🦋WHAT IS LOVE🦋
🖤JUNGKOOK FF🖤
CHAPTER 20
_________________
SO-YEON P.O.V
Jungkook hi a vàn rei tawh ve enge a tih êm êm ei tur pawh a dai zo dâwn kan ei nâ hmun hnawk vek chu kan seng fel zawh pawn a lo la let miah lo maw!
Inah chuan lut in ka hmù mai lo,kan room ah pawn a awm chuang lo Study room lam chu ka pan a.
Kawngkhar chu tlem ka hawng a Jungkook leh Lisa maw! Jungkook hian eng vangin nge Nicolas hi a fapa tak tak angin a sawi le, A duatin a ngaihsak hle tih chu ka hria mahse Lisa bulah dawt sawi tur a nilo a sin.
Lisa nen an in hmangaih ang tih chu ka hria, an in fawp lai thlalak ngei pawh ka hmù tawh a, mahse tuna a kuah lai ka hmuh hian engvanga nâ êm êm nge ka nih, lisa hian nau a pai a maw! ka thawkna dawt hi hnawh tu awmang mai a ni ka thaw ṭha thei lo.
Lisa in room a chhuah san dawna min melh dan te kha hnehtu hmel a pu, Jungkook i fa a nilo tih khawngaih in sawi teh Lisa nau pai lai hi i fa a ni lo ang ka rilru chuan a ti ru mawlh mawlh a, thudik hi ka ring ngam lo mai zawk a ni.
Jungkook thu sawi hi enge a awmzia, Nicolas hi Jack fa a nilo maw! A fapa zawk maw awihawm loh lutuk
Jungkook lehkha min hmuh tir hi enge ni ta ngai DNA test result-ah hi chuan Jeon Jungkook leh Nicolas tih hming a ni ka hmuh, Jungkook hian min bum a niang Jack hi a nau a ni bawk a maw! Thil ni thei a nilo.
Ka kut chu man betin min kuah a, Ka mangchhia ṭang hian harh chhuah ka duh takzet a ni, he tiang mang rapthlak tak hi reh vek tawh se, mahse ka mumang a ni silo.
Lisa in nau a pai thu ka sawi chuan min kuahna chu a la kiang rang khawp mai. Kan in lamah let ka duh thu leh rilru fim hman ka duh thu ka sawi chuan midang miah lo, pang ngai tak in ka sawi duh ka sawi thei hi a mâk zawk a ni. Min danglo hi läwm zawk tur ka ni tunah hrih chuan a hlat taka awm ka mamawh ber.
Room chu chhuah sanin Nicolas room-ah kalin a thawmhnaw ṭhenkhat chu ka khuang a, kan room-ah cho leh in ka thawmhnaw pawh chu ka khuang ve bawk a.
"Nicolas lo kal rawh le".
"Mommy khawiah nge kan kal dâwn papa a tel ve dâwn lo a mi".
"Bawiha Car-ah hian lut phawt rawh". Thuawih takin Car-ah chuan a ṭhu lut a.
In lam chu ka hawi vang vang a, Jungkook hmel reng hmuh tur a awmlo, ngati nge ka la beisei tlat le min dang turin a lo chhuah hun hlim takin, tunah chuan Lisa nen an awm thei tawh ang.
Khawi lamah nge ka pan tak ang, pan tur ber lam pawh ka hre lo kan in lamah ka haw chuan ka nu leh pa ten a chhan min zawt ngei dâwn a, engtin nge ka sawi fiah tak ang,
Jungkookhian bialnu a nei a a bialnu in nau a pai tih ka hrilh thei dâwn silo a,ka in khalh kual ka in khalh kual a,Eng vanga Airport lama in khalh ngawt nge ka nih! Jungkook thusawi zawng zawng te leh kha DNA test result kha a dik a ngem.
"Mommy khawiah nge kan kal dâwn hawng tawh ang" Nicolas an a rawn tih chuan ka fapa chu ka melh vang vang a.
An inang lutuk mah mah a ni, an mit meng in an dan te hi, ka nu leh pa te pawh khan Jungkook vawikhat an hmuhna ṭangin pafa an nih an ring nghal kha nia,Jungkook leh Jack hi an inang em a vangin rinhlel ngaihna pawh ka hre lo kha nia, unau an nih vang a ni ngei ang.
Jack, Jungkook eng vang a hre chhuak lo nge ka nih , unau an ni a nih si chuan Jack hi a mi niang an unaupa thi ta kha, a ni thei lo Jack chu a thi lo ang.ka hriat chian ngei a ngai.
YOU ARE READING
WHAT IS LOVE (Mizo Vers)#COMPLETE#
Любовные романыIn hre silo in fa an neih dun a, Tihpalh thil thu in an in hmu leh hlawl mai a, mahse an inkar chu a hla tlat si a, engtin nge Jungkook hian fapa a neih tih hi a hriat chhuah ang?? i hrechiang duh a nih chuan chhiar mai rawh💙