CHAPTER 30

394 32 5
                                    

🦋WHAT IS LOVE🦋

💜JUNGKOOK FF💜

CHAPTER 31

___________

TIME SKIP......


JUNGKOOK P.O.V

"So-yeon kan fapa hi a duh awm tiraw, a nu ang chiah a hmelṭha a ni, a chhun khawp mai che".
"Jungkook nangmah chiah chiah a nih a u ang chiah kan a mit meng - ah a chhun che nia, a sam ah nen"

"Fanu kan neih hunah chuan i mit meng pawl phat ang hian an meng pawl phat ve tawh ngei ang." a kha beah chuan ka piai sak zeuh a.

Nitin hospital - ah kalin pangpar ka pe ziah a,
Hamm a vàn buaithlak ṭhin êm, hna ka thawh ve reng tho a ngai sia, Sumdawnna thil-ah ni thum cham turin Japan-ah ka kal a ngai sia, ka zin tur chu Ka nupui pawn a huphurh ve hlein ka hria.
Japan - a ka chamchhung zawng pawn ka hunawl apiang ah soyeon chu ka be reng a.Ka hawni chiah ah Hospital aṭangin an chhuak thei dâwn a nih hmel.
A tán hian surprise ka neih a ngai, Ni thum chu kan hmang zo ve ta läwm, paris ka thlen chuan soyeon chu be vatin ka tlen tawh thu hrilhin Hospital ka pan nghal a. Kawngah a tán pangpar ka lei bak chu kan dinglo.

Tunah chuan junior-a pawh kan hruai haw ve thei dâwn ta a läwm, in lampang pawh an in buatsaih nasa mai,soyeon leh Junior te lawm turin a ṭhiante leh ka nau Nayeon te pawh an rawn kal a, a hmuh hunah chuan mâk a ti ve khawp ang.
"Jungkook ka läwm e aw"
"Eng vang chuan maw Soyeon läwmthu min hrilh?"
Rawn nui vur vur pah chuan "Pangpar min pek kha a mawi êm vang leh, ka pasal leh ka fapa pa i nih vang pawh hian."
"Soyeon kei pawh ka läwm e, Nicolas min pek a vang leh min hmangaih a vang in" a kut chu la kangin ka fawp zeuh a.
Ka nupui leh ka fapa an hlim chhung chuan ka hlim a ni mai. An tán theih tawp ka chhuah zel ang, ka hun tam zawk an bulah hman ka tum bawk ang.
"Nicolas hi a rawn nui a nia" soyeon in a rawn tih chuan Nicolas chu ka en vat a," A nu ang chiah in a nui mawi a nih hi" ka nui ve a.
Soyeon kan thleng tawh e, Nicolas kha a dahna tur ah khan dah la "ka tih chuan pawm a duh zawk thu in min chhang a.
In chhung kan luh chuan a thim ṭhap a, "Jungkook ngatinge parda pawh hi an zarah phui vek, khawnge hna thawk ho pawh hi an awm ang current hi ngatinge le! " a rawn ti a.
Light a rawn eng thut a, a mâk ti hmel lutuk chu  a rawn tlan vat a, "Jungkook hei hi i ruah hman a ni maw?" a rawn tih chuan ka mit ka siai zeuh a.
"Soyeon kan lo läwm a che u, Nicolas pawh" nancy in a rawn tih a.
"Nancy engtin" soyeon  chuan mâk a tih hmel leh zual.

(A hmasa mi an fapa Nicholas kha chu a thi tawh a..tuna Nicholas hi chu Soyeon in a pai kha aw..a hming ah a Nicholas tho an sa tihna nihchu..hrethiam lo leh fe fe an awm thin a..ka rawn sawi mai mai😅)

"I pasal hian surprised pek che hi nuam a ti riau a nih hi, kan lalfapa chu ka lo pawm" nancy in a tih chuan soyeon chuan nancy kutah Nicolas chu a pe a.
Nicolas chu pawm an in chuh reng mai, soyeon pawh a hlim a ni tih ka hre bawk a  sumdawnna thilah ni thum lai ka thangbo a, paris ka thlen veleh Hospital-ah tlâng nghal ka ni ve tho tih an hre ve tho sia.
"Soyeonkan in be lawk dâwn mi niang" a beng bulah chuan ka hrilhru a.
"Pute ngatinge Big mom hi i hrilh ruka" Noel-i ka vahnu chuan min melh chhoha pah hian a rawn ti a.
"Big mom maw! Noel a ni te chu i pitei a nia, mommy nilo in" ka tih chuan a meng zim ve vel a.
"Big mommy a nih hi" tih pah chuan min melh rum a.
"Jungkook duhtawk tawh teh i tunu hi kha tianga aw ka vin khan biak loh tur" Noel bulah chuan ṭhu hniam in "Noel bawihte i big mom hian i uncle hi a biak lawk a ngaia i nau Nicolas kha a muhil êm tih lova en la" a tih chuan ṭha deuhin a kal nghal nal nal a.
He ti lamah hian "tih pah chuan ṭhut khawmna hmun a ṭang chuan ka kai chhuak a.
" Jungkook e nge sawi duh i neih "a kut khuang kuah pah chuan a rawn ti a.
"Soyeon min ngaihsak lo lutuk "tih pah chuan ka va kuah a.
"Jungkook naupang chhia viau teh suh"ka kuahna ṭang chuan tal chhuak in in chhungah chuan luh nghal a tum a.

WHAT IS LOVE (Mizo Vers)#COMPLETE#Where stories live. Discover now