stând pe canapea uitându-se pe telefon.
"M-multu-mesc! "
"Nu ai pentru ce. Urasc oameni ca el."Băiatul se așează pe canapea și începe să o privească pe fata.
După ceva timp Lia îi vorbește.
"Dacă ai de gând să te tot holbezi la mine te avertizeze ca ma voi holba și eu la tine, și nu vrei asta. "
"S-scuze" Spune abia auzibil băiatul.
"Cum te cheamă? "
"Jeon Jungkook"
"Sakura Yamamoto dar imi poti zice Lia"
"Încântat"
"As putea spune la fel, cred""Ce s-a întâmplat acolo? " Întreabă cu vocea tremurata Jungkook.
"Destule. Dar dacă vrei sa stii trebuie să am încredere în tine. Altfel vei avea ceea și soarta ca tipul. Și nu a avut una buna. Și să știi că nu pleci de aici până nu stiu sigur ca nu vei spune nimănui. ""Sunt o persoană de incredere. Iti jur!"
"Ok... Pune întrebări. "
"Ce esti? "
Atunci Lia se innecase cu aerul.
"Scuze" Spune Jungkook
"Vampir. "
" Ă? " Acesta era răspunsul lui Jungkook la răspunsul Liei.
"Vampir. Creaturile alea care beau sânge. You know? "
"Da... Dar nu am crezut că sunteti reali"
"Ahh, pustiule Există orice. Și unicorni. Dar nu în dimensiunea aceasta. "
"Cine era tipul acela? Și de ce a venit deodată la noi? "
"Acela era Mark. Un fel de prieten. Eu l-am chemat. Știi tu, vampirii comunicare prin unde sonore pe care doar noi le auzim"
Jungkook deja nu mai era asa surprins. Rațiunea l-a cuprins din plin facandu-l să realizeze că Lia nu e rea, până la urma l-a salvat de la viol.
Nu mai era speriat deoarece el a avut de mic o pasiune pentru vampiri. Mereu i-au plăcut. Stie cam ce puteri au, viteza, forța, dar de unele nu stie. Și simte ca sunt mai multe. Nu va spuse secretul Liei. E interesat. Vrea să afle mai multe despre ea. Mult mai multe.
" Ce puteri ai? " Se trezește Jungkook întrebând.
"Ce puteri am...? Pai! Viteza, putere, levitație, care nu este aceeași cu zborul, imi pot schimba culoarea ochilor, telepatie, telechinectica, o bună voința de a nu mânca suflete tinere și bune ca tine, și de aici mai pot află pe parcurs. Nu am trecut prin prea multe probleme pentru a-mi află capacitatea totală. "
"WOW" Chiar wow, Jungkook e socat. Nu se aștepta la atâtea. Dar este plăcut surprins. " Și dacă nu te superi, câți ani ai?
"180."
"Cât?! "
"Pustiule. Mark e mai bătrân ca mine cu 200 de ani. Deci nu inteleg de ce te miri. Dacă nu ne-am gasit sufletele pereche nu îmbătrânim. Și părinții mei m-au făcut destul de târziu. Adică să ai copil, doar unul, la 304 respectiv 310 ani. E destul de mult. Uite ca acum când eu am 180 de ani ei au 484 respectiv 490 de ani. Deci sunt destul de tânără. "
"Arati ca de 21 de ani"
"Stiu. Așa arătăm noi vampiri. Ne oprim la 18 ani când arătăm ca de 20-21 și incepem sa îmbătrânim când avem primul copil, și ne oprim din imbatranit pe la 36-40 de ani. Tu cati ani ai? "
"21 "
"Cam tânăr"
"Poftim?! "
"Glumesc. Arati bine la vârsta ta. "
"Mersi, cred? ""Să știi că nu fac des complimente, deci ai grija. "
"Da, Lia. "
Ador Jungkook cu părul lung, brunet și cărare pe mijloc.