Heej, Hannah här! Josefine drog till London, och någon måste ju uppdatera! Följ mig på Instagram:) om ni vill alltså @hannahfromthahoodz :))
---------------------------------
En vanlig dag är aldrig vanlig utan rutiner. Fan. Det är skola idag. Ni kanske inte fattar, jag och Ogge går på samma skola fast vi bara inte märkt det. Eller; jag har ju märkt det, men jag vet ju inte hur livet ser ut från hans perspektiv. Alltså, jag måste säga att jag och Bailey har kommit varandra väldigt nära. Nästan onödigt nära. Fast, hon är en av dom få. Nästan ingen förstår. Man måste ta första bästa, om man säger så. Hon är den ända som förstår. En kompis. En bra kompis. Dörren knackade och jag gick snabbt upp ur soffan och öppnade. Fan.
"Hej, och förlåt" svarade han kort.
"Oscar, inse jag kommer inte förlåta dig" jag kunde inte hantera alla svordomar som forsade ut ur min mun. Och att jag sa Oscar och inte Ogge, det är typ unikt.
"Men snälla" bad Ogge. Jag sa inget utan slängde bara igen dörren i ansiktet på honom och låste. Sånt är inte likt mig. Jag tog på mig några enkla vita Vans, tog min ryggsäck och gick ut ur dörren i hopp på att Ogge inte stod där. Åh, vilken tur, han har gått. Jag gick den enkla grusvägen och kom in till skogen som leder till bak ingången till skolan. Här har jag gått många, många gånger förut. Jag gick in i skolan och försökte att vara så osynlig så möjligt. Tills någon drog i min vita baseballjacka.
---------------
Dun dun duuun.

SOMEBODY THAT I USED TO KNOWOnde histórias criam vida. Descubra agora