Relatia mea de 2 saptamani cu Ashton merge destul de bine.Suntem mai mereu impreuna si nu am avut nicio cearta pana acum.Luke mi-a spus sa nu aduc vorba de ce facem noi dupa scoala,dar e putin cam greu.Cateodata nu stiu pe cine sa refuz,pe Ash sau pe Luke? Zilele astea l-am refuzat de multe ori pe Luke pentru ca,pana la urma Ashton este iubitul meu.Ne-am cam departat si nu imi place asta.Plus ca,zilele trecute,ieri si alartaieri nu a fost la scoala si ma ingrijoreaza.
Incercam sa dau de Luke dar se pare ca nici astazi nu a venit.Doamne,copilul asta e ceva.Nu am mai putut rezista asa ca i-am dat un mesaj.
Ce naiba faci? Esti bine?
Incepusem sa-mi rod unghiile si sa ma plimb de colo colo pe holul liceului.Putea face ceva prostesc,.Cine stie pe la ce bar era acum.Mi-am dat cu mana prin par si am mai inspectat o data holul.L-am vazut pe Ashton si inima mea a sarit un pic.Nu prea voiam sa vorbesc acum cu el pentru ca eram foarte agitata.Asa ca m-am ascuns dupa dulapuri fara sa vreau.Chiar atunci,ecranul telefonului meu s-a luminat.
Oh,sunt super,Claire.Tu ce naiba faci?
Mi-am dat ochii peste cap.Cat sarcasm poate intra intr-un baiat de 18 ani? Oh,stai,are cam 3 metri deci se poate.
Luke...esti bine? De ce nu ai venit la scoala?
Mi-e rau si nu stiu unde naiba e Calum.Doamne,o data am si eu nevoie de el.
M-am incruntat putin.Cine era Calum? Dar confuzia a disparut imediat pentru ca ii era rau si ma ingrijorase si mai tare.
Doamne,ce ai mai facut?
Nimic...vino la mine.
Pupilele mele s-au dilatat atunci cand am citit mesajul.Nici nu incepusem orele,adica incepeam in 10 minute,iar el imi spunea sa vin la el?
Luke draga,chiar asa de rau iti e? Sunt la scoala wtf.
Dap.Te rog te rog simt ca mor.
Esti nebun.
Nu sunt,hai te rog.
Nu pot.Am scoala duh.
Lasa scoala.Eu mor aici si pe tine te intereseaza scoala ok.
Am oftat si mi-am dat din nou ochii peste cap inainte sa-i raspund.
Trimite-mi adresa.
-
M-am uitat de mii de ori la pancarda pe care scria strada si am citit de milioane de ori mesajul lui Luke.Se pare ca eram la locul potrivit.Am luat o gura de aer inainte sa intru in bloc.Am apasat butonul liftului si am asteptat sa coboare.Imi muscam buza inferioara si ma tot uitam la mesajele cu Luke.Eram asa de distrata de tot ce se intampla in jurul meu incat nu am observat ca langa mine era un baiat si ca liftul ajunsese la parter.
"Uhm,urci?" Vocea baiatului mi-a intrerupt gandurile.Era in lift si se uita cam ciudat la mine.L-am analizat putin.Era inalt,parul negru si avea tenul putin mai inchis.Parea asiatic hmm.
"Oh,da,scuze." Am venit repede langa el.
"La ce etaj?"
Am mai privit o data adresa lui Luke inainte sa-i raspund. "Uhm,5."
A apasat apoi a tacut cateva secunde. "Nu te-am mai vazut pe aici.Si eu stau la etajul 5." A rupt tacerea destul de jenanta.
"Uhm...nu stau aici.Am venit sa vad pe cineva." Am clarificat situatia iar gura lui a luat o forma de 'o'.
"Ah,scuze."
Usile s-au deschis si am iesit amandoi.Umerii nostri s-au atins dar am ignorat chestia asta,eram prea ocupata sa vad la ce apartament sta Luke.46.Cand am ridicat capul din telefon,l-am vazut pe baiatul de mai devreme incercand sa deschida usa apartamentului 46.Oh,credeam ca Luke sta singur.
CITEȘTI
after school ↦ hemmings
Fiksi Penggemar"Dragostea e asemeni febrei; nu le putem stapani pe niciuna si nici nu putem limita durata sau intensitatea lor." Ce se intampla cand te indragostesti de cea mai complicata si misterioasa persoana? © biiabiebx all rights reserved