Reuniune de familie

986 25 3
                                    

Hey,dupa cum v-ati dat seama,am inceput sa scriu alta carte.Sper din toata inima sa va placa si sa o votati.Cum se zice:"A treia e cu noroc!".Sper ca merge si la mine.

Ne mai auzim!!!.

.............................................................

-Ali!ma striga o voce feminina cunoscuta si imediat o recunosc ca fiind cea a lui Perrie.

-Hmm!spun si imi afund capul mai mult in perna.

-Scoala-te!Acum!spune ea impingandu-ma.Aa,deci vrei sa joci dur,nu?Lasa ca iti arat eu joc dur!spune,iar dupa cateva secunde simt un lichid rece care ma acopera din cap pana in picioare.

-Aaa!tip eu,sarind din pat.Perrie radea cu gura pana la urechi,iar eu eram uda din cap pana in picioare.

-Cand am sa te prind...spun,insa ea ma intrerupe.

-Da,da,cum zici tu!spune plictisita,iar eu imi dau ochii peste cap.Ghici ce am aflat!spune ea fericita.

-Uimeste-ma!spun eu luandu-mi hainele pentru ziua de azi.

-Astazi vine Zayn acasa!spune ea si bate din palme,iar mie imi cad hainele pe jos.

Nu.Pot.Sa.Cred.Zayn vine acasa.Nu l-am mai vazut de cateva luni buni,el fiind mereu ocupat cu trupa,insa cand prindea vreun moment liber ma suna.

-Ce?Cand?intreb eu fericita,batand din palme.

-In cateva ore,asa ca grabeste-te.imi spune ea,iar eu ma indrept spre baie.

Dau drumul la apa,potrivind temperatura.Ma dezbrac de haine,apoi ma pun in cada.

...

-Cum arat?imi intreb eu prietena care statea plictisita pe pat.

-Pentru a zecea oara in ultimele cinci minute,arati bine!spun ea,gesticuland,iar eu imi dau ochii peste cap.

*Ding-dong*

Soneria rasuna in toata casa,urmata de sunetul usei deschise.

-A venit!spun eu,apoi o iau la fuga prin casa,cu Perrie pe urmele mele.

-Zayn!spun eu sarindu-i in brate.

-Surioara.Ce dor mi-a fost de tine!Uita-te si tu ce mare si frumoasa te-ai facut!exclama fericit.

-Doar sunt o Malik!ma laud eu,Zayn aproband.

-Hmm,nu ai uitat ceva?intreaba Harry,gesticuland cu mana dreapta.

-Cum as putea!spun eu,apoi le sar in brate.Chiar mi-a fost dor de voi!soptesc pentru mine,dar am vaga impresie ca si ei m-au auzit.

-Mai sunt si eu pe aici!spun Perrie,aratand cu degetul spre ea.

-Normal ca esti!spun eu,primind jn schimb un rand de chicoteli.Vin-o aici!spun deschizand bratele ca sa o prind si pe ea.

...

-Si,Ali,ai vorbit cu mama?ma intreaba Zayn tolanindu-se pe canapea.

-Nu,e plecata cu munca.De ce?intreb ridicand o spranceana perfect pensata.

-Aa,deci nu ti-a spus,spune pentru el,insa eu il aud perfect.

-Ce sa imi spuna?il intreb curioasa,asezandu-ma mai bine in fotoliu.

-Vei veni cu noi in tuneu!spune,iar eu aproape ma ineca cu...aerul.

-Ce?

.............................................................

Da stiu,e foarte mic,insa promit ca ma voi revansa.Pe cuvant de cercetas!Sper ca v-a placut.

Bye!

She is...my sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum