CHAPTER 23

380 36 2
                                    

🦋WHAT IS LOVE🦋

🖤JUNGKOOK FF🖤

_____________

"Hello So-yeon"

"Nancy Company lam buaina te a awm êm?"

"Aih awmlo e, So-yeon Nicolas chiah kha ngaihtuah rawh he ti lamah chu engkim a kal tluang e,i pa nen kan enkawl thei a läwm".

"Ka pa nen maw! Company - ah a rawn kal a mi?"

"Aih kallove inah ka kal chilh mai ṭhin a, report ka thehlut a, a nin a endik a".

"A ṭhat nasat chu, Nancy i kutah kan in nghat tawp a nia."

Nancy hi awmlo seng engtin nge ka tih ang le, a nianga mi rin tlak thian leh secretary tán ka nei a, ka vàn nei takzet a ni. Kan tan a in pekna zo zai te hi, sumin alei theih pawh a nilo ang.
Nancy nen kan inbiak zawh chuan ka phone a mi thlak ho chu ka en kual a, Nicolas hlim taka anui lai te ka hmuh hian ka na ngawih ngawih ka fapa hi he tiang hian hlim takin a nui leh a ngem, Tun thleng pawn a rawn la harh leh lo a nia.
Jungkook pawh hian min rawn la be miah lo, kha nu nen khan an awm dun a ni ngei ang, A lakah hian beisei nei lo tawp ila ka na lo tur, tuna ṭang chuan beisei ka nei tawh tur a ni lo.

"Unnie, ka rawn tlai viau em?" Nayeon rawn luh lai pawh ka lo hre lo a.
"Tlai lo e, i rawn kal duh a nih kha zanin chu keimah chiah pawn ka riah pui thei a läwm, Doctor leh nurse te an awm reng tho a."
"Ina awm aih chuan tah hian nuam ka ti zawk, Nicolas chu a rawn harh leh reng reng êm?"
"Aih harh hrih lo ," Jungkook chanchin hi ka zawt mai dâwn mi le.
"Nih chu" tih pahnih chuan Nicolas bulah chuan a kal hnai a.
"Nayeon, I unaupa inah a awm êm".Ka zawh tawp loh chuan hriat chak in ka awm reng dâwn a, ka zawh tawp hi a ṭha zawk.
"Unnie, engkim i hre vek tiraw? ". An awm a nih dâwn chiah hi, engkim a hre ve vek tawh a mi le.
"Aw, hria e."
"Engtin nge i tawrh theih a, engkim hre chung vek in kei chuan ka tuar thei miah lo ang ka bialpa hian bialnu dang nei ta se".
Nia, ka na bialnu mai ni lovin a fa lo piang tur pai mêk tu a ni bawk a, Nayeon hian thil engkim a la hre lo a nih ngei dâwn hi,lisa in nau a pai tih hi a la hre lo a nih hmel.
"Unnie, ka unaupa mah ni se ka ṭanlo, ka chungah thleng se kei hi engtin nge ka awm ang, Jin hian bialnu dang nei tura ka ngaihtuah ringawt pawn ka thin a rim thei " a ner deuh sung a.

Thil dang ka sawipui loh chuan ka thin a rim zual dâwn tlat, ka rilru a nâ mai mai, thildang ka sawipui a ngai.

"Nang leh Jin maw! Nayeon in inhmeh takzet a ni".
"Kei hi ka lo sawi chhuak leh a maw! Hammmmmm zep hrih ka duh duh nen."
"Ka lawmpui lutuk che u nia, in in karah hian engemaw tak chu a awm ka ring reng a ni".
"A hriat viau maw kan awm danah".
Jin rawn luh chuan sawi chhunzawm tawh lovin kan ngawi dun daih a, Nicolas a endik vel lai chu ngawi reng in kan thlir dun a.
"Unnie date ka neih tur chu dár engzâh ah nge ka hmuh dâwn?" min rawn signal zeuh a.
"Date maw! Nayeon nang hian date i nei dâwn maw?" Jin chu mâk tih hmel deuh hian a rawn hawi a.
"Aw ni e,date ka nei dâwn".
Jin chu a läwm loh hmel khawp mai, nui chhuak lo turin ka insum char char a ngai dâwn nih hi.
"So-yeon date chu a nei dâwn lo".
"Jin eng vangin maw, date chu a neih loh ang kawppui a nei lo in ka hre sia" fiam ve hrim hrim ka duh tlat.
"Kei ka awm, Nayeon kawplai nei lo angin i insawi vel a maw".
"Jin nang nen hian kan inkawp reng reng a mi? Hospital leh damlo te i ti reng zel a, nang nen hian len chhuahna hun takngial pawh kan nei ngai lo."
"Nayeon vawiin pawn thil kan ei chhuak reng a ni läwm ni."
He mite pahnih hian ka awm ve tih pawh an hre tawh lo a ni ngei ang.
"Vawiin kha maw tunkar chhunga thil kan ei dun awm chhun a nih kha."
"Nayeon ka pa duh danin Hospital hi ṭha taka ka enkawl a ngai".
"I pa duh dan chu i ngai pawimawh êm êm a, kei ve chu".
"I hriat thiam ka lo ring a, Nayeon date neih duhna hial te i lo nei a nia, ka tihpalh a ni tunah chuan Kar khatah vawi engzât nge châw ei chhuah dun i duh ang".
"Jin kha tiang a i tih a vang khan ka lungawi nghal mai dâwn lo". A hawi tau hmak a.
"So-yeon, Nayeon hi kan hruai chhuak lawk a nge" tih pah chuan a kai chhuak a.
Nayeon leh Jin awmdan hi a awhawm khawp mai, Jungkook leh kei a inkar hi chu chin fel mai theih pawh a nilo, Nu pa nih chuan mi pahnih an awm ṭhin a, tunah chuan mi pathum kan awm tawh tlat, bul kan ṭan a ṭang tawh zawk khan maw le pathum kan nih tawh.
Lisa  hi ka awt ngawih ngawih, a ni chuan Jungkook ngaihsakna a dawng bîk a, ka dâwn ve ngai loh tur, Nicolas ka pai laia ka tawrhna zo zai tekha, ka pai tira ka mangan zia leh hreawm ka tih ṭhin zia te.
Mahni in khawngaihna hlir in ka khat, he tiang a awm leh tur siin eng vang a Nicolas pa a nihthu min hrilh nge a nih, lo hre lo law law ila ṭha tur, Jack fa ah khan la ngai char char ila...

WHAT IS LOVE (Mizo Vers)#COMPLETE#Where stories live. Discover now