CHAPTER FOURTEEN

620 39 6
                                    

🦋WHAT IS LOVE🦋

🖤JUNGKOOK FF🖤




****************

"Vawiin eng nge ka hun hmandan tur" ka secretary chu ka zawt a..

"Sir chawhma lamah thawk tharte lawm luhna hun i hman pui a ngai dâwn a, chawhnu lam chu i hriat tawh kha, chuan zan lamah Mr Jung Goobin_a  party na ah i tel a ngaih dâwn bawk a."

Hun awl ka nei dâwn lo a ni maw, pawi lo e So-yeon ka ngaihtuah ngut ngut lo deuh a nga...

Chawhma lam chu Company a thawk thar te lawm luhna ah chuan hun hmangin taima leh rinawm taka thawk tur in ka chah a...

Hun kan hmang rei zek leh nghal a,chawhnu lamah chuan Cafe lam pan chuan ka in khalh chhuak a...

"Sir he ti lamah hian" ka ṭhutna tur lamah chuan min hruai a..

Lisa maw! Ka mi hmuh tur chu a ni hi maw, min hmuh vel chuan ka lam pana lo kalin " duhtak i lo thleng tluang maw" tih pawh chuan min rawn kuah a..

"He tah te e nge i rawn tih ve dâwn?"

"Ka pa bulah ka kal duh tih ka hrilh a, ka pa chu i hriat chian kha a fanu duh a piang a ti ṭhin".

He tiang fanu nei tu pa nih hi ka hläu tak zet, fate hi enkawl an har ang tih chu hre tho mah ila, an duh a piang pek leh tihsak hi a ṭha lo tak zet a ni. So-yeon khan Nicolas a lo kuah khirh nâ chhan pawh kha ka hre thiam chiah e, a fapa duh ang a piang a tih sak ngai tlat lo a. Ice-cream ngaina in duh viau mahse ei vak a phal lo te kha ka dem ta hauh lo, a tán a ṭha tur a ni miau a...

"Chuan eng nge in thuthlukna chu ni ta"? he ti lai hmun hi chhuahsan vat ka duh...

"Duhtak i hman hmawh lutuk i tui tih ber sanga ka order-a a lo thleng ṭep tawh ang,lo nghak rawh?"

A lo thleng nghal reng e, ei vat vat ila a hnen a ṭang a ka kal bo vat a ngai a ni

"Ei muang deuh rawh i hak palh mai ang" no fahrana min melh pah chuan a rawn ti a.

"Lisa,ka hman hmawh deuh a, min hre thiam dâwn nia ei tur man hi chu ka lo pe nge" tih pah chuan Bill zat an rawn ziahna karah chuan pawisa chu ka dah a..

A hmel a ṭang chuan a läwm teh chiam lo tih ka hre thiam mai, "Company in zawmna chu a pangngai angin a kal dâwn a nih chu, ka pa leh ka U te chuan thupha an chawi thu sawi tur in min chah bawk"..

"Nih chu ka kal tawh phawt mai ang" ti pah chuan ka thawh san a.

Ka chhuak thei hram e, Ka in ven fe a ngai dâwn a nih hi.

Company ah chuan let tawh lovin in lamah ka haw a, kan inah hian naupang room siam a ngai dâwn a nih hi, Nicolas room tur..

Mr Van Daniel chu bia in a hriselna dinhmun ṭhat leh ṭhat loh te chu ka zawt a, a hriselna pawh a ṭhat thu leh Nicolas an min ngai a ni tih te chu min hrilh a.kan in biak zawh chuan So-yeon ka be leh a, a aw a ṭang ringawt pawn a chau a ni tih a hriat theih, he tiang a rim takin hna a thawh zel chuan a taksa in a tuar mai ang tih a hlauhawm tak zet a ni.

Naktukah tukleh ah kan thil siam chhuah mipui hmuh theih leh lei theih tura pho chhuahna nei a nga, a tukleh ah ka haw thei tawh ang.

Party na a kal tur chuan ka insiam a,zanin a ka kalna tur hi ka pu dam laia a thian ṭha tak sumdawn na lama kawng min kawhhmuh ṭhin tu Mr Jung Goobin te inneih Cham kum sawmruk na an läwm dâwn a, an ni ang a nupa in duhtawn leh in ngaihsak hi an awm ka la hre lo, an ni ang hian kan nupa hi kan awm ve thei a ngem le.

WHAT IS LOVE (Mizo Vers)#COMPLETE#Where stories live. Discover now