CHAPTER 28

414 32 6
                                    

🦋WHAT IS LOVE🦋

💜JUNGKOOK FF💜


__________________


SO-YEON P.O.V

TIME SKIP.....

Kei hian nau ka pai a maw! Ka lawmna leh ka rin hlelh nâ chuan min tuam nghal a, Khang hun zawng khan nau ka pai leh ka in beisei in ka in ring ṭhin a, mahse ka pai ngai silo. Ka beidawng hman hial a.

Jungkook hian hria se a läwm ve khawp ang, tunah hian ka be dâwn nge dâwn lo, ka call a switch off a in ti zel a buai deuh a niang, an meeting lai pawh a ni maithei a ni, Nakinah a hmai chhan ngeiah hrilh ila a ṭha zawk ang chu bakah doctor bulah ka kal a ka chian lehzual phawt a ngai.
Keimah in Car ka khal chu a ṭha lo ang, Drive chu kovin Hospital - ah chuan ka kal a.Ka zam a ni, nau ka pailo a nih chuan ka zak tawh ngawt ang tun kumah pawh ka vawili kalna tawh tur a ni a.

"Mrs Jeon i lo kal leh tawh maw!" Doctor hmel chu a hma ang bawk khan a nelawm leh tho mai.
"Aw, tun ṭum chu ka period hun insawn kaul vangin ka rawn kal lo, Ka rawn kal hmain Pregnancy test kit hmangin ka test thlap tawh" tih pah chuan ka test na ken chu ka hmuh a.
"Ka lawmpui lutuk che" a test kit ken chu en pahin a rawn ti a.
"Ka ringhel zo vek tawh vawi tamtak ka pai êmaw ka tih tawh vang te pawh niang"
"Ultrasound in kan en dâwn nia, khati lai mutna awmah khan lo mu la" Mutna awmah chuan ka mu nghal a.
Ka pum an en vel lai te chuan ka thaw ṭha ngam lo, "so-yeon in thlahdul deuh rawh naute chu a awm ngei e"
"Lalpa ka läwm e," ka rilru chuan ka ti mawlh mawlh a Jungkook hrilh hlan ka nghak hlel takzet.Ka läwm êm vangin ka biangah mittui a luang hial a.
"Hei naute thlalak chu a nia, thlà khat a ni ve tawh a nih hi," tih pah chuan naute awmna lai chu a rawn kawk a.
Ka hmuthiam tak tak lo, a kawhna lai chu kan en chiang a.
"I hmù thiam hrih lo a nih hmel he ta spot awm hi a nia" a rawn tih chuan ka hmù ve chiah ka naute chu.
"Naktuk ah hian zin chhuah ngei ngei ka ngai a, a chi a ngem?" ka tih chuan a ngawi deuh vang vang a.

"Zin chhuah loh chu duhthusam a ni tho naiin, ngei ngei i ngaih chuan in dim la i zin chhuah chu ka phal sak ang che, nangmah in Car chu khalh hrih lo la, naute insiam lai a nih a vangin in enkawl uluk hle ang che aw,"
"Aw le ka läwm e, ka kal tawh phawt mai ang" Hospital chu chhuah sanin in lam pan chuan kan haw a.
"Cruz nupui leh fate i nei ve tawh êm?" ka tih chuan kan driver chuan mâk a tih hmel khawp mai, ka be khat êm bawk a.
"Madam aw nei tawh e, fanu leh fapa pakhat ve ve ka nei tawh" a sawi zawng chuan a hlim a ni tih ka hre thei.
"Nuam i ti hle ang chu maw?"
"Nia, nuam ve khawp mai an pa hian thil zawng zawng ka thiam vek turah an ngai a."
"Cruz thlanmual lamah i kal lawk ang ".
"Aw le Madam" thlan kan thlen chuan Nicolas thlan chu ka pan nghal a.
"Bawiha ka rawn tlawh khat che tiraw, mommy hian a ngai lutuk che sin, Mommy hi ilo ngai ve êm?" ka mittui luang chu ka hru a.
"Nau i nei ve tawh dâwn a sin" tih pah chuan ka pum la thepzai mai chu ka chul a.
Ka fapa tuar chhel zia kha rei tak kan in enkawl a, a nâ tawrh kha nâ hle mahse hreawm ti hmel pawh a pu ngai lo. Naupang te mah ni se dam chhuah tumin a tuar hram hram kha a nia.

"Madam kan hawng tawh dâwn mi? A tlai tawh riau a, i inha lum bawk silo a" tih pah chuan min rawn kai tho a, ka ke a lo mu hman vek a nih hi.
Kan in kan thlen chuan Nayeon te nupa chu an lo awm reng tawh, Nayeon leh Jin hi Nicolas khan innei ngei ngei tura a tih a vangin Nicolas dam lai khan an in nei a. Tunah chuan fanu duhawm deuh an nei ve tawh a.
"Nayeon khawnge Noel hi in rawn hruai ve nâ nge?".
"Hruai e, a kal ve thei tawh hi veng Sen pawh a nilo tih chu i hriat kha, hnathawk ho nen an in fiam a nih kha, unnie ka rawl vek in ka hria apa tet lai a chhun a niang kan fanu han harh êm êm dan hi".
"So-yeon a nu a chhun zawk a niang, kawrfual hmeichhe naupang hi chuan an läwm a nia kan fanu hi chu hlauin a hläu, aṭah phah ziah hak tir theih pawh a nilo, hmeichhia naupang läwm ang a läwm bawk silo, ka bike a läwm ber zawk a".kan nui tlâng a.

WHAT IS LOVE (Mizo Vers)#COMPLETE#Where stories live. Discover now