Continuare ziua 9.
Inca mai am de trait 4 ore..as putea sa profit de ele din plin dar nu am de gand sa o fac..
Deodata se aude soneria usii..a venit matusa mea asa devreme?Dar nu cred..e aproape imposibil. Ma dus pe hol si ma apropii usor de usa..apas usor de clanta si deschid usa.
- Heeeeeeey!! si Raoul sare pe mine
Am tresarit si m-am dat usor in spate..
- M-ai speriat, am spus eu.
- Stai linistita..stiu ca asta e ultima ta zii..si voi petrece timpul cu tine.
- Ultima mea zii mai are doar 3 ore si 50 de minute.
- Invaseleste-te..am adus popcorn si Pepsi Twist..acum hai sa ne uitam la acest film cu vampiri.
- Uf.bine..iti place sa , surprinzi fetele in ultima lor zii de trait?
- Cam asa ceva.
Am luat un castron din bucatarie..am pus popcornul in el apoi am deschis sticla de Pepsi si am dat drumul la film.
Desi filmul era al naibii de dramatic..si era tocmai stilul meu ..nu imi puteam lua ochii de la ceasul electronic de langa televizor...parca radea de mine. De fiecare data cand inchideam ochii o vedeam pe matusa mea peste mine ..si eu aveam un cutit infipt in inima..parca as fii vrut sa fiu impuscata acum in cap..sa am parte de o moarte rapida.
Filmul asta nu se mai termina..mai sunt 10 minute pana la ora 00:00..si parca deja simt cum fiorii mi se urca pe spate..simt cum frica ma cuprinde.
Deodata s-a luat curentul..tot ce am putu vedea la ceas era faptul ca este ora 23:59.
Ziua 10.
Ma inteapa inima..nu pot sa cred ca aceasta este ziua..este ziua in care voi devenii doar o amintire si atat.
- Esti bine , Pet?
- Da , sunt bine.
- Ma duc sa verific sigurantele.
- Nu ma lasa singura.
- Ma intorc repede , vei fii bine . si ma saruta.
Sarutul lui e atat de dulce.. imi va fii dor de el..de pielea lui fina, de ochii aceea inocenti si stralucitori..buzele lui catifelate..totul imi va lipsi.
Stateam pe canapea cand aud cum ceva sau cineva cade pe scari..ma ridic infiorata de pe canapea si il vad pe Raoul fara cap..atunci realizez ca viata mea e distrusa.
<< Am asteptat ziua asta>> zice o voce cenita dinspre etaj.
- S-a terminat matusa..infige-mi cutitul in inima si sa terminam cu asta.
<< Sa terminam?Dar abea am inceput>>
O puteam vedea..matusa mea de doar 60 de ani..cea care m-a crescut si a avut grija de mine..singura persoana pe care am iubit-o inca de la inceputul vietii mele...acum suntem fata in fata..binele si raul ..apa si focul..eu si ea.
Acum inteleg cat de cat aceea fraza ,,Eu te-am facut , eu te omor'' , dar ce pacat ca matusa mea e doar..o matusa pe care p cinsideram mama candva..ea este cea care m-a adoptat de cand eram cat un pisoi mic..
<< Ne vedem in IAD>>
Am simtit cum , toporul pe care il avea in mana imi strapunge gatul.
Nu imi vine sa cred ca ma simt atat de usurata de faptul ca nu va fii nevoie sa traiesc cu amintirea lui Raoul si cu frica de matusa mea..sau sa ii am pe constinta pe cei morti din cauza mea.
O balta de sange a aparut pe , podea..sangele imi curgea in siroaie..singurul lucru care l-am mai putut face inainte sa ma sting a fost sa zic: << Te urasc , m..matusa>>.
!!! SFARSIT!!!