7:)

90 2 0
                                    

OGGEMAN'S POV:):)
Felix stirrade på mig. Obehagligt.
Men vad ska göra åt det? Pinsamt.
Jag känner mig som en hundvalp någon nyss köpt och bjudit dit gäster som stirrar. Creepy. Men jaja,
- Är du helt jävla seriös? frågade Felix som, jag vet ej varför, var kvar i huset.
- Ja, och varför är du kvar? frågade jag drygt tillbaks.
- Om du nu säger det, sa Felix sassy och gick ut genom dörren.
Ett litet fniss lämnade min mun innan det bröt ut i ett gapskratt. Vet inte varför. Är bara född så, antar jag.
MELLOMAN'S POV:):)
- Melina, är din mobil ens på? frågade en andfådd Sara.
- Nej, varför frågade du?
- Alltså, jag har ringt sjuttioelva gånger, Mello, sa hon.
- Jaha, jag får väl sätta på den då, sa jag och ryckte på axlarna.
- Varför kom du hit? Alltså, du kunde ringa på hemtelefonen, om du inte kommer ihåg dig det gav jag dig det numret. Du döpte mig till 'Melon's Hemtelefonis', sa jag och gav henne ett snett leende.
- Jaja, sa Sara. Undrar om jag inte ska ta och dra hem lite va, fortsatte hon.
- Gör så, sa jag kort.
- Vadå, vill du inte ha mig här? skojade Sara.
- Haha, gå nu, skrattade jag. Sara gick och det blev tyst. Inget hördes förutom trä golvet som knarrade under mina fötter som styrdes mot det svartvita vardagsrummet.
;;;;;;::::::;;;;;;::::::
i'm back bitchesssss!
vad tycks om mina nya strumpor på bilden där borta?:)

SOMEBODY THAT I USED TO KNOWWhere stories live. Discover now