Osa 14

103 5 0
                                    

Jungkook nk

Olimme Taehyungin asunnossa.
Olimme sängyllä vierekkäin makaen.
Pidin häntä kädestä kiinni ja yhtäkki tunsin kuinka hän puristi kädestäni kovasti.
Katsoin häntä ja hän minua.
Hän hymyili minulle.

Menin hänen syliinsä makaamaan ja uskon, että nukahdimme siihen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Menin hänen syliinsä makaamaan ja uskon, että nukahdimme siihen.

Heräsin normaalisti ja huomasin että Tae oli vielä ihan umpiunessa. Katsoin kelloa ja se oli 11 illalla.

Minulla oli huono olo joten nousin varovasti sängystä ja peittelin Taen.
Etsin särkylääkettä Kaapeista mutta en löytänyt.

En uskaltanut herättää Taea.
Joten menin takaisin Taen viereen.
Minulla oli niin huono olo että olin ihan jännittyneenä ja puristin Taen kättä.
Pidin hänen rinnastaan kiinni toisella kädellä, mutta kun puristin hänen paidastaan, paidan ylimmät napit aukenivat.
Säikähdin, kun luulin että Tae heräisi. Huokaisin koska huomasin että hän ei herännyt. Huomasin Taen rinnassa jonkunlaisen merkin joka ei näyttänyt tatuoinnilta tai normaalilta pikku haavalta. Ajattelin kysyä asiasta kun hän heräisi joten en välittänyt siitä niin paljoa. Menin takaisin samaan asentoon makaamaan Taen kainaloon ja laitoin peiton päällemme.

Minua ei väsyttänyt enään joten makasin siinä vain koska oli niin huono olo.
Kuvittelin että ehkä olin syönyt jotain pilaantunutta ruokaa.
Huomasin Taen kääntyvän kyljelleen vastakkaiseen suuntaan minusta.
Laitoin käteni hänen ympärille ja pidin siitä tiukasti kiinni.

Olin maannut siinä sängyllä jo ainakin tunnin hereillä joten ajattelin herättää Taen. Nousin sängystä ja kävelin toiselle puolelle sänkyä ja ja silitin hänen poskeaan. Annoin hänelle myös pusun.
Huomasin hänen siristelevänsä silmiä ja lopulta aukaisi ne kokonaan.

Täs vähä tämmönen tylsempi mut tänää illal tulee lisää tätä!

Yhden Illan Juttu - BTSWhere stories live. Discover now