4. Ulaş ve Hastalıkları

23 2 2
                                    

Selam canlarım okurlarım ciğerlerim köşelerim :) Bölüm sonu açıklamasında görüşmek üzere!

İnsanlar haklı olduklarını zannettikleri zaman doğrularından şaşmazlar ve tüm insanlar için geçerli olmasa da çoğu insan için geçerlidir. Özellikle de Ulaş için!

"Sana dedim! Benim bir suçum yok!"

Yaklaşmaya başladı, ve bende doğal olarak uzaklaşmaya başladım. Ulaş'tı bu! Her ne kadar kızgın olsam da hastalığı vardı.

"Sana suçum olmadığını söyledim ve hala bana suç atıyorsun, sana birşey yapmamam için birsey söyle ve benden bir adım daha uzaklaşırsan olacaklara karışmam!

Aman tanrım! Ulaş'ın ilk defa uzun cümle kuruşuna mı yoksa tehtidine mi şaşırsam!

"Ne olacakmış, Ulaş bey! Yanlışlıkla altına mı yatarım yoksa?"

Tamam çifte kişilik bozukluğu olduğunu biliyordum ama bu kadar dengesiz olması beni de şaşırttı ve biraz da ona uçan tekme atma istediğimi körükledi. Tamam.. biraz değil çok!

"Bu bir teklif mi?

Hayvan herif! Sinir katsayım artarken içinde olduğumuz durumu anladım ve geri yürümeye başladım. Evet, biraz tırstık. İç sesim hep haklıydı.

"Seni gerizekalı it!"
Oops.

"Ne dedin sen?"
Şimdi ne diyeceğim ben?.. Evet!

"Ben çok yakışıklı olduğunu düşünüyorum ondan salak dedim."
Ben ne saçmalıyorum yaa?! Yine rezil olduk iç ses! İkinci iç sesim... Her zamankinden daha haklısınız.

"Şuan ne istediğimi tahmin ediyor musun?"
Çok değişik bakıyordu... Gözleri parlıyordu ve galiba istek dolu bakıyordu. Ben... kaçmalıyım!

"Seni tam şuanda, tenimde istiyorum. Bana ait olmanı ve olacağını bilmek istiyorum. Bütün bunları isteyerek yapmanı istiyorum. Tek istediğim şey, herşeyin.

Eve bölüm bitti. Nasıl buldunuz ?
Jsnxnsn
Bence çok güzeldi
Neyse bu bölümü Aleyna dostuma hitap ediyorum hadi öpüldünüz


Yanlış Anlaşılma 🤦🏻‍♂️ #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin