8

79 3 0
                                    

Melina.
Hemma själv.
Vad fan ska jag göra?
Sätta på musik.
Ja.
Jag hämtade min mobil och kopplade in den i dom stora, massiva högtalarna. Jag gick in på Spotify och satte på "Daylight" av 5 Seconds of Summer.
- I can't look at you in the same light, knowing what you did, my heart doesn't feel right, musiken bubblade ut ur högtalarna i takten till min röst.
När låten var slut övergick den till "Amnesia" också av 5 Seconds of Summer. Den får mig lätt att gråta. Kan bero på att låten släpptes samma dag som Daniel gjorde slut. Det var ju perfekt att den släpptes den dagen, dom sjunger så ytligt. Om händelser. Oftast om heartbreaks. Men det är bra om jag någon gång skulle göra slut med Ogge, vet jag vad jag ska lyssna på. Åh nej.
Nu kommer tårarna. Jag känner saltsmaken rinna ner i min mun.
Det känns ändå bra att tårarna rinner ut.
Oh, well. Nu passar ju det perfekt, tänkte jag när jag sätt bilden som är skickad från 'Okänd' jag ska låssas att jag inte fattar.
* vänta, vad är det där? * skrev jag även om jag vet precis vad det är. Jag fick snabbt ett svar.
* det är ogge, ser du inte det? oroa dig inte, gumman, han gör så mot alla tjejer. men nu är du känd, vilket gör set roligare för honom. * skrev hen och skickade samma bild fast inzoomad. Gud. Gud vet vad han håller på med. Om ens det. Jag vill inte ha någonting med Ogge att göra, förutom nu.
* tack för bilden, vem är du ens? * skrev jag, det skulle vara kul om man hade någon som råkat ut för samma sak.
* jag heter Bailey och, varsågod. * så löd svaret.
* okey, tack. * jag tog på mina rymdmönstrade Vans med katter på och gick gick ut i regnet hem till Ogge. När jag kom fram till hans hus knackade jag på dörren.
- Hej, vem är du? frågade en tjej iklädd en lackad bh och vita stringtrosor.
- Jag är Melina Hasthick, Ogge's flickvän, sa jag sakta och ledset.
- Men, jag är ju Ogge's flickvän, sa hon.
- OGGE! skrek jag högt och Ogge kom till dörrkarmen endast iklädd ett vitt bomullstäcke.
- Oj, hej Melina, vad gör du här? sa han och kliade sig i nacken.
- Vad jag gör här? Ja, det kan du ju fråga Bailey om. Jag trodde du älskade mig, Ogge. Men tydligen, så hade jag fel, jag älskade en person som jag trodde älskade mig tillbaks, sa jag snabbt.
- Och hur fan fick Bailey tag på dig? frågade Ogge.
- Tacka internet, sa jag innan jag gick ut ur dörren och satte mig på en bänk långt, långt bort ifrån Ogge. Vart fan är jag?
'I wish that I could wake up with amnesia, and forget about this stupid little things, like the way to felt to fall asleep next to you and the memories I never can escape, cause I'm not fine at all'. Falsk, falsk är vad jag vill att Ogge ska inse att han är. Falsk. Det är vad han är. En falsk idiot som inte fattar att han är, eller var otrogen. Jag ska göra slut.
* du hade rätt, bailey, han är otrogen, jag ska göra slut. tack för hjälpen. tack för att du fick mig att inse vilken player han faktiskt är. en riktig idiot asså. * skrev jag.
* det är lugnt, allt för dom playade som man säger😊 * skrev hon. Vi kan nog bli bra vänner. Jag och Bailey, mot otrogenhet, tillsammans. En ny kompis ska in i min kompis lista. Och en ska suddas ut. OG. Original Gangster. Han ska få smaka på sin egen medicin. Nej usch, så kan jag inte tänka. Jag klarar inte att tänka på honom.
----------
What about the new omslag?
Btw, min idol kommer till Idol på fredag! ED SHEERAN FOREVER!

SOMEBODY THAT I USED TO KNOWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin