In o ora trebuiau sa fie la baieti acasa. Jungkook era speriat de ce se poate intampla. Ii era frica ca va fi certat. El doar a vrut sa-si ajute prietena si mama.
"Kookie, esti bine?" Intreaba fata vazandu-l agitat. Isi pune o mana pe obrazul sau si il priveste.
"Da, nu...nu stiu. Mi-e frica." Spune si in secunda aia flacari ies din el. Intai micute, dar se maresc. Fata nuci nu isi luase mana de pe el.
"Calmeaza-te Jungkook. Altfel imi dai foc la casa." Spune imbratisandu-l.
Jungkook se calmeaza usor iar flacarile dispar la fel de usor.
"Gata. E ok. Dar haide sa ne schimbam. Ai cam ars hainele." Spune chicotind si deschizand 2 geamuri pentru aerisire.
"Ok. Si imibpare rau."
"Nu face nimic. Haide, mergem pe jos." Spune fata si intra in camera ei iar baiatul in camera de oaspeti unde are hainele.
Dupa ce se schimba pleaca pe jos pana la baieti acasa.Dupa ce au evitat 3 grupuri de fane mai aveau doar 2 strazi pana la baieti acasa.
Dar aici vine problema. Un alt grup de fete este observat de ei la iesirea dintr-un parc. Puteai observa ca sunt fane de la 20 de metri. Aveau tricouri cu embleme, poze sau nume. Sepci, ghiozdane, bratari. Si cu siguranta Jungkook nu voia sa treaca pe acolo cu o alta fata dupa ce a disparut o luna. Clar nu. Asta e exclus.
"Zi-mi te rog ca mai e o scurtatura!" Spune disperat Jungkook in timp ce se ascundea dupa un perete cu fata.
"Nici macar una. Ar mai fi sa zburam. Dar nu prea vreau sa fiu identificata ca a fi un OZN. Asa ca nu stiu. "
"Drace, ele sunt mai rele decat toti demonii vazuti luna asta." Spune tragandu-se usor de par.
"Daca, am fugi." Se uita la Jungkook si Jungkook la ea "Daca te-as lua in brate si as fugi. Lumea vede doar o umbra cand fug. Ce zici? Crezi ca rezisti?" Intreaba fata.
"Probabil. Dar...." nu mai continua si fata il ea pe sus.
"Tine-te bine." Spune zambind isi incepe sa fuga. Lasa cate un vant rece in urma ei.
Fetele acelea se uitau ciudat dupa vantul acela rece care sigur nu era prea natural.
Dupa un drum care a durat cam un minut cei doi ajung exact in fata casei. Se aranjeaza pentru a nu arata de parca doar ce au alergat si Jungkook deschide poarta apoi suna la sonerie. Nu crede ca e ok sa intre in propria casa dupa o luna in care a lipsit.
Usa se deschide lasand un Jimin surprins la vedere. Nu se astepta chiar sa vina.
"Uh...Hyung." spune incet Jungkook dar Jimin i-o taie si il imbratiseaza strans.
"Prostule. Am crezut ca ai patit ceva!" Spune imbratisandu-l strans.
Time skip
"Deci lasa-ma sa inteleg. Tu vrei sa spui ca intr-o luna ai fost plecat ca sa strangi ingrediente din lumi paralele, ca te-ai certat cu diavolul si ca ai intalnit-o pe strabunica Cleopatrei? Doar pentru a o salva pe Natsuki care e mama ta si tu esti ceva Phoenix si ele vampiri?" Intreaba Jin privindu-i pe cei doi care se tineau de mana dupa ce au explicat tot.
"Da" spune simplu Lia iar baietii incep sa rada in hohote.
Dupa mai bime de 2 minute de ras Lia deja se enervase.
"DE CE DRACU RADETI?!" Tipa puternic la ei. Cei sase tacand instant si privind fata care avea ochii de un rosu intens.
"C-ce?" Intreaba speriat Tae.
"Lia. Gata. Ii sperii. Sunt doar prea multe pentru ei. Si sa nu imi spui ca iti e foame." Zice Jungkook usor linistind-o pe fata.
"De ce radeati?" Intreaba mai calma dar se putea observa ca e nervoasa
"Nu exista asa ceva. Puteati spune ca ati fost impreuna pe ceva insula si gata. V-am intelege." Zice simplu Namjoon.
"Si de ce ma rog nu ne credeti?" Intreaba de data asta Jungkook. Deja se saturase de prostia prietenilor sai.
"Pentru ca nu exista vampiri si phoenixi." Spune simplu Hoseok.
Jungkook deja se enervase si el. Isi ridica mana iar deasupra palmei era o flacara. "Iti pot da foc. Suga, scoate una din tigarile alea ale tale."
Suga executa si isi pune o tigara dintr-un pachet intre buze si se apropie iar Jungkook i-o aprinde cu un deget.
"Cineva chiar a exersat!" Spune Lia fericita.
"Ce dracu?" Se sperie ceilalti 5. Suga era chiar calm.
"Si tu?! Tu ce dracu mai faci?!" Spune speriat Jin catre fata mai mult tipand.
"Eu? Tot ce vrei. Pot face orice." Zice Lia mandra.
"Poti zbura?" Spune vesel Jimin venind in fata ei
"Dap. Si pot face si asta." Spune ridicandu-l pe Jimin cu o mana. Ceilalti tipand.
Oficial cartea mai are 5 capitole+epilog.