LAST EPISODE

454 40 12
                                    

🦋WHAT IS LOVE🦋

💜JUNGKOOK FF💜

__________

"So-yeon ngaihtuah reng reng suh Nicolas chu ṭha takin kan lo enkawl ang, Noel pawh rawn kal a ngen nasa lutuk a, Nayeon hian a rawn kal ve a phal lo a" Jin chuan a rawn ti a.
"Nia, tluang deuhin in kal dâwn nia, Nicolas chu a muhil a ni maw?khawi ka lo la ang" tih pah chuan Jungkook kut a ṭang chuan a la a.
Jungkook nen chuan beach lam pan chuan kan kal, kan thlenna tur hotel kan thlen hnu chuan kan inbual fai a, a la hma bawk a kan lengchhuak dun a.
"Jungkook a mawi takzet a ni," tuipui cham duai chu ka thlir a. Mi pawh kan tam khawp mai.
Ka kawng a kuahna kut chu la thlain, ka kut la kang zeuhin a rawn fawp a.
"Pa a ka ril a ṭam tawh lutuk"
"Duhtak he tilai lawkah hian ei tur an siam tui deuhna hmun ka hria sin" tih pah chuan min kaia min kalpui nghal a.
"Rehub beachclub hi he tilai hmunah chuan eitur an siam tui berin ka hria Ibiza hmuhah an eitur siamna hmun hi chu ka tlawh kual vek tawh " a rawn nui suk a.
Camera chu a rawn de chuai chuai a"Eng thil teh hrep nge ni "tiin Jungkook chu a phun hluk a.
" Sir i fapa kum thum liamta a thihna kha Miss lisa vang kha a ni em, Media hmaah in in lan ngai tawh silo a. "
" Sir tunah hian enge in tih "zawhna hlir a ni mai.
" Ni dangah interview chu kan la nei dâwn nia, khawngaih in kal kiang teh u, "Jungkook chuan a ti a.
" ohhh, Jungkook i hmeichhe kalpui lai kan hmù khat tawh bawk a"Mi pakhat chuan a rawn ti a.
"Ka dawh theihna in ti bo dâwn tlat mai, interview chu ka nei ang ni dangah ka ti a ni läwm ni, chuan tuna ka bula ding hi hmeichhia a ni ringawtlo ka nupui a ni tel bawk tih hrilh nawn ngai tawh suh u". A thinrim hmel khawp mai.
"Sir zawhna pakhat chiah" an rawn bengchheng leh nghal a.zawhna hlir a ni leh tawh.
"Ka fapa boralna chhan kha lisa vang ani lo, tunah hian fapa thar kan nei a, Kan fapa chu hmuh theih turin kan rawn phochhuak thuai ang" Jungkook an a tih tak ah chuan an duh ang ziah tur an hre tawh a niang. An kal kiang hlawm a.
Rehub beachclub ah chuan kan lut nghal a. "Jungkook bawiha eng tik lai khan nge Spain in lo thlen a" pa upa deuh tawh lam hian a rawn ti a.
"Mr Cruz, ka nupui hi i bulah ka kal san lawk ang aw" tih pah chuan a phone chu phawrh in a kalsawn nghal a.
"He tilai hmun Spain- ah hi chuan i pasal hian ro a rel a, bawihi he tah hian lo ṭhu rawh" tih pah chuan a ṭhu a.
"Mr Cruz Sanchez ka nia, Jungkook hi ka tupa ang mai in ka en a" tih pah chuan a rawn nui a, Jungkook khan a hming hi a sawi tawh tak e.
"Kim So-yeon ka nia ka hmù che chu ka läwm hle mai" tih pah chuan ka chibai a.
"Jungkook khan press interview chu neih a tum tak tak a nih dâwn kha, a hmaa Jungkook kha a lo let leh tawh a nih dâwn hi, e.. Chuan naute thar in neih a vangin ka lawmpui a che u".
"Ka läwm e" ka nui deuh sak a.
"Pawi ka ti ngawt mai, Soyeon eitur lam ka lo ngaihtuah lo a, kan chah nghal a nge, i nui mawi lutuk " tih pah chuan achal chuar ve tawh tak chu an tih chuar belh a.
"Ei tur te inlo chah tawh êm?" Jungkook chu a rawn ṭhu ve nghal a.
"Chah tawh e, nang ni anga naupang ho hi chuan zir tur in la nghah a nia, i nupui hi i duat hle a ngai ang" tih pah chuan Jungkook darah chuan a beng thak thak a.
"Bawihi Jeon Jungkook nupui ni tur chuan tawrh chhel a ngai dâwn nia".
"Mr Sunchez ka nupui lakah hian min sawi awh i tum a ni maw" Jungkook chu a rawn nui a.
"Ka kum leh experience vangin mawle khang thil kha ka sawi ni, my dear ka nupui engtikah êmaw i rawn la hmù ve dâwn nia, chuan Jungkook nang pawn in nu hi i ven ṭhat a ngai khawp ang" A rawn nui hawk hawk a.

He putar hi a fing tih ka hria, a mit meng fin dan a ṭang hian chuan a nupui chu a hmangaih hle bawk a ni tih a hriat theih a nupui hmù tura min sàwm lai khan a mit meng kha a tak run a, Ei turte chu kan ei a, a tui khawp mai Jungkook sawi ang chiah khan.
Jungkook phone a rawn rik takah chuan a chemte leh fork ken chu dawhkan dahin "kan thawh san lawk ang che u, ka secretary a nia tih pah chuan a tho a".
"Bawihi Jungkook hian pangpar a pe ṭhin che tiraw?"
"Aw, pe ṭhin e" ka nui deuh suk a.
"Kei pawh ka nupui Teresa nen kan in tih thiamlo a, in ṭhen hial a duh bawk a, nitin pangpar bawr leh lehkha thawn ka pe ziah a, a mah kha chan ka duhloh a harsatna leh lungngaina te kha ka hnem thei silo a, chu vang chuan a ma tán nitin lehkha ka ziak a, ka thawn ziah ṭhin ".
Nih chuan Jungkook a maw lo ni Taiyaing chu!
"Ka pu nih chuan Jungkook hnenah tianga ti ve turin i hrilh a mi?"
"Aw a harsatna tawh min hrilh khan tianga ti ve tur hian thu ka rawn a, a thawk ṭha bawk a niang chu,Bawihi ka kal tawh phawt mai a nge, kan inah rawn lengin Teresa ei tur siam tui deuh deuh min la ei pui dâwn nia". A ṭhutna ṭang chuan thoin a kal nghal a.
"Khawnge Mr Sunchez kha?"
"Jungkook a haw tawh, kan tlenna hotel lamah kan let thei tawh a ngem"
"Soyeon i nuam sam lo a mi! I hmel awmdan kha a diklo tlat?"
"Tunah hrih chuan engmah ka sawi peih hrih lo Hotel kan tlen hunah ka hrilh ang che" ka ṭhutna ṭang chuan ka tho a, Jungkook pawh chuan min rawn zui nghal a. Hotel kan thlen hma chu kan in be leh tawhlo, Hotel tlen vat vat chu ka duh ber.
"Soyeon hotel chu kan thleng tawh a, i sawi duh chu han sawi tawh rawh le" a rawn tih chuan a mit takah en in "Taiyang hi a awmzia i hria êm?" ka tih chuan mâk a tih hmel khawp mai.

"Soyeon eng vanga chu chu min zawt nge i nih, i hre chhuak tawh a mi?" a mit meng a buai nak mai.

"Jungkook nangmah i ni tihna a ni maw?" kei mah leh keimah hi ka in haw zawk he tiang khawpa min ngaihtuah tu pasal ka nei a, a ni chu rei tak ka lo hua in ka tina a nia.

Min rawn kuah in "Ka hrilh vat loh che vangin ka tihpalh lutuk soyeon" a rawn tih chuan ka lung a chhe zawk.

"WHAT IS LOVE  tih kha min rawn thawn a tiraw, tunah hian kei hi ka in hua a ni" ka ngawi deuh dat a
"Soyeon ka hmangaih che chuan ka fapa pawh ka veng him zel ang che u, Intan ka awm reng ang, kha tih lai khan i bulah ka awm thei silo a, min hua tih kha ka hria , Mr Sunchez nachin maia i hmuh kha thurawn min pek ang khan ti khan pangpar leh lehkha kha ka rawn thawn ziah ṭhin che a nih kha" a thusawi te chu mi nep tak ka nih zia min hriat chhuah tir, kei a nupui hi ka pa chungchang a thudik pawh a hrilh gamloh khawp in ka lo awm a nia.
" WHAT IS LOVE" tiin a phun sap a.
Ka kha be chu rawn chawi kangin ka hmuiah chuan a rawn fawp vang vang a "soyeon ka ta ni reng rawh" a rawn ti a.
"Jeon Jungkook kei i nupui hian a nuamah pawh a hreawm ah pawh i tán ka awm zel ang, hreawm leh bawrhsawm lai pawhin hmangaiha vuan tlat tur chein ka intiamna kha ka tiam nawn leh ang che" ka tih chuan "kei pawn ka tiam nawn leh e, mahni pawh in haw tawhlo la" tih pah chuan min rawn fawp leh zeuh a.
Tunah chuan min hmangaih êm êm tu ka pasal leh ka fapa ka nei a ka hlim a ni, kan hlimna hi tuma tih chhiat ka phal ngai tawhlo ang, jungkook hian min venhim a in tiam a kei pawhin ka venhim zel ang.
Ka pasal nen chuan inkuah rialin ni tla tur chu kan thlir duna keimahni leh keimahni in huatna ngawih ngaihna tur thil ti ngai tawhlo turin kan in tiam dun a.

A tawp ta...

In duhthusam a ni lo tih ka hria..mahse tunlai chu keimah hi ka nuam lo lutuk a..chuvang chuan kan ti tawp ta mai a ni..lo hnual lo ula..ka dam that ver vawr hunah Story thar nen ka  lo kir leh thuai ang..

Chawhnu hun hman nuam vek ule..😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 29, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

WHAT IS LOVE (Mizo Vers)#COMPLETE#Where stories live. Discover now