Jungkook a mai stat la fata o oră în care au stabilit cum s-au întâlnit. Pentru ca Jungkook nu le poate spune prietenilor săi ca a fost salvat de un vampir. Nu îl vor crede. Așa că au făcut o mică poveste.Flash back
"Lia, pe mine baietii ma vor întreba unde am fost și ce s-a întâmplat. Crezi ca pot să le spun? "
"Am mai vorbit despre asta Jungkook. Nu spui nimănui nimic. "
"Dar te rog. Nu vor spune nici ei nimic. Sunt sigur. Si în plus semeni cu Yoongi Hyung, sigur v-ati înțelege. Și lui ii place negrul- " Lia îl întrerupe pe Jungkook cu o voce groasă și parca îl taie cu privirea.
"Am spus că nu vei spune nimic! " Spune apasat cuvintele. Și la final ridică tonul destul de sus.
Jungkook se sperie. Nu vrea să o supere. Îi e frica sa o supere. Dar tocmai asta face. Se ghemuieste în colțul opus de pe canapea, fata de cum sta Lia. Nu îi place sa tipe cineva la el. A avut câteva traume în copilărie. Și de atunci îi este frica.
Lia nu vrea să îl sperie pe băiat, dar trebuie să ii bage bine în cap faptul că nu poate spune nimănui nimic despre secretul ei.
Când îl vede ghemuit parca inima ei de gheață se topește. Îi pare rau ca a țipat la el. Nu trebuia. Nu o va mai face.
Iar ajungi să te inmoi în fata lui.
Ba nu. Nu fac asta.
Tocmai îl vezi cum aproape plânge și inima ta urla să te duci sa-l calmezi. Stii ca nu e bine să te apropii în acel fel de el.
Stiu... Dar... Nu pot. După ce pleacă voi sta departe de el. Nu vreau sa il rănesc. Sau să fiu rănită, dinou.
Ok. Dar totuși. Mai ai puțin timp de stat cu el. Foloseste-l ca atare.
O data în toată viața mea ai spus ceva bun.
După mică cearta de una singură Lia se apropie de băiat apoi își înfășoară brațele în jurul lui.
Jungkook tresara la contact, dar nu spune nimic.
"Scuze. Nu am vrut să tip. Dar nu imi permit să te las să spui altcuiva de secret. Imi pare rau. " Spune cu o voce caldă Lia.
Jungkook se întoarce cu fata la ea și o i-a în brațe.
"Nu e nimic. Te inteleg. Nici eu nu trebuia să insist. "
După câteva minute de stat îmbrățișați Lia vorbește dinou.
"Ce zici ca să le spui altă poveste? Precum ca te-am vazut pe strada cum câțiva băieți se luau de tine. Și cu ajutorul unui vecin i-am alungat și ai venit la mine. Rămânând peste noapte. Să nu fie ceva complex pentru a nu parea ciudat. "
"Sună bine. Asa rămâne. "
Au mai vorbit cam jumătate de ora iar pe urma Jungkook a plecat acasă.
End flash back
După ce el a plecat ai rămas iar singura, în casa ta, pe patul tau, cu telefonul in mana. Dacă până acum tot ce făceai era să te uiti pe pereți și să bei sânge. Acum ca ai rămas singura, bei sânge și asculti muzica pe care o produce Jungkook și ceilalți membri ai trupei din care face parte.
Iti place ce fac. Ai vrea să stai cu ei. Dar stii ca daca vei sta cu ei, te vei atașa de ei. Ei vor îmbătrâni, și până la urmă vor muri, iar tu vei rămâne la fel. Și dacă ți-ai găsi un suflet pereche, tot nu ar dura mult până ca ei să moară și tu să rămâi dinou fără prieteni.
Acesta fiind motivul principal pentru care nu vrei sa te apropii de ei.
Imi cer scuze dacă nu are prea multă logica pe la final capitolul. Nu prea am știut cum să mă exprim.