"Am atatea emotii. Totul e filmat. Mai e si ziua lui. Ne casatorim. Tu esti atat de frumoasa. Totul e atat de frumos. Dar nici mama cu tata n-au venit." Spune intristandu-se la sfarsit.
"Sa nu te vad trista. Miresele in ziua nuntii nu au voie sa fie triste! Poate vin mai tarziu." Incearca sa o incurajeze.
"Ai dreptate. Cum arat?" Intreaba fata.
"Minunat. Nu iti mai face atatea griji." Chicoteste Natsuki. "Dar eu cum arat?" Intreaba zambind tare.
"Minunat! Esti cea mai frumoasa domnisoara de onoare pe care am vazut-o vreodata" incep sa rada pe urma se imbratiseaza.
Rochi fetei era alba cu modele florale cusute frumos pe ea. Cu umerii goi, mai lunga decat este inaltimea ei. Albul nu e chiar alb, un fel de crem foarte deschis. Desi papucii nu i se vedeau purta o pereche cu platforme, nu foarte mari, albe, din catifea, cu modele florale pe ei.
Natsuki avea o rochita de un roz pal, lunga, vu voaluri dragute. Nimic extravagant. Cu niste pietricele argintii in zona bustului si cu spatele gol. Avea o crapatura in partea dreapta.
Intr-o camera din capatul celalalt al holului, baietii radeau si mai ca plangeau."Ba! Deci , se casatoreste makanae si Jin nici macar iubita nu are!" Rasul colorat al lui Jimin le sarneste tuturor veselia.
"Are dreptate, hyung. Cand vii si tu cu cineva acasa? Poate un unicorn, sau o fata centaur daca astia doi tot au vampiri." Rade Suga tinandu-se de burta. Zambetul sau gumat era afisat starnind alte rasete si zambete.
"Tu sa taci ca esti in aceeasi oala cu mine!" Tipa Jin in gluma.
"Gata, gata. Nunta incepe si nici macar nu suntem gata." Spune Namjoon incercand sa isi opreasca rasul.
"Are dreptate. Eu unul nu vreau sa intarzii la propria nunta." Jungkook chicoteste privindu-se in oglinda.
"Mi-a dat Natsuki mesaj. Spune ca ele sunt gata. Ne vedem pe hol si mergem impreuna" zice Tae zambind.
"Cineva chiar s-a indragostit. Maine , poimaine il vedem si pe el ca se casatoreste." Rade Jhope de el
"Copii mei au crescuut!" Falseaza un plans si ii imbratiseaza strans.
"Nu cred ca vreti sa lasam mireasa sa astepte. Haideti" spune Suga iesind primul pe usa.
Fele ii asteptau in capatul holului pe doua fotolii cu model floral.
"Refuz sa cred..." spune uimit Tae
Jungkook aproba din cap . Inghite in sec si isi largeste cravata.
"Esti mai rosu decat o rosie. Ce mai astepti? Sari pe ea" chicoteste Jimin batandu-l pe umar.
Cand ajung in dreptul lor se imbratiseaza strans. La fel si Tae cu Natsuki.
Cat cei doi au fost la parintii fetei, Natsuki a petrecut mult timp la baieti acasa. Asa s-a aproipiat mult de Tae si pana la nunta deja au 3 saptamani de relatie. Chiar daca sunt de putin timp impreuna au impresia ca se cunosc de o viata.
In sala unde are loc nunta Lia ii observa. Erau acolo. Parintii ei. Chiar erau acolo. Prin toata multimea de oameni , vampiri si chiar si un varcolac, se aflau ei. Parintii ei.
Fata era atat de fericita. I-a imbratisat strans. Chiar spera ca se vor intelege cu Jungkook
Time skip
Este aproape 7 dimineata. Invitatii au plecat si cei care au ramas sunt fetele si baietii. Petrecerea a fost minunata. Baietii au cantat si dansat iar fetele au dansat si el ce au putut. Dansul special al fetei si al lui Jungkool a fost pe Euphoria. Baiatul cantand in timp ce dansa. Nunta a fost live pe Vlive, YouTube si TV .
Natsuki s-au retras intr-o camera de ceva timp. Iar baietii se pregateau sa plece. Suga deja era morocanos, iar Jin nu mai stia ce sa ii faca sa inceteze din vorbit fara rost. Jimin bause de parca ziua de maine nu mai era, dar nu se imbatase. Ceilalti mai mult suc, dar si cate putin alcool. In schimb fetele si restul vapirilor aveau sticle speciale care s-ar fi spus a fi vin, dar era sange. Nu prea a fost nimeni atent la faptul ca nu s-a mancat nimic la anumite mese, acelea nu au prea fost filmate.
Dupa plecarea tuturor Jungkool cu Lia se retrag si ei in alta camera. Deja obosisera de la atata dansat si cantat si vorbit cu ceilalti invitati. Dar parca nu sunt asa de obositi. (Intelegeti voi;)) )
Sfarsit♡♡♡
Oficial e ultimul capitol. Urmeaza epilogul si cartea este gata.
Ma bucur ca am terminat. Probabil voi pune cateva bonusuri? Nu stiu. Voi ce ziceti?
Si legat de volumul 2. Va aparea destul de tarziu. Mai am o carte la care deja am inceput sa scriu si de aceea. Va anunt daca e.
Multumesc mult pentru sustinere. Sunteti cei mai tari!❤💜💜❤💜❤💜❤
Ne vedem cu epilogul.
Bye😙