🦋WHAT IS LOVE🦋
🖤JUNGKOOK FF🖤
CHAPTER SEVENTEEN
________
Nizan ah mi chhunzawmna aw....
"So-yeon i khum a maw i ti a ni maw? Thlawhna hi a ṭum tawh a kan chhuak tawh mai dâwn mi niang Mrs Jeon"
Hamm Mrs Jeon te min ti vel a maw, in thlen vat vat a mut hahdam ka mamawh tak zet a ni.
Jungkook leh Nicolas maw he tah teh min rawn hmuak dâwn a ni ngei ngei ang.
Jungkook hian eng thil nge a tih hi Nicolas awm ve reng laiin Taehyung a hnek vel a maw, Ka kutah kai in a Car awmna kan thlen hma loh chuan ka kut a vuan char char a, a chelh nget êm êm mai lehnghal a
Taehyung ngaihdam dil tur a ka tih chuan a thinrim na ka tih belh chhah chiang ngei mai, A rual hian kal ka tum lo hrim hrim, tih luih na hman a tum tih a sawi hma kha chuan duh lo hle mah ila ka chuan a ngai a ni.
Kan in lamah ni lovin kan kal a maw! Jungkook chuan a in lamah min hruai dâwn thu a sawi a, Huzz he pa hian eng nge tih zel a tum kan in lam pan tura ka tih nâ pawh a ngai pawimawh lo hle mai.
Nicolas hlim lutuk hmel ka hmuh hian kei pawh ka hlim a ni. Hah chawl tur a min hrilh hnu chuan chhan pawh chhang lovin in chung lamah chhovin ka in thlak na tur tuamhnaw chu la chhuak in khumah ka dah a. Bathroom ah lut in ka in bual a.
Jungkook hi a thinrim hma mah mah a ni, Lisa nen an chungchang ah ka in rawlh buai lo a ni ve hi chu Taehyung a hmuh a piang hian a thinrim reng mai a, chhungkaw buai na pawh ni se tiang êm êm hi chu, Taehyung pawh khan eng vanga min rawn kai nge a nih Jungkook run luih nan a mi niang.
Bathrobe chu ha in bathroom a ṭang chuan ka chhuak a, ka inthlakna tur awmna lam pan chuan ka kal a, ka bathrobe ka phelh chiah chu tu emaw hian min rawn kuah thut a ka tre ring teh e.
I chhunga luh i duh êm? A tih chuan chhan pawh ka chhang thei lo kei hian ka mamawh tak zet ka hrawk te hi a tawt vek in ka hria.
A tawp thut a maw! Ka chunga ṭang chuan thovin room a chhuah san nghal a.
Kei hian eng thil nge ka tih tak a ni kha chu a in thunun thei nghal mai a min kalsan thei a nih kha, kei chuan ka thei ve lo ka inthunun mai thei lo ka thaw pawh a pang ngai mai lo, thawmhnaw pawh inbel lo chuan khumah chuan ka mu reng a.
Ka biang a mittui luang chu hruk pahin "So-yeon eng vangin nge i ṭah, ṭap thei i nilo Kim So-yeon hmeichhia chak tak ang khan awm ta che" tiin ka in fuih char char a.
Ka ṭap muhil a ni ngei ang, ka harh chuan ka mit a kham lutuk, Kei mah chiahin ka mut dan ngaiin saruak in ka la mu a nih hi, puan hi eng tik laiin nge le! Jungkook kha a lo let leh lo a ni maw, nizan a kal chuah khan khawiah nge a riah daih le.
Thawmhnaw ka hak hnu chuan inhnuai lamah ka chhuak thlà a,
"Madam i lo tho tawh ni maw ei duh te i nei em"?
Khawnge Jungkook hi a awm ang le, a hmel ka hmuh ngam tawh pawh ka ring lo nizan thil thleng ka ngaihtuah ringawt pawh hian ka zak ngawih ngawih
"Aw duh ang, khawnge Jungkook leh Nicolas hi an awm a?"
"Sir leh Master junior chu pawnah an in fiam a, i mu tui lai kaitho lo tur che in min hrilh a"
Master junior a! Dár engzat nge ni tawh reng reng le? Sana in tar chu ka en ha, Dár 11 maw ri tawh a maw! Kei hi ka vàn mu rei êm êm ve, Nicolas eng vangin nge school a kal loh, pawnah chuan hman hmawh tak a chhuak in Nicolas chu ka kova,
YOU ARE READING
WHAT IS LOVE (Mizo Vers)#COMPLETE#
RomanceIn hre silo in fa an neih dun a, Tihpalh thil thu in an in hmu leh hlawl mai a, mahse an inkar chu a hla tlat si a, engtin nge Jungkook hian fapa a neih tih hi a hriat chhuah ang?? i hrechiang duh a nih chuan chhiar mai rawh💙