Dupa ce am parasit plaja,am mers la un supermarket din apropiere pentru a ne lua ceva de mancare.Am luat un cos de cumparaturi si ne-am plimbat,nestiind ce sa cumparam.Dupa ce ne-am luat cateceva,am mers sa le platim si Luke voia sa plateasca doar el,dar ne-am contrazis si pana la urma am ajuns sa platim fiecare cate jumatate.I-am zambit casierei dupa ce ne-a pus produsele intr-o punga si am parasit magazinul.
"Nu ma lasi niciodata sa fiu gentleman." Luke a oftat iar eu am chicotit.
"Te las acum.Poti sa cari tu punga."
-
Am decis sa mergem acasa la Luke pentru ca el credea ca prietenul lui nu era acasa,dar cand am intrat in apartament l-am gasit pe Calum pe canapea,uitandu-se atent la televizorul din fata lui.Luke si-a dat hanoracul jos,aruncandu-l pe jos,eu am fost nevoita sa il ridic si sa-l pun in cuier,apoi am lasat punga jos pentru cateva momente pentru a merge sa se schimbe.A revenit intr-un maieu si pantaloni de trening.
"Uhm,Cal..." A inceput Luke,dar nu a si terminat.
"Shhhhh." Calum si-a ridicat degetul aratator,facandu-l pe Luke sa taca.
"Okay...suntem in bucatarie..."
Nu am mai spus nimic,indreptandu-ne spre bucatarie in liniste.Cand am ajuns am izbucnit in ras,iar Luke doar dadea din cap dezaprobator.A pus punga pe masa si a scos incet tot ce era inauntru.Eu am luat un loc la masa,privindu-l cum face toate astea.Bicepsii lui se incordau de fiecare data cand apuca ceva,iar parul lui nu era facut in acel stil quiff pe care si-l face de obicei.Era dezordonat,iar atunci cand se misca parul flutura.Ochii lui analizau produsele pe care le cumaparasem,citind ce scria pe cutiile fiecareia.Cateodata se mai oprea si isi ducea degetul pe sub nasul lui adorabil.Nu credeam vreodata ca voi urmari asa de mult miscarile unei persoane,dar la Luke observasem toate acele mici lucruri cum ar fii ca atunci cand e putin emotionat,mana lui ajunge in zona nasului,atunci cand e nervos mana lui merge spre par,trangand usor de firele blonde,atunci cand e trist,ochii lui par de sticla,ca si cum poarta o batalie cu lacrimile dinauntru,atunci cand e fericit,isi va dezvalui dintii si va zambi larg si va chicoti.
Gandindu-ma la toate astea,nu mi-am dat seama ca zambeam ca o persoana nebuna,in timp ce Luke se gandea ce putem manca;dar datorita acestor ganduri mi-am dat seama cat de indragostita pot fii de acest baiat care acum cateva luni mi se parea cea mai ciudata persoana.
"Hei,Clairey,ce vrei sa mananci?" Chiar si acum,vocea lui groasa imi dadea fiori si fluturi in stomac.M-am ridicat de pe scaun si am mers in spatele lui,inconjurandu-i soldurile cu mainile mele si punandu-mi obrazul pe spatele lui.Ii iubeam pana si spatele,cu umerii lui asa de lati.
"Atata timp cat e mancare,orice." Am spus asezandu-mi buzele pe umarul lui,dar a trebuit sa ma ridic putin pe varfuri pentru a ajunge acolo.
"Pai si ce mancam?" M-am dezlipit de el si am privit masa unde erau imprastiate toate alimentele.
"Nu stiu...trebuia sa luam o pizza congelata si sa o incalzim." Am oftat,folosind elasticul pentru par de pe incheietura mea pentru a-mi prinde parul intr-o coada.
"Nu putem sa facem ceva gen...spaghete sau mac'n'cheese?" A sugerat Luke ridicand macaroanele de pe masa.
"Alea sunt macaroane deci putem face mac'n'cheese." Am punctat iar Luke si-a ridicat umerii apoi i-a lasat sa cada lenes. "Dar nu ma prea pricep la mac'n'cheese,nu stiu cat de bun o sa iasa." Mi-am miscat putin nasul pentru ca mi-era cam teama,iar Luke a chicotit si s-a apropiat de mine lasand un mic sarut pe varful nasului meu.
"Nu-i nimic."
Mi-am strans mai bine coada si am inceput sa caut ingrediente pentru mac'n'cheese.Voiam sa fiu serioasa pentru ca nu puteam strica mancarea baietilor.Am deschis frigiderul si am scos ce imi trebuia apoi am inceput sa rascolesc prin dulapuri si sertare.Dupa ce am gasit tot ce e nevoie,le-am asezat pe bufet in fata mea si am scos un oftat lung.
CITEȘTI
after school ↦ hemmings
Fiksi Penggemar"Dragostea e asemeni febrei; nu le putem stapani pe niciuna si nici nu putem limita durata sau intensitatea lor." Ce se intampla cand te indragostesti de cea mai complicata si misterioasa persoana? © biiabiebx all rights reserved