Smut-osa joten jos oot herkkä tai et tykkää smuteista nii suosittelen skippaamaan!🔞⚠️
- Jungkook -
Heräsin sairaalasta ja huomasin että Taehyung oli vierelläni mutta hän oli nukahtanut. Yritin herätellä Taea mutta en saanut tarpeeksi ääntä lähtemään. Otin puhelimeni pöydältä ja laitoin Taen lempimusiikkia soimaan. Aika kovalla se oli sillä Tae säpsähti paikallaan söpösti. "Heii miks laitoit noin kovalle?" Tae sanoi ja naurahti. "E-een saanu ä-ääntä lä-lähtemään kunnolla." Sain juuri ja juuri sanottua käheällä äänellä. "Olin niin huolissani susta Jk." Taehyung sanoi ja huomasin hänen kyyneleistä kiiltävät silmät. Katsoin häntä vähän surullisesti ja sanoin "mut oon nyt täs enkä oo menos minnekkää. Lupaan." Tae hymyili ja halasi minua. Pussasin häntä poskelle ja sen jälkeen nauroimme ihan suht kovaa sillä hoitaja tuli huoneeseen. "Ahaa täällä sitä ollaan jo virkeenä, eihän satu minnekkään Jeong-guk?" Hoitaja kysyi. "Ei, mut millon pääsen pois täältä?" Inisin. "Jos sulla on kaikki hyvin eikä oo kipuja nii voit pakata kamppeet ja lähtä. Onhan sulla paikka minne mennä?" Hoitaja kysyi. "Joo voin mennä Taelle." Sanoin ja katsoin Taehyungia hymyillen. Hoitaja lähti huoneesta. "Mitä muuten muille pojille tapahtu?" Kysyin Taelta. "Ne lähti mökille viidestään ja sano et voidaan mennä perässä sinne jos halutaan."
Taen kotona
Kaaduin sängylle makaamaan ja Tae meni keittiöön tekemään jotain nopeaa ruokaa. "Miten toi on niin kuuma." Sanoin niin hiljaa että ajattelin että ei Tae kuule. Mutta yllätys yllätys hän kuuli sen. Hän kääntyi minuun kohti ja laittoi hellan pois päältä. Hän hymyili minulle ja käveli luokseni. Hän kaatui päälleni ja supitti korvaani "Sä se täällä kuuma oot." Hän työntyi enemmän minuun päin ja painoi huulensa omilleni. Hän otti paitansa pois ja samoin minun. Hän teki jälkiä kaulaani ja huomasin hänen kätensä olevan ties missä. Hän oli laskeutunut huuliensa kanssa vartaloani alas päin kunnes oli housujeni rajassa. "Saanko?" Hän kysyi varovasti. Nyökkäsin. Hän alkoi avaamaan vyötäni ja loppujen lopuksi otti housuni kokonaan pois. Hän nousi seisomaan ja otti omat housut pois. Hän tuli päälleni makaamaan ja alkoi koskettelemaan koko vartaloani. Hän sanoi "vittu ku oot niin kuuma et voisin vaikka syyä sut." Otin hänen vartalostaan kiinni ja painoin omaani. Nyt oli mun vuoro, ja aioin käyttää sen hyvin. Kaadoin itseni Taen päälle ja otin hänen käsistään kiinni ja painoin sänkyyn. Aloin imemään hänen kaulaa ja loppujen lopuksi alapäätään. Tae päästeli vitun kovia ääniä "ahh" "jk ah!" Nousin ylös päin ja aloin imemään hänen niin ihania vatsalihaksia. Tätä jatkoi tuntikaupalla kunnes olimme nukahtaneet vierekkäin.
Heräsin aikaisemmin kuin Tae, joten päätin laittaa vaatteet päälle ja mennä jatkamaan ruokaa, minkä Tae jo aloitti. "Mitäs se Tae tääl oli tehny." Mietiskelin ääneen. "Jahaa eli riisiä ja kanaa." "Nam." Se oli lempiruokani. Sain ruoan tehtyä noin puoli tuntia myöhemmin. Joten otin puhelimeni ja menin makaamaan Taen viereen. Avasin puhelimeni ja aloin pelailemaan jotain pelejä. Huomasin hetken päästä kellon olevan jo 7 illalla ja Tae oli nukkunut 3 tuntia. Päätin herättää hänet. Pussasin häntä eri puolille hänen naamaansa ja loppujen lopuksi hän heräsi. Hän hyppäsi pystyyn ja sanoi kovaan ääneen "voi perse kello on jo näin paljon!" "S-sori en uskaltanu herättää sua." Sanoin. "Ei se mitään et ois voinu ees tietää."
Hän sanoi hymyillen minulle. Tae sai viestin puhelimeen jossa luki 'hei tuutteks Jungkookin kaa tänne mökille ku pidettäs bileet tääl myöhemmi?' Se oli Jiminiltä. "Haluuks sä mennä?" Tae kysyi minulta. "Vaikka jos sä haluut." Sanoin hiljaa. 'me tullaan tänää myöhemmin.' Tae vastasi viestiin. Menimme syömään tekemääni ruokaa. "Vitsi tää on hyvää!" Kuulin Taen mumisevan ruoka suussa. "Kiitti." Sanoin hymyillen.Lähdimme kello 10 illalla taksilla mökille. Vastaamme tuli pihassa Jimin ja Yoongi. Tae huusi heille tervehdykset ja antoi heille äijähalit.
Olimme sisällä ja kaikki olivat ihan kännissö paitsi minä. Olin vähän ulkopuolinen ennen kuin aloimme pelaamaan totuutta ja tehtävää.Moi! Täs taas uus osa tätä kirjaa! En oo ite ikinä kirjottanu smutteja joten tästä saatto tulla vähä 🤡 mut joo, huomenna alkaa taas koulu ja mun syysloma loppuu :(
644 sanaa
VOCÊ ESTÁ LENDO
Yhden Illan Juttu - BTS
FanficTaekook, Yoonmin ja Namjin Tää tarina on tosi huono varsinki alku joku 20 ekaa osaa ku alotin kirjottaa tätä suunnillee pari viikkoo sen jälkee ku musta tuli army! Sisältää: Smuttia BxB Kiroilua aloitettu: 29.9.2019 lopetettu: ???