Dupa discutia lunga cu mama,baietii au imbratisat-o si am mers sa manancam.La masa am vorbit mai mult despre Calum si despre familia lui.Ne-a povestit despre parintii lui si sora lui,care era si ea plecata la facultate.L-a mentionat de cateva ori si pe Luke,aducand vorba despre copilaria lor.Mi se parea atat de dragut ca sunt prieteni de atata timp.
"Deci muncesti?" A intrebat mama in timp ce isi taia mancarea din farfurie.
"Dap.Avem nevoie de bani si cum gagauta inca e la liceu,i-am spus sa se tina de liceu si apoi poate sa munceasca si el." Cal a raspuns,primind o privire urata din partea lui Luke si un chicotit din partea mea.
"Imi place ca ai asa de multa grija de Luke." A punctat mama cu un zambet pe fata.
"Eh,incerc si eu.Oricum acum e major deci nu prea mai are nevoie de mine." Pe expresia lui a aparut un zambet nostalgic,ochii lui fixati pe baiatul din stanga lui.
"Oh hai,tataie,ai vorbit cam mult." Luke a oftat,punandu-si mana pe umarul prietenului lui.
Eu si mama am izbucnit in ras la vorbele lui Luke. "Okay,Luke,atunci hai sa vorbim despre tine." Pupilele lui s-au dilatat si a tras putin de gulerul camasii.
"Uhm...Calum e mult mai interesant decat mine...serios." Avea emotii si era atat de adorabil.Fara sa vreau am scapat un raset si m-am apropiat de el pentru a-i lasa un sarut pe obraz.
"Totul e ok,Luke." Am soptit,iar Luke a aprobat,dand din cap.
"De ce esti asa de neincrezator?" Mama s-a incruntat,iar sprancenele lui Luke au fost ridicate.
"Oh,nu sunt neincrezator.Doar ca...nu stiu...chiar o iubesc pe Claire si nu vreau sa stric totul..." Voiam sa-l strang in brate si sa nu ii mai dau drumul dar nu puteam face asta pentru ca inca eram la masa.Asa ca i-am sarutat obrazul de mai multe ori soptind 'te iubesc'.
-
Cina s-a terminat,iar Calum era gata sa plece,iar Luke nu prea era.Se comporta ca un copil mic care inca mai voia sa stea sa se joace cu prietenii lui.
"Luke,haide,poti veni maine!" Calum se ruga,ridicand mainile in aer.
"Dar ziua lui Claire e in cateva ore si vreau sa fiu aici cu ea." Cuvintele lui m-au facut sa ma intorc spre mama,fiind bosumflata la fel ca Luke.
"Te rog,mama,lasa-l sa stea in seara asta." Luke si-a intors privirea spre mama,care a lasat un oftat in acelasi timp cu Calum.
"Ok,ok.Doar amintiti-va ca sunt si eu in casa,bine?" Am putut simti cum obrajii mei s-au incalzit iar atunci cand l-am privit pe Luke,era la fel de rosu ca si camasa lui.In spatele nostru se auzea cum Cal se abtinea sa nu rada.
"Mama..." Nu a spus nimic,doar a izbucnit intr-un ras isteric,facandu-ma sa ma simt si mai jenant.
"Glumeam,glumeam." A spus,incercand sa se linisteasca. "Cal,poti merge acasa linistit.Am eu grija de astia doi." Mi-am dat ochii peste cap si eram surprinsa ca Luke nu a spus nimic.
"Bine,Lauren.Sa fiti cuminti.Claire,o sa te sun maine sa-ti spun 'la multi ani'.Noapte buna,multumesc inca o data Lauren."
"Multumesc si eu,Cal.Noapte buna."
Si cu asta,Cal a parasit casa iar fata lui Luke s-a lumint dintr-o data.Orice lucru facea era atat de dragut si ma facea sa vreau sa-i sarut toata fata.
"Nu va faceti griji,o sa strang eu in bucatarie.Duceti-va sus."
"Esti sigura? Pot sa te ajut." Desi voiam sa scap de tot stresul de azi si sa stau imbratisata cu Luke toata noaptea,daca mama avea nevoie de ajutor,normal ca o ajutam.
CITEȘTI
after school ↦ hemmings
Hayran Kurgu"Dragostea e asemeni febrei; nu le putem stapani pe niciuna si nici nu putem limita durata sau intensitatea lor." Ce se intampla cand te indragostesti de cea mai complicata si misterioasa persoana? © biiabiebx all rights reserved