CHAPTER EIGHTEEN

368 31 0
                                    

🦋WHAT IS LOVE🦋

💜JUNGKOOK FF💜

___________


So-yeon lakah hian eng rilru nge ka put kei hian he tiang a ka awm nachhan hi duh nâ ringawt em ni, ka duh zawng lo chu ka date pui ngai miah lo, khang ka mi date te ang kha a nilo, So-yeon laka ka rilru put hmang hi chu a dang daih a ni, rei tak chhung ka ngaihtuahna a luah vang khan êm niang. Ngaihtuah chhuak rawh Jungkook Company - in buaina a tawh pawn a chhan i ngaihtuah chhuak a i chiang fel ziah ṭhin a ni läwm ni.

Ka hmangaih a nilo maw? Nilo kei hian hmangaih ka nei ve ngai lo ang, ka fapa nu a nih vang em ni, ka fapa a ni tih ka hriat hma daih pawn khan tiang hian ka awm daih tawh sia, Taehyung hi ka thik êm êm reng a phuba lak ka duh vang ngawt a nilo.

"Jungkook e nge i ngaihtuah a?" ka hmaah So-yeon chu a lo ding reng tawh.

"Taehyung ka biak a vang khan i thinrim leh tawh a ni maw, Taehyung nu chungchang a nia,"

A nu, kha nu tenawm kha a hmù tawh a ni ngei ang, Eng vangin nge a hmuh loh ang Taehyung ṭhiante thleng pawn a hmù tawh a läwm le.

"A nu kha damdawi inah a awm a, Spain-ah pawh khan min hmuh kha damdawi inah khan kha damdawi inah khan a awm a."

"So-yeon chungte chu min hrilh ka ngai lo, damdawi inah a awm chu a lawmawm khawp mai"

Min rawn fawp a maw! He nu hian enge a hriat tak "Jungkook duh tawk tawh rawh"

"Eng maw ka duh tawk ang? So-yeon i hre velo nih kha kha nu tenawm thil tih kha"

"Jungkook eng thil maw ka hriat ve loh chu?"

A hmangaih tak Taehyung nu leh pa te thil tih hi ka sawi thei lo ang, a awih dâwn chuang lo.

"I sawi duh loh tlat chuan sawi lo mai rawh, mahse thinrim reng tawhlo la" ka hmuiah chuan a rawn fawp leh zeuh a.

Kei hi ka thinrim reng tur a ni lo,Room kawngkhar rawn kik thawm a awm tak hnu chuan So-yeon chu inla hrang in kawngkhar chu hawngin hnathawk pakhat chu a lo ding reng a.

"Madam dinner kan peih tawh a, in hman chuan"

"Kan lo chhuak ang" So-yeon in a tih pah chuan min rawn melh a. Keipawh ka ṭhutna ṭang a tho chhuak in So-yeon hnung ah chuan ka zui a.

Enge ka ei ber pawh ka hrelo, Nicolas pawh a chau deuh a niang a ham bai bai mai. Dinner kan kil zawh hnu chuan Nicolas chu mut tirin a muthilh thleng a room - ah So-yeon nen chuan kan awm a.

"So-yeon kan room lamah ka kal dâwn a nia ka chau deuh hlek a, i duh hunah i rawn kal ve mai dâwn nia" tih pahin room chu ka chhuahsan a.

Ka harh chuan So-yeon chuan minlo kuah a, a la muhil miah lo maw! min kuahna ban ka zut chuan "Jungkook i lo harh ta maw, i mumangah eng nge i hmuh a?" a rawn ti a.

"Enge ka hmuh pawh ka hrelo engtin nge ka awm a"

"Min kalsan suh i ti char char a, i hlauh thawn hmel êm êm bawk." ka mit ah tak min en chuan a rawn ti a.

"Muhil tawh rawh So-yeon i tho tlai lutuk ang,"

" Ka muthilh san che i duh maw?" A hmui a ti pawrh leh tawh.

"Aih ka phal lo" tih pah chuan a chungah awm nghal in a hmuiah ka fawp a min chhang ṭha lutuk.

A kawr chu hlim choin a hnute ka khawih pah a. Ka tawp san vat a ngai a ni, a nih loh chuan zanin chu ka insum thei tawhlo ngei ang.

"So-yeon i phal ang maw, hreawmna insiam sak ka duh tawhlo".

"Jungkook khawngaih in" tih pah chuan min rawn fawp a, min rawn fawh na chuan min ti ngampa leh zual sauh a.

A chhungah lut in hmangaihna kan chen dun a, zanin zet chu min ti hlim takzet a ni a che hmasa zawk ah a ṭang a he nu tereuh hian eng tin nge he tiang hian a zei theih reuh le. So-yeon chuan ka ban kham in a muhil a,

"Jungkook harh rawh" So-yeon chuan min rawn sawi a.

Ka men tak hnu chuan a phone ken lai chu min rawn peiin ka secretary a nih thu a rawn sawi nghal a.

"Sir ka rawn be tlâng thei lo che a" ka phone ka switch off tak e.

"Enge ni ta tun ang zing karah leh nghal"
"Sir, miss lisa kha Paris - ah khan a awm"

A duh leh rawn kal seng enge pawina vak awm, a duh duhna ah a awm thei a läwm.

"Sir nizan khan I in awmna min rawn zawt a, ka hrilh lo kha a thinrim hmel khawp mai, buaina a thlen dâwn thu a sawi bawk a i address a hriat chhuah thuai ka ring".

"Min rawn hrilh a i ti ṭha e" call chu ka dah nghal a.

Lisa hian eng thil nge a rawn tih leh ang, nimin pawh khan min rawn call nasa reng a ni, ka chhungkua hi engtin mah a tih nat ka phal ngai lo ang ka venghim ngei ang.

Khum aṭang chuan thovin So-yeon chu phone ka pe a

"Jungkook thawmhnaw in bel vat teh" melh pawh min melh ṭha ngamlo a maw!

Va panhnai in a kawngah ka kuah a, "Ka nupui hian min melh ṭha ngamlo a maw" tih pah chuan a hmuiah ka fawp zeuh a.

To be continue....

WHAT IS LOVE (Mizo Vers)#COMPLETE#Where stories live. Discover now