Melina's perspektiv
Ibland är livet jobbigare än förväntat. Jätte jobbigt faktiskt. Otroligt, vi var ihop i tre dagar, sedan var han otrogen. Men, det kanske bara var bra? Jag menar, Bailey har vart stort stöd, och Ogge kanske inte ville ha mig på riktigt, så kan det ju faktiskt vara. Det är bara att inse, det kommer INTE bli nåt jävla av och på Jelena här inte. Han fick sin chans och han sumpade skiten. Han sumpade mig. Utan han är jag inte hel. Jag kan verkligen inte sluta tänka på honom.
- sätt på "jealous" av Nick Jonas -
Undrar om han älskade den andra tjejen mer. Undrar hur länge dom har varit ihop. Vem var den där tjejen egentligen? Säkert en sån där riktigt falsk tjej. Rik. Duch. Äcklig. Även kallad fjortis. Jag måste ta reda på det.
- pausa låten men byt inte, den kommer tillbaks sen -
En promenad kanske kan få mig på bättre humör? Eller? Jag tog på mina vinröda Converse med en jeansjacka och en mörklila beanie och gick ut ur den vita dörren. Då såg jag det jag inte ville se. - sätt på låten igen - Ogge. Ogge och den där tjejen som tydligen var så mycket bättre än mig. Hon hade platinablont hår med en Brooklyn Nets keps. Precis en sån som Felix har. Hon hade även ett par shorts som slutade ungefär de började och en Victoria's Secret rosa liten liten topp så kom jag här med mina gingerkläder. En highwasted kjol i svart, en vit tröja med svamp Bob intryckt i kjolen och min lilla jeansjacka. Jämfört med henne känner jag mig inte värd ett skit. Jo, det jag inte berättade ör att jag hade även en vit ryggsäck med olika symboler på. Det hade inte hon. Men vem gillar Nirvana nu förtiden? Jag. Hon gillade säkert band som The Janoskians, One Direction och 5 seconds of Summer. Visst jag gillar ju också 5sos, men jag gillar med gamla band.
- stäng av låten -
Usch, jag svär att jag skymtade hennes underkläder.------------------------------
Sry, for no update.
Nejmen, har faktiskt inte mött så bra på sista tiden, med finally It's here.
YOU ARE READING
SOMEBODY THAT I USED TO KNOW
FanfictionFinns du här för mig när jag mår dåligt? Är du den sortens kille jag tänkt mig? Är du farlig? Vill du skada mig, en av världens största YouTubers? Är du anledningen till att jag skar mig? Är du anledningen till att jag är kvar här? Är du anledninge...