Sziasztok!
Utolsó bejegyzést olvashatjátok a történet alatt. Először is szeretném megköszönni, hogy ennyien nyomon követtétek Tom Denem Voldemortá -, és Faye Rubenhouse Lady Birdé válását. Öröm és hatalmas kihívás volt írni a manipulációval, gyűlölettel megtelt, soha be nem teljesülő, viszonzatlan szerelmet. Köszönöm a sok kommentet, amik előre segítettek a következő fejezet felé, és köszönöm, hogy elviseltétek a páros iránti imádatomat az elmúlt hetek, hónapok alatt.
Befejezésképpen szeretnék megosztani veletek 21 (a fejezetszámnak megegyező) érdekességet a történetről, a karakterekről.
Köszönöm, hogy itt voltatok, találkozunk egy következő történetben.
1. Lady Bird valódi neve Faye Rubenhouse, és hivatalosan félvér. Édesanyja spanyol félvér volt, édesapja viszont skót aranyvérű, s eképp nevelte.
2. Faye 1930. június 13-tól 1997. augusztus 5-ig élt.
3. Faye találkozásuk kezdetétől szerelmes volt akkor még csak Tom Denembe, majd később Voldemortba is.
4. Faye-nek és Voldemortnak van közös gyermeke: ikrek, akiket Emmának és Evelynnek hívnak.
5. A történet 1948-ban kezdődik.
6. Emma és Evelyn 1957. május harmadikán született.
7. Bár az elején Tom Denem nem tudta, hogy azért képtelen a szeretetre, mert szerelmi bájital hatása alatt fogant, sem a tudás megszerzése előtt, sem utána nem mondta Faye-nek, hogy szereti.
8. Lady Bird sírját maga Voldemort készítette el, miután megölte őt, s a nő nevén, születési és halálozási dátumán kívül ezt írta még rá:
Emlékszel-e még a szerelemre, mitől részeg voltál
s az öröm dalait énekelted és énrám
emlékszel-e ezen a reménytelen órán?
Mért is üzenek és miért is kérdezek tőled
álommadaram lábaid előtt fekszik holtan
vér és hamu felhőzi énekét.9. Evelyn és Emma anyjuktól egy hetes korukban Shirleyhez kerültek, akivel anno Faye a Foltozott Üstben dolgozott együtt.
10. Az ikrek a Roxfortban tanultak, Mardekárosok voltak.
11. Az ikrek ugyan kérdezték, de Shirley soha nem árulta el nekik, hogy kik a szülei - ahogy Faye kérte. Bár próbáltak kutatni, de végül nem jártak sikerrel. Miután Faye és Voldemort is meghalt, Faye megkapta a kitüntetést, Shirley csak akkor mondta el nekik az igazat.
12. Ahogy Faye mondta Siriusnak, tényleg úgy történt. Miután Lady Bird meghalt, Voldemort elveszítette a kontrollt, s egyre több halál száradt a lelkén, illetve elindult a bukás felé.
13. Sirius egyenesen Dumbledore-nak vitte az üzenetet, amit Lady Bird az emlékeivel és jóslataival adott át.
14. Miután elárulta Voldemortot, és Sirius Black törölte az emlékét, Lady Bird tudta, hogy valami nem stimmel vele, így addig kutatott, míg rá nem jött, mit tett. Amikor megtudta, hogy elárulta Voldemortot, nem kutatott tovább, nehogy megtudja, kinek és mit mondott.
15. Mivel Voldemort nem számított rá, hogy a nő megnyitja elméjét, így nem is figyelt rá, tehát nem vette észre és nem is nézett bele Faye elméjébe a halála előtt.
16. Voldemort soha nem tudta meg, hogy az ikrek, akiknek segített világra jönni, azok a saját gyerekei voltak.
17. Faye szülei nem sokkal a lány távozása után meghaltak.
18. A Sötét Nagyúr, Lady Bird halálának minden hónapfordulóján meglátogatta a sírt és úgy mondta el neki a történteket és terveket, mintha az asszony hallaná.
19. Shirley hozzáment egy aranyvérű varázslóhoz, és bár felnevelte az ikreket, saját gyermekei is születtek.
20. Lady Bird életének legjobb időszaka az volt, mikor elkezdett megismerkedni Tom Denemmel.
21. Faye Rubenhouse akkor volt a legboldogabb egész életében, mikor rájött, hogy végre meghalhat.
YOU ARE READING
Lady Bird [B E F E J E Z E T T]
Fanfiction//Harry Potter fanfiction: Tom Denem/saját szereplő párosítás// //Lady Bird sorozat első része// Faye egészen kiskora óta elképesztő tehetséget és tudást mondhat magáénak. Miután kijárta a Durmstrang Varázslóiskolát, Angliába utazik, hogy szerencsét...