1k special - Kapitel 15

22 0 0
                                    

Innan jag börjar kapitlet vill jag bara säga att jag är så så tacksam för 1000 läsare, det är helt sjukt! Tack för er som röstat och fått mig fortsätta skriva, njut av kapitlet som jag tyvärr fått idétorka på. Därför hoppade jag lite (18 dagar) fram till julafton. Så, kompisar håll i er. Oh, en sak till bara; jag vill till boksigneringen och book releasen men jag ska till Liseberg med Tilda, men Tilda är också ganska bra.
--------------------------------------------
Melina's perspektiv
"Jul, jul, strålande jul" sjöng Ogge när han kom in i rummet.
"Ogge" gnällde jag och la händerna för ögonen. Ogge la sig bredvid mig och la armarna runt mig.
"God jul, hjärtat" sa Ogge och kysste min kind. Vi gick upp och åt frukost.
"God morgon barn" sa mamma.
"Mamma, lägg av, vi är faktiskt 17"
Ogge och jag gick till kylskåpet och plockade fram det vi behövde. Bröd, smör, mjölk och massa annat gott, det bästa var nog Nutella då.
"Om ni ursäktar mig så ska jag åka hem och slå in julklappar" Ogge efter frukosten.
"Gör det du" sa jag och kysste honom vid dörröppningen.
Ogge's perspektiv
Jag gick hem och gick direkt upp på mitt rum där jag lagt Melina's julklapp. Ett halsband. Ett halsband i form av ett hjärta med bokstäverna M och O på olika sidor. Den ska jag ge till henne för att visa hur mycket hon faktiskt betyder för mig. Jätte mycket. Både hur mycket jag älskar henne och hur mycket den kostade. Jätte mycket. Hon är mitt allt. Och nej, det är inte allt jag ska ge henne. Jag ska lägga halsbandet i ett litet kuvert tillsammans med två biljetter till Imagine Dragons. Hon älskar dom. Väldigt mycket. Klockan tickade och plötsligt var jag hemma hos Melina och kollade på Kalle Anka (inte för att jag vet när det visas, men).
-------------------------
Okej, det där som står längst uppe, det kan ni bara skita i.

SOMEBODY THAT I USED TO KNOWDonde viven las historias. Descúbrelo ahora