Dupa ore trebuia sa merg cu Ash la a doua noastra intalnire,dar am stabilit sa mergem mai intai acasa sa ne pregatim si va veni el sa ma ia.Asa ca am plecat singura de la liceu.Mi-am pus o casca in ureche si m-am indreptat spre statia de autobuz.Cand am ajuns am auzit o voce masculina familiara.
"Ayeee." M-am intors si am intalnit zambetul stramb al lui Luke.Luke.Uitasem de el.Uitasem de planurile noastre.Imi muscam buza inferioara din cauza nervozitatii.
"Uhm,buna." Am incercat sa-l ignor pentru ca ma simteam foarte prost dar s-a ridicat de pe banca si a venit spre mine cu o expresie confuza.
"Ce s-a intamplat?" A vrut sa-si puna mana pe bratul meu dar s-a razgandit repede si a lasat-o sa cada pe langa corpul lui.Mi s-a parut putin deplasat.Nu conta ca am un iubit,inca putea sa ma atinga,e ceva normal.
"Uite...Luke..." Am inceput si mi-a pus mana pe frunte. "Scuze...dar..." Nu stiam cum sa ajung la subiect,iar el a oftat.
"Nu poti sa vii cu mine in seara asta." A terminat fraza pentru mine.I-am oferit o privire plina de vina si am dat din cap.Din nou,incepusem sa-mi musc buza.Luke si-a dat ochii peste cap si si-a pus degetul pe buza mea. "Inceteaza." A spus incet,iar eu m-am oprit brusc.M-am incruntat putin,iar el mi-a zambit. "E ok,Claire.Du-te."
"Dar..."
"Nu.Nimic.Du-te.Fii fericita,ok?" Mana lui era acum pe obrazul meu si degetul lui se misca usor pe fata mea.
"Ok." Am raspuns incet,privindu-l direct in ochi.Nu era o postura in care o fata cu un iubit i-ar placea sa se afle,dar,surprinzator sau nu,mie imi placea.Ma simteam in siguranta.Simteam ca cineva voia ca eu sa fiu fericita,cuiva ii pasa de mine. "Dar tu?"
"Eu am alte feluri de a fii fericit." Dupa ce si-a dat seama ca totul devenise prea 'romantic' si-a luat mana si a ascuns-o in buzunarul blugilor.
"Nu,Luke,nu esti fericit." Am punctat iar el a ridicat din umeri.Nu ii prea pasa de el,dar eu credeam ca ii pasa de mine si era ciudat.
"Poate.."
-
Nu stiam unde mergem.Ashton mi-a zis ca imi va face o surpriza.Desi ma asteptam la ceva mai special,m-a dus la un restaurant.Cliseu.Nu le suport,dar am incercat sa ma prefac ca imi place locul ales de el si ca nu e cliseic deloc.A facut toate chestiile de baiat gentleman:mi-a tras scaunul pentru a ma aseza,m-a ajutat sa-mi dau jos haina,a spus ca plateste el.Mi se parea foarte dragut dar...toti baietii fac asta.Ma asteptam la o relatie mai speciala.Totusi,eram fericita ca eram cu el.
"Ce vrei sa mananci?" M-a intrebat in timp ce amandoi analizam meniul.
-
Dupa 'intalnirea ideala' Ash a insistat sa mergem la el acasa pentru ca parintii lui erau plecati cu afaceri si puteam sa ne uitam la un film,iar eu am acceptat.Cand am ajuns,din nou m-a ajutat cu geaca.I-am zambit apoi m-am uitat prin casa.Era o casa cu etaj,incapatoare si primitoare.M-a condus in living si ne-am asezat pe canapea.
"Ce film vrei sa vedem?" Zambea si gropitele lui adanci erau prezente pe langa colturile gurii.
"Nu conteaza.Orice vrei tu." Am ridicat din umeri,ranjind la el ca o fetita mica.
"Hm,eu vreau asta." Si-a lipit buzele de ale mele.Mi-am pus mainile in jurul gatului lui si am transformat sarutul intr-unul mai pasionant.El si-a pus mainile pe soldurile mele si le misca de sus in jos.
M-a impins usor.Acum eram intinsa pe canapea,corpul lui deasupra mea.Pentru un moment,buzele noastre s-au despartit,dar cand am crezut ca se vor uni din nou,gura lui s-a dus spre gatul meu.A asezat un rand de saruturi acolo,apoi a muscat usor,evident,lasand un semn.Eu abia mai constientizam ce se intampla.Degetele mele erau incurcate in parul lui.
Totul mergea de minune pana cand am inchis ochii si niste imagini ciudate au inceput sa apara.Vedeam acelasi lucru pe care-l faceam cu Ash acum...dar in locul lui era...Luke.Totul parea asa de real si parca aveam o senzatie foarte dubioasa de deja vu.Am deschis imediat ochii si inima mea incepuse sa bata din ce in ce mai tare.Ashton inca lucra la a ma face sa ma simt bine si incerca sa gaseasca punctul meu sensibil din zona gatului,dar eu deja ma simteam jenant.
"Hei,baby,ce e?" A lasat un ultim sarut sub urechea mea si m-a privit in ochi.
"...nimic." Am soptit.Nu mai eram in acea dispozitie.Deloc.Voiam sa merg acasa si sa vorbesc cu Luke.Trebuia sa existe un motiv pentru acel deja vu si imi era teama ca avea de a face cu acea noapte.S-a incruntat si s-a ridicat de pe mine,s-a pus langa mine pe canapea si astepta sa ma ridic si eu.Doar ca,eu m-am ridicat direct in picioare.
"Scuze,Ash,sunt foarte obosita." Nu era o minciuna,chiar eram obosita. "Vreau sa merg acasa,scuze."
A zambit si a venit langa mine.M-a sarutat pe frunte si a dat din cap. "Nu-ti face griji, e ok.Te duc eu."
-
Cum am ajuns acasa am pus mana pe telefon.Am apasat pe contactul lui Luke si l-am sunat.Nu raspundea,asa ca am incercat pana cand,la al cincilea apel,a raspuns.Se auzeau rasete de fete,dar si de baieti si multe alte zgomote.Era la o petrecere.Si se pare ca nu era singur.
"Alo?" Dupa vocea lui puteai sa-ti dai seama ca bause.Mi-am dat ochii peste cap.
"Unde esti?" Am chestionat cu un ton foarte nervos.
"Oooo ce ai facut cu Ashton?" Incercam cu greu sa-mi mentin calmul.
"Luke,am intrebat unde esti."
"Pai sunt aici la o casa,la o petrecere.De ce?"
"Da,Luke,mi-am dat seama dar unde?"
"Nu stiu...la cateva strazi distanta de casa ta probabil?"
"Luke...intreaba pe cineva pe ce strada esti,te rog."
"Nah,eu cred ca sunt cel mai treaz de aici." Nu prea eram surprinsa pentru ca mersesem la cateva petreceri si stiam cat de inconstienti erau unii. "Ok,Claire,ne intalnim in parc."
"Esti sigur ca vei fii bine?" Eram ingrijorata pentru ca i se putea intampla ceva.Mai ales ca nu stiam unde e si cat face pana la parc.
"Da,e-n regula."
-
heihei
am pus poza si mda stiu ca nu e prea reusita dar macar am incercat ok
SI MERSI PENTRU 1K LECTURI ADICA WOW NU MA ASTEPTAM CA CINEVA IN AFARA DE PRIETENELE MELE SA-MI CITEASCA POVESTEA VA IUB PE TOTI
CITEȘTI
after school ↦ hemmings
Fanfic"Dragostea e asemeni febrei; nu le putem stapani pe niciuna si nici nu putem limita durata sau intensitatea lor." Ce se intampla cand te indragostesti de cea mai complicata si misterioasa persoana? © biiabiebx all rights reserved