Capitolul 45

2.1K 114 5
                                    

Dupa ce a terminat de citit revista,Calum s-a asezat mai bine pe scaun si a adormit.Luke a oftat si si-a pus capul pe umarul meu,intinzand picioarele pentru a se relaxa.Eu eram singura incordata,care nu isi putea gasi o pozitie potrivita.

"Claire,nu ti-e somn?" A murmurat Luke miscandu-si capul.Adevarul era ca imi era foarte somn,dar imi era teama sa dorm.Nu voiam sa se intample ceva in timp ce dormeam.Nu puteam pierde nimic.

"Uhm,nu prea." Am mintit,dar Luke mi-a trimis o incruntatura.

"Sigur.Tin sa te anunt ca avem de stat in avionul asta vreo 15 ore si ca pana la urma vei adormi." Starea enervanta a lui Luke inca nu disparuse.M-am strambat in directia lui,crezand ca nu ma vede,dar a chicotit. "Degeaba te strambi,urato."

"Uratule,nu te mai comporta asa cu mine." M-am bosumflat si i-am impins capul de pe umarul meu.El m-a privit cu ochi mari.Ma asteptam sa rada sau sa faca o gluma,dar el chiar era sincer.Asa ca expresia mea s-a schimbat instantaneu. "Luke..."

"Imi pare rau,Claire.Tot ce fac e sa te simti prost,scuze.Nu stiu daca sunt pregatit sa merg in Australia.Mi se pare prea repede,nu stiu..." Vorbea incet si tragea incontinuu de manecile hanoracului gri pe care il purta.

"Luke,au trecut multi ani.O sa fie totul ok.Nu esti singur." I-am amintit,iar el a dat aprobator din cap,desi nu era prea sigur.Un oftat lung a iesit de sub buzele lui,apoi a revenit la pozitia de dinainte,cu capul pe umarul meu.

"Poate ca sunt prea obosit..." 

"Poate." I-am sarutat parul care era lasat jos si mi se parea foarte dragut.Mi-am lasat capul sa cada peste capul lui si am inchis ochii.

-

Cand am deschis ochii,i-am gasit pe ambii baieti trezi.Calum manca ceva,iar Luke privea norii pe fereastra.Nici nu am simtit cand am adormit.Eram prea obosita,asa ca am inchis ochii si am adormit.M-am intins putin pentru ca oasele mele amortisera,apoi mi-am trecut mana prin par,abia apoi realizand ca era prins.

"Neata." Calum a vorbit primul,desi avea gura plina de mancare.Rasete s-au auzit din partea mea.

"Neata.Cat am dormit?" Calum nu a stiut sa raspunda,asa ca a ridicat umerii de mai multe ori.M-am intors spre Luke si mi-am pus barbia pe umarul lui.

"Era cam 5 cand ai adormit.Acum e 9." A raspuns Luke in locul lui Cal,iar eu am ridicat o spranceana.

"Tu nu ai dormit?" Chiar nu stiam ce ii puteam face lui Luke.Era suparat,orice ii spuneam.Asa ca va trebui sa astept pana vom ateriza in Australia si ii voi demonstra ca totul va fii bine.

"Cred ca am atipit vreo 5 minute." Mi-am dat ochii peste cap,iar el a facut in sfarsit contact vizual.Ochii lui erau obositi,iar fata lui palida.Mana mea si-a gasit singura drumul spre obrazul lui.

"Luke,nu stiu ce sa-ti spun,sincer,dar urasc sa te vad asa." 

Nu a spus nimic.Mi-a prins mana si a dus-o la buzele lui,lasand multe sarutari,apoi a lasat un ultim pe frunte.Colturile gurii lui se ridicasera putin,iar eu am zambit.M-am apropiat din nou de el,iar el si-a dat seama ce voiam sa fac,asa ca si-a asezat mainile pe soldurile mele.Buzele noastre s-au conectat pentru prima oara in acea zi si se simtea foarte bine.Toate grijile si problemele zburasera din mintea mea.Am continuat sa ne sarutam pana am auzit tusit in spatele nostru.

"Stiti,suntem intr-un avion si chiar nu vreau sa mi se faca rau din cauza voastra.Mersi." A spus Calum repede,oferindu-ne o privire plina de 'dezgust'.Am izbucnit in ras si zambetul meu a crescut cand am auzit chicotelile lui Luke.

-

Pe tot parcursul celor 10 ore ramase,niciunul din noi nu a mai putut adormi,asa ca am jucat jocuri inventate de Calum,am spus glume si am mancat.Am trecut prin aceeasi experienta oribila atunci cand am aterizat.Credeam ca toata mancarea voia sa iasa afara,dar m-am controlat si in final a fost bine.Cand am iesit din avion,am fost surprinsa sa vad ca era lumina afara.Dupa cateva secunde,mi-am amintit de fusurile orare.Am pasit in mijlocul baietilor,in timp ce incercam sa gasesc pe telefonul meu ora pe glob.Voiam sa o sun pe mama,dar poate era prea tarziu la ea si nu voiam sa o trezesc.Inainte sa gasesc ora in San Francisco,am aflat ca in Sydney acum era aproape ora 2pm.Fusurile orare mereu mi-au dat dureri de cap.

after school ↦ hemmingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum