~~Dupa ce Lia a ajuns in Rusia impreuna cu Mark si Natsuki, Lukia a luat-o pe fata si a plecat. Mark s-a intors in Coreea iar Lia a ramas in Rusia impreuna cu fata.
~~In schimb , in partea opusa a continentului, Jungkook murea. "Iti omori mama!" La ce se refera Lia prin acest lucru? Cum adica mama lui? Ce e asta? Natsuki e mai mare decat el cu 1 an. Asa stia el. La ce se refera?
Flash back
Cuvintele spuse de Lia l-au ranit puternic pe Jungkook. Dupa ce a auzit trantindu-se usa de la intrare iar linistea l-a inconjurat, baiatul a cazut in genunchi cu lacrimi scurgandu-se pe obraji rosii de la tipat. Nu stie de ce. Doar plange. Habar nu are de ce il doare asa de tare. Stie ca il doare faptul ca si-a ranit prietena din liceu. Dar nu stie de ce il dor si cuvintele spuse de Lia. Pe langa faptul ca il doare ca a tipat la el si e suparata pe el, il doare si faptul ca i-a spus ce i-a spus. Ca Natsuki e mama lui. Ce e asta?
A continuat sa planga fara sa se miste de acolo.
End flash back
~~Mark nu stie daca sa faca asta sau nu, vrea sa ajute, dar nu stie cum.
Stie perfect ca Lia defapt nu il considera un adevarat prieten, chiar daca i-a fost alaturi de mai bine de 100 de ani. Chiar daca doar el crede asta. Asa ca nu vrea sa o supere fiindu-i frica ca il va ucide. Ii e frica de ce poate sa ii faca fata daca o supara.
~~ Ceea ce aude fata o face sa ramana masca. Nu credea ca este in stare sa faca acest lucru.
A primit un nou dar. Poate auzi gandurile, a auzit gandurilenlui Mark. A ramas masca la ce a spus baiatul.
Ii e frica de mine?
Aparent da. Chiar e speriat de tine. Tine mult la tine. Si tu l-ai speriat.
Ce am facut...? Nu! Nu trebuie sa ii fie frica de mine! E creatura care ma cunoaste cel mai bine! Nu poate sa ii fie frica de mine! Tin la el mai mult decat la mine! Agh! Ce am facut!
Haide sa ne linistim. Vei vorbi cu el dupa ce Natsuki e bine. Snatatea ei e mai importanta decat gandurile triste ale lui Mark. Vei vorbi cu el dupa ce se termina totul. Veti lamuri lucrurile intre voi si dupa vei vorbi si cu Jungkook. Pana atunci nu cred ca el ii va spune ceva lui Jungkook. Nu cred ca are atat curaj.
Bine. Voi vorbi cu el dupa. Multumesc!
Lukia iese de dupa perdeaua mov cu ciucuri aurii unde a dus-o pe Natsuki.
"Sakura." O striga cu privirea in jos.
"Da?"
"Natsuki nu e bine. Are probleme grave. Lipsa de sange uman in corp. Lipsa de iubire, inima ei a avut mult de suferit. Iar dupa viziunile mele, varcolacul se intoarce. "
"...C-ce..?"