Capitolul X

73 15 0
                                    

                Ziua 8

               Ma-m trezit la mine acasa...datorita luminii orbitoare a sorelui care se reflecta perfect pe fata mea palida.

Of..este ora 11:40 ...la cat m-am culcat?Sau mai bine zic..ce am facut ieri?

Off..ar fi mai bine sa ma scol din pat si sa merg sa  ma spal pe dinti..

M-am ridicat incet din pat parca eram o baba care nu se mai sculase din pat de juma' de an.

Mi-am incaltat papuci de casa si m-am indreptat in pasi lenesi spre baie. Acolo nici doua minute nu au trecut si cosmarul a inceput.

Aceeasi poveste..ma uit in oglinda si ma vad pe mine dupa chipul meu incepe sa fie  plin de sange si apoi apare chipul matusii mele spunand << O sa vin dupa tine!>>

Simt deja ca nu mai suport..nu mai pot deloc, ar fi mai bine sa mor azi si gata..of.mai sunt 2 zile...poate ca voi muri poate ca nu .

Am terminat igena de dimineata si m-am imbracat pentru o scurta plimbare in parc..

Totul in jurul meu era minunat..natura..pasarile...animalele...totul iti dadea o stare de optimism , o stare de bine numai eu eram pesimista ..

             Iata si ora 18:00 ..ce as putea sa fac decat sa merg la o prietena.

Pe tot parcursul drumului spre cea mai buna prietena a mea m-am simtit urmarita.

Iata-ma ajunsa acolo..avea un apartament imens...am stat putin la taclare 

- Ce faci?

- Bine tu?

- Bine..am zis sa vin pe la tine..mi-ai lipsit 

- Si tu mie..cum te m-ai simti?

- Destul de bine..putin ametita.

- Sa stii ca esti cam palida ma duc sa-ti fac un ceai :)du-te si stai pe canapea . uitete la TV daca vrei.

- Ok mersi 

M-am pus pe canapea si ma uitam la TV de o data s-a luat curentul..

- Patty vin acum sa nu te sperii e doar o cadere de curent.

- Sigur!

Pana venea ea , eu as fii putu deja sa fiu moarta.

Am inceput sa aud vocea matusii mele spunan <<O sa vin dupa tine!>>apoi imaginea matusii mele stand intr-un colt al camerei si uitanduse la mine..totul era groaznic...totul din vina mea..

Iata ca a reveit curentul , prietena mea a venit cu ceaiul l-am baut si am plecat acasa pe la ora 21:00. 

Am decis sa o iau prin parcarea subterana a blocului..nu stiu de ce dar asa am simtit.

              Acolo totul era intunecat si linistit , in spatele meu au inceput sa se aprind luminile si vedeam cum o masina venea spre mine..uitandu-ma mai bine am vazut chipul matusii mele...femeia aceea ma uraste.

Masina se apropia tot mai mult , am inchis ochii si am asteptat momentul mortii..dar masina a trecut pur si simplu prin mine exact ca o fantoma...

              Am luat-o la fuga spre casa sperand ca se va termina...

              Am reusit sa adorm pe la 05:50....

Jurnalul...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum