2000 WYŚWIETLEŃ!!! 😁😁😁😁 DZIĘKUJĘ BARDZO 😁😁.
A więc po pierwsze chcę bardzo przeprosić za to, że nie piszę już dale Maluj i Płacz, po prostu dla mnie ta książka straciła już sens, zaczęłam myśleć nad usunięciem jej, ale to by było zwykłe poddanie się. Na jakiś czas jest zawieszona, ale sama nie wiem na jak długo. Mam nadzieję że uda mi się do niej wrócić.
A więc wracając piszę nową książkę, tak kolejne ff o Michaelu, ale nie będzie to taka książka jak wszystkie na wattpadzie trochę poza rzeczywistość nawet i wyjdę. Sprawdziłam dokładnie ff z MJ na wattpadzie i nigdzie nie znalazłam takiej o podobnej tematyce co ja piszę, więc mam nadzieję, że się spodoba. W mediach macie okładkę, a niżej zostawiam wam opis do zoba 😘😘.
Kim jesteś?
Czy jesteś człowiekiem, czy stworzeniem?
Czy jesteś żywa, czy martwa?
Jesteś dobra, czy zła?
A może wszystko na raz?Słynny piosenkarz Michael Jackson przedawkowuje leki i trafia do szpital. Jednak gdy się budzi widzi postać drobnej dziewczyny nad swoim łóżkiem. Nie jest ona człowiekiem, ani stworzeniem. Nie jest żywa, ani martwa. Nie jest dobra, ani zła. W taki razie kim jest? W odpowiedzi otrzymuje tylko, że jest śmiercią.
Młoda dziewczyna Kelly Wilson przez 16 lat była zwykłą normalna nastolatką, jakich wiele. Jednak zawsze różniła się od wszystkich. Zawsze mroczna i ponura wiodła niby normalne życie. Nie wiadomo jak, nie wiadomo kiedy stała się śmiercią.
Od tej pory towarzyszy Michaelowi zawsze. Ukryta w cieniu daje mu różne rady od nośnie jego życia i stara się za wszelką cenę chronić jego samego i jego bliskich. W tamtym czasie Michael próbuje wzbudzić w niej emocje i chce o niej dowiedzieć się więcej kim była, kim jest i kim będzię.
CZYTASZ
Nie poddawaj się. Korekta
FanfictionIga jest dość sarkastyczną i stanowaczą osobą. Na pozór uśmiechnięta i pełna życia siedemnastolatka o muzycznym i plastycznym talencie. Jak to się stało że taka osoba znalazła się w sytuacji bez wyjścia? Została ona uprowadzona, wywieziona na drugi...