🚬5.rész🚬

146 7 0
                                    

MÁSNAP REGGEL
Caleb már este hazament viszont ennek ellenére mi nagyon sokáig ébren voltunk.
-Ohh faszom!!-kiáltottam fel mikor megláttam az időt.-Millie ébredj már basszus 10:27  van, elkéstünk.
-Mivan, hagyjál már, aludni akarok még!-nyavajgott álmosan és kispárnájába nyomta kócos fejét.
-De bazdki! Elkéstünk az iskolából, most mi a faszt fogunk mondani, igazolni se tudjuk már a napot.
-Ahjj!-fogta meg fejét.-Hmm legfeljebb elmegyünk az orvoshoz igazolásért.
-Ja és szerinted nem lesz majd a tanárnak feltűnő, hogy mindkettem pont ma, pont most lettünk betegek, méghozzá egyszerre, tudod, hogy az Ofő jóba van a doktor úrral.
-Jó, majd valamit kitalálunk! Elsőnek szerintem öltözzünk fel és reggelizzünk.
-Ezt pártolom.
A nagy kupiba kibogarásztam ruháim és elkészűlődtem.
Megvártam még Millie is összekapja magát s leindúltunk a konyhába.
-Na fasza!-hallottam barátnőm káromkodni.
-Mi a baj?
-Nincs itthon friss kenyér, anyu tegnap korán elment itthonról én pedig nem vettem semmit.
-Most komolyan ezen idegeskedsz? Elmegyünk boltba.-mondtam nyugodtan és elindúltam a cipőmért.

Feltehetően meleg idő volt annak ellenére, hogy még nincs is nyár, kellemes virágillat árasztotta el az utcákat. Egy Milliéktől nem messze lévő Supermarket felé vettük az irányt.
-És pontosabban mire gondoltál, mit reggelizzünk?
-Majd körűlnézünk még nemtudom.-válaszolt a lány.
Ahogy a sorok között bolyongtam, megláttam Borist az szeszes italok polcait bámúlva, nemtudtam oda menjek-e köszönni, de végűl lábaim maguktól elindúltak a srác felé.
-Hello!-köszöntem a fiúra mire ő megrezzent és felém fordúlva levert egy piát a táskájával.
-Bassza meg!-susmogta s vissza köszönt.
-Ooo én, én tényleg sajnálom, nem akartalak megilyeszteni, kifizetem majd én.
-Nem dehogy is, megoldom, nincs semmi baj. Én vagyok ilyen szerencsétlen.-amint ezt kimondta, telefonja a földre zuhant és egyatta alkohol lett.-Na látod erről beszélek!-nézett rám úgy mint aki mindjárt elsül szégyenében majd nevetni kezdtünk.
-Ömm itt meg mitörtént?-érkezett meg barátnőm meglepődve.
-Hát tudod....
-Hagyjátok, mindjárt szólok Jennifernek, ő elintézi és még kifizetni sem kell.
Tudtam, hogy Millienek mindig vannak jó ötletei és mindig segít, de nem gondoltam volna, hogy erre is tud majd megoldást találni.

-Huh gyerekek ezt, hogy sikerűlt összehozni?-nézett ránk Jenny aki az imént érkezett meg, mi pedig egymásra néztünk és egy kínos mosoly szaladt arcunkra.

Sweet Imperfect Love (Javítás alatt)Where stories live. Discover now