🦋WHAT IS LOVE🦋
🖤JUNGKOOK FF🖤
_______________
JUNGKOOK P.O.V
So-hyun hi eirawng bawl thiam tak a ni, nupui eirawng bawl thiam tak ka nei a, thiam loh tak tak a nei lo a nih dâwn hi. Khumah lam ah pawn rin ai daih in a zei, kan in lung rual bawk a...
Ka secretary in min rawn call ka hmuh chuan dawhkan chu thawh sanin, lehkha chhiar nâ room ah chuan ka lut a.
"Sir Company in buaina kan tawk, kan thawhpui Mr Min-Yoongi te khan kan thawh hona tih tawp an duh thu an sawi a,"
Thil awmdan chu ka hre thiam mai e, Company hi Lisa te ta a ni, he tiang zawng a min beih hi ka ring ngai lo.
Hrep tak a,ka nupui nen hun hlim awm tak kan hman lai kher kher in maw he tiang thil hi a thlen...
"Mr Min Yoongi chu i be tawh em,?
"Sir min be duhlo" a rilru a hah ve tih a hriat, Mr Yoongi te Company hi kan thawhpui te zing a sum invest hnem ber an ni. Kei mah ngei in ka biak ngei a ngai dâwn a nih hi...
"Enge a chhan an sawi reng reng em? Kan thawh hona tih tawp duh tur khawp in"
"Sir a chhan ber ni a ka hriat chu Miss lisa vang niin ka hria, Chuan lam eng eng emaw chu nei mahse"
"Naktuk ah Australia- ah chuan ka rawn kal ang meeting turin ruahman na lo siam ang che"
"Awle sir"
Eng tin nge ka tih tak ang, An Company hi kan Company tán chuan an pawimawh tak zet, kan in zawmna kan tih tawp chuan kan Company pawn a tuar ve khawp ang le...
Mr Van Daniel chu bia in Australia-a ka kal thut a ngaih thu leh ka awm loh chhunga So-hyun an in lamah awm hrih tur a ka duh thu ka hrilh a...
Ngun taka ka ngaihtuah a ngai a ni. Rilru fim tak ka hman a ngai.
A vàn tlai tawh ve, So-hyun nen khan Nicolas be turin hrep a... Movies en kan tum bawk a, ka lakah chuan a lawm lo khawp ang, eng vang a hre chhuak vat lo nge ka nih kan boruak ṭhat tehlul nen...
Min lo nghak tawh lo tawp ang, eng vang nge minlo la nghak reng tura ka duh tlat le. Thawm dim takin room-ah chuan ka lut a, ka rin dan chiah minlo nghak miah lo. A bulah chuan ka mu ve nghal in a darah chuan ka kuah a.
A thawk dan a ṭang hian a la muhil lo chiang minlo la nghak reng a maw.!Ka biak pawn hre lo awm in a awm tlat, Australia-ah ka kal tur thu sawi chi pawh a ni lo. Naktuk zingah ka hrilh tawh mai ang. Ka mut a chhuak tawh bawk...
Ka har hawk mai nizan khan ka muhil hma hle a niang ka taksa harh dan a ṭang hian ka hre thei. So-hyun muhil lai hmel chu ka thlir a kalsan daih ka hreh takzet, ka bulah kal ve tur in sawm theih a ni lo apa Company a enkawl a ngai ve tho bawk si. He tiang a ka thlir reng chuan ka tlai zo mai dâwn.
Bathroom-ah lut in ka in bual fai a, ka thawmhnaw te ka inbel zawh chuan sana ka en a dár nga a ri vel chiah a, So-hyun chu kai thoin Australia-ah ka kal a ngaih thu ka hrilh chuan a läwm vak hmel loh, nupui in a pasal zin tur ui tak hi a ang ber, A hmuiah ka fawh chuan ka beisei ai daih in min chhang ṭha, ka hmui ka la sawn phal mai lo, ka hmùi ka laksawn vat loh chuan hmangaih na ka chenpui thei takngial dâwn ka hmui chu ka la kiang a.
Ka kal liam thleng min thlir ka beisei teh reng nen, hamm a chhungte vang chauh a min nei a ni tih ka inhrilh fo a ngai dâwn a nih hi, a lakah ka beisei loh tur tawp ka beisei fo loh nan.
YOU ARE READING
WHAT IS LOVE (Mizo Vers)#COMPLETE#
RomansaIn hre silo in fa an neih dun a, Tihpalh thil thu in an in hmu leh hlawl mai a, mahse an inkar chu a hla tlat si a, engtin nge Jungkook hian fapa a neih tih hi a hriat chhuah ang?? i hrechiang duh a nih chuan chhiar mai rawh💙