⁉️melina's perspektiv⁉️
Ogge var snäll. Riktigt snäll, faktiskt.
- Du, kära flickvän, skulle jag kunna få ditt nummer, kanske? frågade Ogge. Om han har självsäkerhet? Ja, jag har aldrig träffat någon med så mycket självsäkerhet förut.
- Ah, visst, det är 070*******, sa jag.
- Aha, tack, sa Ogge. Plötsligt började Ogge's mobil plinga hysteriskt. Han tog upp mobilen och mumlade: Det var som fan.
- Ahaaaa, började Ogge.
- Det är fansen, fortsatte Ogge.
- Läs några, bad jag honom.
- Okej, *Vem är tjejen?* * Det ser ut som Melina Hasthick.* så finns det en från Felix också *Just Sayin' Original Gangster is in L O V E.*, sa Ogge.
- Haha, Felix, skrattade jag.
- Hej då, du måste sova, sa Ogge.
- Nej, jag ska göra en video, sa jag envist till Ogge.
- På din vloggkanal? frågade Ogge.
😏og's perspektiv😏
- Ja, en Ask Mel video på svenska, sa Melina.
- Du kan få vara med, fortsatte hon.
- Ah, visst, sa jag. Jag menar, det skulle väl va kul? Vi gick in i huset och tog av oss skorna.
- Hallå?! skrek Melina. Hon fick inget svar.
- Haha, juste mamma är i Grekland och pappa jobbar över, kom, vi går upp, sa hon och tog kameran ur väskan hon låtit hänga kvar på axeln. Vi gick in i ett ljusrosa, nästan vitt rum. Precis som i hennes videos. Så såg det ut. Hon satte upp kameran på något stativ och tog upp mobilen.
* Hej svenska kompisar, jag å min nya vän Oggis ska göra en 'Mel och OG svarar' å medan ni väntar kan ni ju kommentera frågor här nere va👇@ogmolander *
skrev hon. På några sekunder hade flera hundra frågor ramlat in.
- Jag tror vi kan göra videon nu, fnissade hon.
- Haha, ja, svarade jag enkelt. Hon la någon knapp brevid sig och tryckte på den.
- Hej och välkomna till Mel och OG svarar med Mel och OG, sa hon och gjorde något konstigt ansiktsuttryck.
- Ja! sa jag minst lika osäkert fast glatt.
- Första frågan är från eh, @ edsheeranforever och den lyder 'gillar ni Ed Sheeran?' och ja! Det gör jag iallafall, sa Melina.
- Jag också, sa jag.
- Ogge, läs upp andra frågan, sa hon glatt.
- Okej, nästa fråga är från @ foooersofsthlm 'är det där Ogge Molander?' och svaret är, nej! Jag heter Ogge Jansson och är 46 år och föddes i Brighton, skojade jag. Plötsligt kom vi till sista frågan. Wow, tiden går fort när man har roligt.
- Sista frågan, 'är Ogge å Melina ihop?' uhm, svarade Melina osäkert.
- Ja, ja vi är ihop och vi vill inte ha hat, inte för att vi bryr oss om hatet men det skulle va lite kul att bli respekterade, sa jag och Melina tittade upp och log fint mot mig. Vi sa hej då innan Melina tryckte på samma knapp hon tryckt på när vi startade. Min ringsignal började spelas. *Sandman🌾* stog det på skärmen.
"A, hal..." hann jag säga innan jag blev avbruten av gissa-vem.
- OGGEMAN, JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG!! skrek Felix högt. Riktigt högt. Ashögt.
- Ehm, okej, sa jag.
- HEJDÅ! skrek Felix minst lika högt som förut.
- Jag måste nog gå nu, jag älskar dig, sa jag och pussade henne på pannan.
- Älskar dig också, sa Melina och följde mig till ytterdörren.
🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢
Jag är faktiskt stolt över detta kapitlet!
🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢
أنت تقرأ
SOMEBODY THAT I USED TO KNOW
أدب الهواةFinns du här för mig när jag mår dåligt? Är du den sortens kille jag tänkt mig? Är du farlig? Vill du skada mig, en av världens största YouTubers? Är du anledningen till att jag skar mig? Är du anledningen till att jag är kvar här? Är du anledninge...