Osa 26

79 6 0
                                    

{ Jungkook nk }

Tae oli juuri puhdistanut haavani. Tuntematon numero soitti puhelimeeni, mutta vastasin siihen silti ja kuulin heti järkyttäviä uutisia.

"Moikka! Oletko sinä Jeon Jeong-guk?"

"J-joo?" Kuinka voin auttaa?"

"Meillä on huonoja uutisia, olen siis sairaalan työntekijä."

"N-no??"

"Sinun äitisi on menehtynyt kolarissa. Sinä olet tietojen mukaan ainut elossa oleva sukulainen."

En pystynyt vastaamaan mitään kunnes pistin puhelun pidolle ja sanoin Taelle itkien "m-mun äiti on kuollu" Taehyungin ilme muuttui heti. Jatkoin puhelua ja sanoin

"N-no mitä m-mun pitäs tehä?"

"No sinuna kun olet ainoa läheinen, jos haluat pitää hautajaiset niin voit pitää, mutta ei ole pakko, ja saat käydä katsomassa ruumista jos haluat."

"O-ok" Painoin luuria ja purskahdin kovempaan itkuun. Tae otti minut syliinsä ja silitti hiuksiani. "Pitäskö mun järkätä hautajaiset?" "En pakota sua, mut kannattaa. Mä oon sun tukena."

"Öö mä en jaksa mennä enää kouluu ku tää lukuvuoski loppuu viikon päästä." Sanoin. "Tai siis voinhan mä mennä sinne päättäjäisiin" Lisäsin vielä. Tae hymähti hymyillen ja sanoi "Miten voit ottaa näin iisisti ku sun äiti on kuollu?" "No, no siis ku mun äiti ei koskaan oikein oo ollu mitenkää maailman läheisin mulle. Tottakai oon rakastanu sitä aina mutta varsinki lähi aikoina mulla on ollut sut" Sanoin katsoen syliini. "Sä oot best" sanoin ja pussasin häntä huulille.

"E-en välttis haluis järkätä niitä hautajaisia..." Sanoin Taelle. "Okei. Sun ei oo pakko. Arvostan sun jokasta päätöstä mikä ikinä se onkaan."

Päätimme lähteä sairaalalle katsomaan ruumista. Menimme kävellen sairaalalle sillä en pystynyt istumaan paikoillaan sillä olin liian stressaantunut.

Kävimme katsomassa ruumista, mutta siellä ei tapathunut mitään ihmeellistä paitsi että Tae meinasi oksentaa päälleni.

Päättäjäisissä

Olimme päättäjäisissä. Meidän luokkamme oli viimeinen sillä olimme vanhimmat oppilaat eli 16-22 vuotiaita. Sain todistukseni, mutta keskiarvoni ei ollut mikään paras.

Käyttäytyminen 8
Matematiikka 7
Äidinkieli- kirjallisuus 8
Englanti A1-Kieli 5
Kotitalous 7
Uskonto 5
Historia 6
Liikunta 8
Kuvaamataito 8
Käsityö 7
Ympäristö-ja luonnontieto 7
Biologia 6
Musiikki 9
Valinnainen Musiikki 10

"Jeong-guk, hyvä oppilas. 93 Wilma merkintää joista 24 kuitattu, vanhempien kuittaus ennen syksyä. 79 niistä poissaoloja, 15 häiritsemistä ja loput muita. Terveisin matikanope."

Keskiarvoni oli 7, Taen keskiarvo oli 6, joten olin iloinen koska sain paremman kuin hän.

Lopussa ei tapahtunut mitään muuta kuin että saimme ruusut opeilta. Lähdimme Taen asunnolle. "Saanko muuttaa teille?" Kysyin innoissani. "Jos sä haluut." Tae sanoi nauraen. Kävin hakemassa kotoani vaatteeni ja joitan tärkeitä juttuja, sitten menin Taen luokse takaisin.

Moii sori ei pitkää aikaa tullu näitä osia mutta yritän nyt taas tehä! Mut miten teil meni viikonloppu? Itel oli sähly pelit sunnuntaina.

Mut joo tää mun tarina o aika hauska ku suunnillee joka osas joku on sairaalas ja nää lintsas koulusta aika paljo 😆😆

450 sanaa





Yhden Illan Juttu - BTSWhere stories live. Discover now