🦋WHAT IS LOVE🦋
🖤JUNGKOOK FF🖤
************
JUNGKOOK P.O.V
"Papa kan bulah hian awm ve reng tawh rawh aw"
"Ka awm dâwn a läwm boiha" ka thisen zawmpui ni lo mahse he naupang hian min ti hlim a ni,Nicolas pawh a ham Bai Bai tawh.
"Nicolas muhil tawh rawh le"
"Papa ka muthilh hlan in ka sawn miah suh aw"
Pa a mamawh zia ka hmuh hian a tán pa ṭha tak ka ni thei lo ang tih chu hre mah ila, a tán theih tawp ka chhuah ang.
"I bulah ka awm tlat dâwn a läwm muhil tawh rawh le," A mit a chhing nghal a. Reilo te ah a muhil zui nghal a.
A mang a chhia reuh lutuk chu ka nui lo thei lo a bawp te tak te chuan min khan nasa mai.
"Jungkook, Nicolas kha ka lo la tawh ang" So-hyuni hi eng tik laiin nge a lo Kal ka hre lo reng reng.
"A ngai lo ang zanin chu ka bulah riak rawh se"
"Ka fapa a ni Jungkook, ka fapa.." a ngawi ta daih a.
A sawi tum chu ka hrethiam mai, ka fapa a ni ve lo tih min hrilh kher a ngai lo."So-hyun, Nicolas bulah ka tiam tawh i duh leh he tah riak ve mai rawh, i duhlo leh kawng ka awmna i hriat kha".
Ngawi reng in room chu a chhuah San a.
"Papa tho tawh rawh"
Ka mumang a nih dâwn hi. "Papa football practice naah nizan ah ka hruai ang che i tih kha, tho tawh rawh". Ka mumang a ni miah lo ka mit kan meng deuh siar siar a. Nicolas chu jersey nen in peih diamin khum bulah chuan a lo ding reng tawh.
Ka tho vat a, Bathroom ah lut in ka hmai ka phih sawk sawk a, Bathroom a ṭang a ka chhuah chuan Mr Van Daniel chu wheelchair a ṭhu in a lo awm ve reng a.
"Hei hi ha rawh in thlakna i rawn keng tel awm silo a. I tán chuan ate deuh maithei" tih pah chuan a kuta a Ken ta
Tracksuit chu min rawn pe a.
"Nicolas nen football kan zir dun hun a tán ka lei a, ka ha thei tawh silo a" pawi tih hmel deuh hian a rawn ti leh a.
Ka ha tawk ve thei mai e. Nicolas nen kan kal liam chu min lo thlir reng a, a tupa nen duhtawk a in fiam a chak dâwn teh reng nen ka khawngaih khawp mai.
"Papa football i khel ve ngai reng reng em?"
"Aw khel ve ṭhin e" a hmel ah chuan a läwm tih a hriat theih.
"Ka ṭhiante pa ho chuan an thiam lo hlawm lutuk, ka ṭhiante bulah ka pa ka la hruai ve ang ka ti ṭhin a, Mr Jerald khan min hruai ṭhin a, midang chu an pa ten an hruai ziah zel." Mr Jerald chu an driver kha a maw, ka lainat tak zet a ni.
"Chhungkaw hlim tak ka neih lai kha chuan football bak hi at chilh ka nei lo, khawvel a footballer lar tak nih kha ka tum Ber a ni ṭhin, ka pain min chhuah san hnu khan ka nun dan chu a in let thawk a, ka nuam tih Ber ka bansan hial a ngaih phah a, kan ram junior team ah ka khelh ve lai te kha ka mitthla ah a lang zut zut mai.
"Papa ka zawh nâ che min chhang miah lo."eng zawhna nge min zawh ka lo hre lo reng reng.
" Eng maw min zawh a? "
" Niminah khan mi pakhat in a lo call char char che a, tunge ni tih ka zawt che"
Kei hi ka phone ka en leh miah lo. En mai tur pawn inah ka hnu chhiah daih. Hawn hunah ka en mai ang.
"Bawiha ka hre miah lo, ka hriat velah ka hrilh dâwn che nia."
Football practice na hmunah kan thlen chuan a ṭhiante bulah chuan a in tithei nang mai. Fa neih hi he tiang a nuam hi a lo ni ang tih ka hre lo. Ball ka play vel te chu a ṭhiante nen chuan min en ṭhap a.
" He tilai mi chu Jungkook kha a ni chiang mai, Magazine a ka hmuh kha dawt a ni lo a ni maw" rawn ti tu lam chu ka hawi phei a.
Min Yoongi maw he tah te e nge a tih le. "Sir hei hi apa a nia" Nicolas an a tih chuan an football zirtirtu a ni tih ka hre nghal mai.
Min yoongi hi football kan zir laiin Junior team ah khan a khel ve ṭhin, Football ka bansan hnu khan ka inkhel pui ṭhin te khan e nge an tih tak an hlawh tling tawh êm tih ka ngaihtuah chhun zawm lemlo. Ka tuina leh nuam tih ber bansan ka nih vang in football hi ka ngaihven duhlo hrim hrim ka rilru a nât thar leh ṭhin vang in.
"Jungkook vawiin chu han zirtir ta che"
"Ka thiam tawh pawh ka ring chiah lo, ka khel lohna a rei tawh êm mai" ka tih chuan awih loh hmel deuh in "ka lo thlir ang che u" tih pah chuan field sirah chuan a kal daih a.
Taksa in sawizawi na kan neih zawh hnu chuan ka inkhel pui a.
Kan haw kawng kawng tluan chuan Nicolas chuan nuam a tih zia thu leh a ṭhianten thiam min tih zia a sawi chuan nuam ka ti veng veng ka nui reng mai ni. Naupang min fak na hian min ti hlim a maw!
Breakfast kan ei lai pawh chuan a pi leh pu bulah chuan a sawi zawm char char a.
"Kawi ah nge So-hyun hi a awm"
"Company - ah hna hman hmawh thlak a awm thut a a kal ta a nih kha."
Eng ang hna hman hmawh thlak nge niang tun ang zing aṭang a thawh ngai chu.
Breakfast kan ei zawh hnu chuan room ah kalin ka phone chu ka en a lisa min biak tumna hlir hmuh tur a awm. Inbox lam ka en leh a.
Lisa Paris ah a lo Kal maw! Ka hmuh vat a ngai a ni thil pawi thlen hmain.
"Mrs Van Daniel ka Kal phawt mai ang, ka thawmhnaw thlak ka duh deuh a, in thlalak na hotel lamah ka dah vek si a. "
" Nih chu i thawmhnaw kengin rawn let leh ang che Hotel ah i thlen ka rem ṭi tawh lo "
" OK, ka lo let leh vat dâwn nia,"
Hman hmawh takin ka car chu khalh chuakin hotel lam chu ka pan a.
Hotel ka thlen chuan Lisa chu a lo awm ngei e.
" Duhtak heng ho hian i room a luh an phal lo vel a nih chu "tih pahin min rawn kuah a.
Mi dang hmuh ah in hnial emaw in hauhpui ka tum lo, mi dang tán en nawm kan siam sak mai mai.
Ka roomah chuan ka hruai lut a.
"Ka ngai tawh lutuk che nizanah khawiah nge i riah daiha"? tih pah chuan min kuah a, min rawn fawh a tum lehnghal.
Min kuahna ṭang chuan tal chhuak in "Lisa duh tawk teh engkim a tawp tawh nang leh kei a inkar ah hian eng in zawmna mah a awm tawh lo, hei hi lo hria bawk la nupui ka nei thuai dâwn tih hi"
"Jungkook dawt i sawi a ni, engti kawng zawng pawn min ṭhen thei lo min mamawh a ni"
"Nupui ka neih hunah dawt ka sawi nge sawi lo chu kan hre mai ang chu".
"Jungkook he ti ringawt hian kan inkar i tih tawp ka remtilo" tih pawh chuan min rawn fawp a.
A mi fawh nate chuan kei mah ah nghawng a nei lo hrim hrim tawh, eng vang nge ni ang So-hyun vang pawh a ni mahna. Min fawh lai reng pawn So-hyun ka ngaihtuah thei a nia, he nu So-hyun hi eng ang hmeichhia nge a nih.
Ka khumah chuan mut tirin ka fawp a, min chhang rang kher mai, a phur êm êm bawk, a kawr chu hlim choin a hnute chu ka khalh niap niap a. Ka ngai dam tawh emaw a ti ngei ang le.
Ka fawhna ṭang chuan ka tho thut a.
"Duhtak lo kal ta che nuam i Chen dun ang ka mamawh che" tih pawh chuan min rawn pan a.
"Lisa ka fawh vang che kha i beiseina ti säng suh, in mangṭha nan ka fawp mai che nih kha, In mangṭha na tan in kiss ah chuan hlim awm tak a ni."
Lisa chu a chhuak tau nghawng nghawng a.
Ka khumah chuan ka ṭhu a, Lisa he ti lai thleng thleng a lo kal hi a mâk a ni. Kan inneih thuai loh chuan min tih buai hi a bansan dâwn lo tih a aia chiang in ka hre tawh a rang lam a kan in buatsaih a ngai a ni.
Ka secretary chuan min rawn bia a, in lei tur ka zawn tir pawh a hmù tawh a nih chu ka en vat a ngai dâwn a ni.
So-hyun nen in en dun chu ka duh a ni. A in tur a nih ve dâwn tho a vangin a duh ang thlap ni se ka duh bawk, ni zan thil thleng vang khan So-hyun hian min be duh a ngem? Min be duh emaw duh lo emaw ka bîak ngei a ngai a contact number chu hmet chhuak in ka dial nghal a.
Call pawh chu eng vang a la lo nge a nih. A hna thawhna hmuna kal kher hi ka duhlo a sin maw le. Ka kal ngei chu a ngai si a nih hi.
An Company ka thlen chuan A room awmna ka zawt nghal a. Ṭha takin min hrilh in a room lamah min hruai nghal a kei hi Jeon Jungkook ka ni, tiin ka hming ka hrilh a, an CEO mipa kawp lai ka ni tih an hria ni ngei ang, hriat loh chi pawh a ni lo social media lamah a darh nasa êm a.
A secretary Caroline kha a ni tawh miah lo, Secretary a tán a hman chu inleng a neih thu a sawi chuan tunge tih ka zawt nghal tawng a. Lisa a nih thu a sawi chuan eng mah sawi lo in ka lut tlâng nghal a.
Lisa in a lo rek lai tak chu ka va hnu a,Hman hnawh tak a lut in a reh na kut chu ka phelh sak a lisa chu ka kai chhuak nghal a. SO-HYUN *Pov*
Jungkook leh Nicholas pawh hi khawiah nge an awm le?An room a ṭang chuan chhuak in ka nu bulah chuan ka kal a.
"Mom khawiah nge Nicolas a awm?"
Football practice tur in an kal a nih kha" Nicolas hian Jungkook hi a ngaina tak zet in ka hria, ni zan pawn i bulah riak loin Jungkook bulah a riak a nia".
"Mipa naupang chuan mipa bawk a ngaina a ni mai a, eng vak mah danglam bîk a awm chuang lo a nilom ni"
"I fapa hian mi ngainat a neih tlem zia i hre ve lo mi aw, Jungkook ang a ngainat hi a nei tlem viau ang, Thisen chu thisen a ni nge nge e."
Ka nu hlim hmel ka hmuh hian a hlimna ka tih chhiat sak thei lo, thu dik tak hrilh ila he a hlim hmel hi lungaihna leh thinrimna in a khat ngei dâwn si a.
" Madam Company a ṭangin an be duh che a"
"Aw ka lo kal nghal" tunang hma lutuk ah Company ah chuan eng buai na nge awm ang. Min rawn ti buai khat khawp mai zingkar lamah hi chuan pawimawh fel tih loh ah chuan.
"Hello"
"Madam tih buai che chu ka duh lo viau nain hna hman hmaah thlak a awm thut a, Company - ah i lo kal thei a ngem?"
Company - ah chuan kal nghal in hna hmanhmawh thlak deuh ho chu ka zo tawh e, in lama haw leh ai chuan hna dang thawh tur awm chu ka thawh zawm a.
" Madam i zungbun chu a nalh hle mai, i in hmeh tak zet" Caroline awm loh chhunga Secretary tán a ka hman chuan a rawn ti a, Ka zung bun chu ka nûai ka nûai a.
Hna pawh ka thawk tak tak thei chuang lo nimin thil thleng khan ka ngaihtuah let neuh neuh a.
Jungkook hian Taehyung nen in kawp turah min ngai nghet nghal hmiah a. Eng vanga he tiang a ngai ngawt nge maw a nih le? A duhtawk in ngai rawh se in sawifiah ka ngaih na ka hre lo, ṭhian chauh kan nih thu ka sawi chuan buai na ṭam belh mai mai ang, a mah ka duh a ni tih hi a hre tur a ni lo.
Kei hian ka duh a maw! A lak a ka awm dan a ṭang hian ka duh chiang a ni, duh satliah mai pawh ni lovin kei hian ka duh lutuk mah mah. Ka duh a ni tih a hriat chuan min hmusit lutuk ang Taehyung lak a phuba a lak theih nan chiah kei hi min neih tum a ni.
Taehyung nen kan in hmangaih a ni tih hi ring reng se a ṭha ber zawk ang. Nicolas lah hian a lo lan a ṭang hian min ngai lo sawt lutuk hi.
Ni zan thil thleng ka ngaihtuah ringawt pawh hian ka zak zawk eng vang a kha tia awm kha nge ka nih a kiss ringawt pawn kei mah ah nghawng a neih nasat ziah kha, ka in ven fimkhur hle a ngai dâwn a nih hi, A hlat thei ang berah ka awm tlat a ngai a ni. Taehyung vang chauh a he tiang hi a ti a ni tih ngaihtuah chhuak lo ila chuan nizan khan a ang chhung ah ka in hlan ngei ang.
"Madam Miss Lalisaa in tiin a hmù duh che a, ka lo luh tur dâwn em?"
Lisa maw Jungkook a bialnu kha he tah te engtin nge a lokal theih "Aw lo luh tir rawh"
A hmel ka hmuh phat chuan eng e thleng dâwn tih chu ka hrethiam nghal mai, thil ṭha tak chu a thleng dâwn lo.
Ṭhutna awm ah chuan a rawn ṭhu nghal hmiah a, ka ṭhutna ṭanga tho chhuak in a hmaa ṭhutna awmah chuan ka ṭhu ve a.
"Nang hmeichhia zak thei lo lutuk hian engtin nge ka bialpa hi i lo thlem thluk theih? I fapa hma theh in maw zak thei lo lutuk mai".
Lisa nat dan tur chu hmeichhia ka nih nâ angin ka hriatthiam pui khawp mai, ka bialpa hian nupui min neih san thut dâwn se eng tin nge ka awm ang, ka ngaihtuah ngam lo, Jack hian nupui a nei tih tunah hian hre ta ila ka la nât phak tho ka ring ka fa pa a ni miau a.
"Min chhang rawh ka zawh che chu" a thinrim lutuk hmel hi hmuh hreawm ka ti tak zet.
"Jungkook zawt mai la eng vang nge min neih a duhnâ chhan"
"Mi tenawmnu i fapa nen khan ka that dâwn khawp che u" tih pah chuan min rawn rek a.
Jungkook maw engtikah khan nge a lo thlen!
Lisa chu kai in a chhuah pui nghal a. Chhuat ah chuan ka ṭhu hnawk a, ka mit a ṭang chuan mittui a rawn chhuak a, chet nâ Chang pawh ka hre lo. A bialnu a ngaih sak zia ka hmuh chiah kha chuan ka nâ leh si a maw. So-hyun in ti chak hram hram rawh, eng vang a mittui tla ringawt nge ka nih?.
Eng tiang a rei nge ka awm na ngaiah ka awm pawh ka hre lo. Min rawn kaitho tu hi tunge Taehyung maw, Jungkook a nih ka beisei teh reng nen, Jungkook kha a lo let leh ka lo nghak a maw.
Ka thinlung hi a na vawng vawng, min ngaihsak na phut tur ka nih loh laiin eng vanga nghak reng si nge ka nih? He pa hi ka ngaihtuah na ṭang hian bo daih thei se.
Taehyung hmel ka hmuh chiah chuan ka rilru no a chhuak tlat, a awm ngeng in ka ṭap a.
Lisa hian eng thil teh hrep nge a tih, So-hyun a rek vel a maw, Hotel ṭang khan a mahin lo kal tir lek lo ila ṭha tur.
Lisa chu pawt hrang in a banah kai in ka chhuah pui nghal hlawk hlawk a. Ka car-ah chuan ṭhu tirin Airport lam ka pan pui nghal a.
Huiz... Ka duh aiin ka thang rei daih mai, So-hyun chu a ṭha êm ang chu lisa pawh ka thawn haw tawh a ka zâng ta huai mai, kei mah a vangin khang kha a tawrh a ngaih phah a, ka thiam loh vek a ni.
A thleng nawn tawh lo ang, so-hyun chhungah kha tiang kha a thlen ka phal ngai tawh lo ang.
Company ka thlen chuan so-hyun office lamah pan chuan ka kal nghal a. A secretary in min lo biak na pawh chhang lem loin kawng khar chu ka hawng a.
Taehyung nen an in kuah a maw! , he mite pahnih hian eng thil nge an tih So-hyun chu a awm ngheng in a ṭap vel a nia, hrep chuan ka thinrim lutuk hian eng thil nge ka tih duh ang ka hre mai lo.
"Kim Taehyung, So-hyun kha thlah rang rawh, nizan khan ka hrilh chiang viau tawh che ni lomni, Hrilh nawn kher i ngaih ka ring lo a."
So-hyun a kuah nâ chu phelh in "Jungkook, So-hyun hian a mah hnem tu leh thlamuan tu a mamawh a, nang in i tih tur hlen la chuan ka in thiar fihlim ngei ang, tun a ṭang chuan So-hyun hi ka kian san dâwn lo tih lo hria ang che"
He pa hian tiang hian a sawi ngam vel a maw, avan huai sawt êm êm ve.
"Taehyung khawngaih in min chhuah san lawk thei a ngem?"
"So-hyun ka chhuah san ang che maw! Mahse i ṭha lo tak zet "
"Tae ka ṭha, Jungkook nen hian sawi dun lawk tur kan nei"
"Min mamawh chuan min rawn be dâwn nia" tih pah chuan a chalah a fawp a.
Ka awm ve lai reng in a va ngam zawk ve, Hnek lo tur in ka in thunun hram hram a.
Taehyung chhuah hnu chuan ka pan hnai a, a biang a dawm pahin "So-hyun e nge i an, i ṭha em?"
"Min khawih hlek suh Mr Jungkook " ka kut paih thlà pah chuan a ti a.
A harsa dâwn hle min melh dan a ṭang hian tih läwm a, thlem dam mai mai chi a ni lo , a mitmu pawh a hma aiin a pawl tak zawk tlat, a thinrim a piang in a pawl tak ziah, kan in tawn leh na la rei lo hle mahse ka hre chiang a ni, a thin ka ti rim zing êm a.
"I bialnu kha va ngaih veng leh zawk rawh"
Thik aw a ni ka hriat hi "So-hyun tunah chuan a bulah awm duh viau mah ila Korea - ah a let leh tawh sia"
"Korea ah chuan va let ve la, kei hi min kiansan rawh khawngaih in, ka pa chu ka lo hrilh fiah mai ang" tih pawh chuan zungbu ka bun tir chu pawi a tum a.
"So-hyun chu tiang thil chu a thleng tawp lo ang, ka kian san ang che maw? Theihnghilh nghal ang che, zungbu kha phelh reng reng suh" tih pah chuan a kut chu ka man sak a.
"Khawngaih in, hre awmna kan insiam sak tawn mai mai a ni"
A vàn buaithlak em "Ka kalsan hlan che hun rei lo te ah pawn khan Kim Taehyung a rawn lang nghal a, duat tak in a kuah lai che ka rawn phawk che a".
"He kan buaina ah hian Taehyung rawn hnuh luh tum ṭal suh, eng mah tel ve na aneilo"
Kha maw Taehyung sawi chuan a ṭan hlur mai läwm, ka awm chu hnawk sak min ti hle a nih dâwn hi, " I bialpa chu i tran hle a nih dâwn hi hnem i ngaih thu sawi in i va bia a ni tih a chiang reng".
"Jungkook min kalsan tawh teh, mahni chauh a awm ka mamawh " Nin hmel tak hian a rawn ti a.
"Ka chhuah hnu lawk ah Taehyung i ko mai lo ang maw?" tih pah chuan a mah si chet in ka va ding hnai a.
"Jungkook tawlh sawn teh" ti paha min nam sawn ṭum chuan ka awm ah a rawn nem a.
He nu te hian min tih thinrim a tum a ni maw. Ka kut chuan kuah bet in ṭawng a tum leh chiah chu a hmuiah tak ka fawp a ka lei chu a ka chhungah ka hnawh lut nghal a, mâk a tih em vang a niang tal chhuah pawh a tum chuang lo. Ka thiam ang tawk a ngen ngawl chuan ka fawh chhun zawm a.
Min chhang let rang ngei mai, He tiang anga phur a min fawh let reng chuan a office chhungah nuam ka chen pui duh mai ang.
Ka fawhna ṭang chuan in la hrangin a hmel chu ka en a, a pangngai bîk lo kei ang thoin kal zawm zel duhna a nei tih a thawk dân a ṭang hian ka hre thei.
A thinrim leh hmain ka kal sawn san vat a ngai ani.
"In lamah ka lo va let hmasa nge" tih pah chuan ka chhuak a.
Car chhunga ka ṭhu luh hnu pawh chuan ka la nuih ver ver mai, " a thinrim a piang in fawh ziah tur a nih hi" ti sapin Car chu ka khal chhuak a.
In ka thlen chuan ka secretary be nghal in inneihna thil buaipui nghal a ngaih thu ka hrilh a.
"Khawng nge Nicolas hi a awm?"
"Pre School a Kal ve tawh a, School a kal hrih dár hnih hian an bang ve chauh ang" Mrs Van Daniel chuan a rawn ti a.
"Nih chu an school chu min hrilh la dár 2 rik hunah chuan ka va lam ang"
A school Kal na te min hrilh hnu chuan Mr Van Daniel be turin room ah chuan ka lut a,
Nurse leh Doctor chuan a banah kai in kal dân an lo zir tir a.Ka thlir reng a, Chelloh pawhin a Kal thei tawh a maw!So-hyun hian a pa a kal thei tawh tih hi a hre lo ngei ang,
"Jungkook i lo kal maw! Lo lut ta che i lo thenna rei tawh êm? Tih pah chuan chuan midang chu chhuak turin a ti nghal a.
" Ka pu i kal thei tawh a maw!? "
" Aw Jungkook ka kal thei tawh a läwm, mahse ka kal thei tawh tih hi min zep pui tlat a ngai ang"
Eng vangin nge ka zep kher a ṭul na chhan niang, min hrilh hun ka nghak mai ang ka zawt lo mai nge.
"Inneihna thil vel hi engtin nge kan buaipui ang? So-hyun in a buai thei sia kei mah hian ka buaipui vek mai dâwn êm ni, Mr Van Daniel , So-hyun ti buai kher lo hian ".
"Chu tiang ringawt a ni thei bîk nang So-hyun tán pawh pasal a neih ni tur hi a tán hun ropui ber a ni dâwn a, nang man buaipui vek la i ngam dâwn mi? Hmeichhia ho hi an duhna ah chuan an hlauhawm thei khawp a nia." nui rulh rulh phah chuan a ti a.
"Tun kar tawp hian innei mai hi ṭha in ka hria, Paris ah hian sàwm bîk tlem te nen in kut insuih mai ila ka ti deuh a, So-hyun chu lo sawi pui la ka sawi chuan engah mah a ngai leh dâwn silo a, ṭha i ti te nih chuan."
"A ṭha khawp ang chu, nia ka lo sawi pui ang ka fanu hi ka hre chiang kei mah ang chiah a luhlul a ni tih ka hria, i buai phah ve fo dâwn a nih hi"
"Nih chuan ka kal tawh phawt ang inneihna tur in ni thum chiah kan nei tawh sia"
Ka in thar tur awmna Norderende kawt thler lam pan chuan ka in khalh chhuak a, Louise nen kal ka duh tehreng nen kan inkar boruak in a zir silo a kei mah a ka Kal mai a ngai. Paris ah hian in ka neih ngei a ṭul.
Ka in thar ka thlen chuan kan en kual vel a duh thusam thlap a ni. A hmun a fianrial a, A kawt ah football a khelh mai theih bawk a. In hnung lamah Lui a luang bawk a. Tree house te pawh a awm a nih hi Nicolas chuan nuam a ti khawp ang. In chhung leh a chheh velah ka fan chhung in a lo tlai ta hle mai. Nicolas ka hruai a ngaih tak kha.
In enkawl tu tur hnenah chuan ṭha tak a lo enkawl tura ka hrilh hnu chuan Nicolas te school lam pan chuan ka kal a.
Ka tlai lo hlauh e, "Miss, Nicolas Van Rae hi a hruai haw theih em?"
"Tunge i nih aw ka pu Nicolas chu a nu in a rawn hruai ziah ṭhin a"
"Apa ka ni e" awlsam takin a pa ka nih thu ka sawi a maw!
"OH ka tihpalh a ni ka pu Nicolas chu kan ko a nge"a kalsawn nghal a.
"Papa nang mah in maw min rawn hruai, Miss hei hi ka pa a nih hi" chhuan hmel fe hian a rawn ti a.
"Miss kan kal tawh mai nge".
"Papa lawng ah sawn I chuang ve tawh em?" lawng awmna lam chu a kawk a.
"Aw chuang tawh e, i la chuang ve lo a mi?"
"Mommy chuan a phal ngai lo a, vawikhat mah ka la chuang lo"
Paris a cheng ve si lawng a la chuan miah loh chu a mâk a ni, So-hyun hian a fapa a enkawl Dan hi a ṭha lo tawp.
Lawng lengah chuan kan chuang duna Nicolas chuan nuam a ti ngang mai. Tlai thleng chuan kan chuang kual vel a. In a kan let leh meuh chuan khúa a thim der tawh.
In kan luh chiah chuan So-hyun thinrim lutuk hmel kan hmanchhawn ran a.
"Jungkook eng vang a rawn haw tlai nge in nih? Khawiah nge in kal? Ka rilru hah hman zia i hria em? Nang hian i hre thiam hauh lo ang, Ka call tlâng thei lo bawk che a, an Miss khan dár 2ah in haw tawh thu a sawi bawk si."
"Mommy keima vangin a nia"
"Nicolas I room-ah han chho rawh"
Hamm Nicolas pawh a tir bo ta e, "Mr Jungkook min chhang rawh le, eng vanga ka fapa ka thulo a hruai nge i nih"?
Hmeichhia te hi an hlauhawm tak tak a nih dâwn hi. Zawhna hlir in a khat a nia.
"So-hyun , Nicolas hi i khuah khirh mah mah lo maw, Ice-cream ei vak i phal lo a, lawng chuan i phal lo bawk a,ka phone a thi daih a i call ka la thei lo kha pawi ka ti"
"Ka fapa a ni tih theihnghilh suh Jungkook , lawng ah i chuan pui tih ka hre thiam mai. Thleng nawn tawh suh se."
"Nih chuan ka kal thei tawh ngem?"
"Jungkook ka la duhtawk mai hlei hnem, in neih kha eng tin nge ni 3 lek chhungin ka inpeih hman ang. Hun a awm tawh lo, buaipui tur a tam lutuk"
Pan hnai in a kawng ah ka kuah a, "Ka nupui tur duh tak buaina tur a awmlo, nang mah a läwm ka neih dâwn che".
"Min thlah rawh Jungkook "
"Thinrim reng tawh lo la, i thinrim tih reh dan ka thiam teh mai nia".
A hmui a pet zeuh a, a hrethiam a ni chek ang chu, duhawm reuh lutuk.
Ni thum chhung chu a rei lo mah mah a ni, Inneih buaipui reng reng in hun ka hmanga,So-hyun hian hna thawk te kutah dah tawp a duh silo, thil reng reng enpui ve zel a tuma ka hah ve phah hrep a nih hi. A ni pawh a chau ve khawp ang. Honey moon pawh hmun danga hmang lo in ka in thar a hman chu kan pahnih duh dan a ni. Kan pahnih duh dan ti ila So-hyun duh Dan a ni zawk mah.
Sàwm bîk mi tlem ṭe nen inneih nâ chu kan hmang a.
So-hyun nalh zia kha, he tiang êm êm hian a lo nalh a maw. Ka nupui a ni mai hi awih a har tak zet, thil reng reng hi a Kal chak mah mah, ln neih thu tiam kan chham lai te khan thinlung takin ka tiam a, a ni pawn thinlung takin a tiam ve a ni emaw tih theih tur a ni, Apa vanga min nei tur a ni tih hre sâ lo ila chuan.
"Big bro in in hmeh tak zet a ni" Nayeon chuan hlim hmel takin a rawn ti a.
"Nia in in hmeh tak zet a ni" Nancy pawh chuan a rawn ti a.
A tawp a tawp ah chuan kan zo thei ta hram e, ka chau tak zet.
In in thar lamah chuan ka tawh rawh u hun nuam tak in hmang dâwn nia "Mr Vàn Daniel chuan a rawn ti a.
In kan pan na kawng tluan chuan min be miah lo, a mit a chhing tlat a, a ngaihtuah na ah hian eng nge awm ang, eng a ngaih tunah ang le. A muhil zawk em ni?
Kan in enkawl tur te chu kan thlen veleh leh min hawn san tur in ka hrilh a,
"So-hyun kan thleng tawh a ni" min chhang mai lo a muhil tak tak a nih dâwn hi.
"Car a ṭang chuan pawm chhuak in, in chhungah chuan ka luh pui a kan room ah lut in khumah ka mut tir a.
Nupui ka nei ang tih ka la lo suangtuah ngailo, tunah chuan ka nei ta a nih hi, a mu hil lai chu ka thlir reng a, a duh awm chiang a ni.
In hnuai lamah chhuk thlà in . Dawh kan a eitur in chhawp treuh pawh chu ei chakna ka nei lemlo. Whiskey chu laiin ka in thlit a, In lam a mi te chu kan thleng tluang tih ka hrilh bawk a.
"Nang mah chiah in lo in tih hlim i tum bîk a law?"Eng tik laiin nge a lo thawh hman.
" So-hyun ilo tho tawh ni maw lo ṭhu rawh no kan lak ve nghal ang che kan dawm dun dâwn nia. "
" Chu mi hma chuan dinner hi kan kil dun dâwn lawm ni, ril ṭam a in zawng a chi loh êm mai i pum a ngaihtuah awm lutuk ang".
"So-hyun ei tur kha a dai vek tawh ang"
"A la dai lo e, ei vat vat a ngai zawk a nih hi kan ei vat loh chuan a dai zo zawk a nge."
Ei tur te chu kan ei dun a, a tui khawp mai.
"Ka ei hnem khawp mai ka puar e"
"Riltam tawh hi chuan eng pawh kan ei tui vek tawh a, kei pawh ka eitui khawp mai. Ei tur ho hi a tui êm bawk a" So -hyun pawn chuan a rawn ti a.
"Kan tih fai vek a ngai dâwn nia, kan awmpui te chawlh ka
pe vek a nia" ka tih chuan a peih loh hmel kher mai, mahse a peih lo tih thu a sawi lo hrim hrim,vawiin hi a mizia a va mâk ve, e nge a Chung ah hian thleng ta!
Thleng kan sil zawh hnu chuan no kan dawm dun a.
"Jungkook a mâk i ti ve em? kan in hriatna la rei loh nen nupa kan ni tawh mai hi"
So-hyun ka hriat na che a rei tawh sin kum tam tak chhung chu ka zawng tawh che a, ka hmù zo lo che khang hun chhung zawng khan ka theihnghilh ngai lo hrim hrim che tih ka chak tak zet.
" Mâk kei chuan ka ti vak lemlo ka nupui tur i ni miau a"
"Khuanu ruat kan ni mah na, Jungkook khúanu ruat hi an awm i ring êm?"
A thil in chu a thawk ṭan a niang a ṭawng duh tawh lutuk tlat, Vawiin chu min ṭawng thut thut mai a nih hi.
"Jungkook min chhang ta che".
A hmui fawh chakawm tak chu ka thlir reng a. Ka en ning thei dâwn lo a nih hi.
"Jungkook nang hi in hauh pui miah lo tur che in vawiin chu ka in tiam a, chu vang chuan in haulo ang aw"
A hmui rawn tih pawrh tar mai ka hmuh chuan ka insum zo tawh lo a hmuiah duh thawh takin ka fawp a, a ni pawn min chhang ṭha lutuk hian min ti phur zual.
Kan lei leh lei chu a insual nawk nawk hi a ni ber, sakei koham eitur hmu ang mai ka ni. Kan awm na hmun hi hrep a... Kan in neih zan hmasa ber hi kan room ah ngei hman ka duh a ni.
Ka pawm kang lawp a, a hmuiah chuan ka fawh chhunzawm reng a. Bedroom lam chu ka pan pu a, Khumah chuan nghat in a kawrfual hak chu hman hmawh takin ka phelh sak a, Bra a ha lo zui ka duh chi tak a ni a ni nen kan pahnih chauh a he ti laia hun kan hman chhung hi chuan a mamawh kher lo ang.
So-hyun i nalh tak zet tih pah chuan a nghawng ah chuan ka fawp a, ka kut chu ka Kal kual tir a, ka kutin a thlen chin chu ka hmuiin a chhui zel a. A hnute kawh lah ah chuan ka mit a ful leh chat a, Ka hnute chu ka seh deuh nene a, ka hmuin a fawh loh lam chu ka kut in ka khal a.
A hnuai lam ka khawih chuan a lo hnawm deuh chap tawh a panty chhana chuan ka nûai nene a. A nuam ti lutuk hmel chu min ti phur a ni, a theihnghilh ngai tawh loh tur zaninah hian ka thlen tir ngei ang chu pawh a duh thlan nâ ngei in.
Ka thawmhnaw inbel te chu ka phelh vek tawh, Ka mipa khawng na ut ut chu ka tuar hram hram hrih a ngai a ni. A hmuiah fawp in ka play pah reng a. A mit pawh a meng phal tawh lo a chhing deuh duar duar a.
"So-hyun meng rawh " thei leh thei lo chuan a rawn meng a.
"Ka ta i ni duh em? Ka ta ah ka siam dâwn che nge dâwn lo che?"
A ngawi reng min chhang miah lo, ka in thunun theihna ka hlauh tak ngial dâwn.
"So-hyun min chhang rawh, ka in sum theihna ka hlauh hma hian, min ngen rawh So-hyun i chhung a lut tur in"
"Jungkook i ta ka ni, khawngaih in" a rawn tih chu zawi hle mahse ka beng a tán chuan a ring mah mah a ni. Sàwm nawn ka ngai lo chiang kher mai.
Ka rin aiin lut a har daih, Ka nawr deuh pawp chuan a tre deuh ṭhat a, A sâ ham ham mai. Muang changin ka nawr lut a, ka bei rang telh telh a.
A tawp vawi eng zah nge ka thlen pui pawh ka hre lo. A bulah chuan ka mu hle hle a, ka thaw a zia deuh ta maw tih ah So-hyun lam chu hawi in ka kuah hle hle a.
Ka mit ka meng deuh siar siar a. So-hyun ka bula mu ka hmuh chuan nizan thil thleng kha a tak a ni tih ka hre chiang ka mumang ni lovin, ka suangtuah fo ṭhin kha a thleng ta e.
A hmuiah chuan fawp zeuh in ka thawh san a, bathroom lamah lut in ka in bual a, ka inbual zawh pawn chuan a la muttui hmel hle mai. In thlak zawk zawk in inhnuai ah ka chhuak a, kitchen-ah lut in Coffee ka siam a.
"So-hyun i lo tho tawh a ni maw, hei coffee hi in rawh" ka coffee siam chu a bul dawhkan ah chuan ka dah a.
A lai vel a maw! Duhawm reuh lutuk.
"So-hyun Zak vek duh suh I taksa chu ka hmù vek tawh"
Lukham in min rawn vawm vel a maw, ka nupui hian min ti phur riau mai.
Khumah lawn kai in ka kuah thut chuan a tre ring teh e, A hmuiah chuan fawp nghal in zingkar ah nuam kan Chen dun leh nge nge e.
Bathroom ah pawm lut in kan pahnih in kan inbual duna, a taksa ka tawh a piang hian eng vang a phur thei zel nge maw ka nih le, in sum hram hram ka zir a ngai dâwn nih hi.a mah vang in zingah vawi hnih lai ka inbual a nia.
Ka nupui hian min ti hlim a ni, a ni ka nei hi ka in chhir ngai lovang.
Zan hnih chiah kan pahnih a Honey moon hman kan tih hi kan pawh sei leh ngei a ngai ang.
"Jungkook , ka nu leh pa te chanchin kan la hrilh miah lo "
"Nizan kan thlen hnu khan ka hrilh tawh a, Hlim taka hun hmang tur in min duh thu an sawia an sawi ang tak chuan kan awm mêk a nih hi"
He tiang hian hlim reng ila, eng dangah ngaihtuah lisa leh Taehyung tel loh na khawvel ah ka cheng mêk a, tiang a rilru hahdam a ka awm loh na chin pawh ka hre tawhlo.
Ni lengin hun kan hmang dun a lawnglengah te chuang in
, Huatna pangpar mawi tak tak te chu kan thlir dun a, pangpar mawi ka tih êm êm vang pawh ni lemlo in So-hyun in pangpar a thlir lai in kei in a mah pangpar ang maia mawi ka thlir thung a.To be continue...
Ka kut a bung dawn rapthlak lutuk🥺
A sei rapthlak zia hi..ka edit peih tawh lo..chhiardan thiam mai ru...
YOU ARE READING
WHAT IS LOVE (Mizo Vers)#COMPLETE#
RomanceIn hre silo in fa an neih dun a, Tihpalh thil thu in an in hmu leh hlawl mai a, mahse an inkar chu a hla tlat si a, engtin nge Jungkook hian fapa a neih tih hi a hriat chhuah ang?? i hrechiang duh a nih chuan chhiar mai rawh💙