Jungkookin nk
Huokaisin, kun huomasin Taen heräävän. Hän kysyi että mikä on. Sanoin että minulla oli huono olo, enkä löytänyt särkylääkettä mistään.
Tae nousi sängystä varovasti ja käveli kaapeille ja otti yhdestä kaapista särkylääkkeen ja antoi minulle. "Kiitos" sanoin. Tae hymyili samalla kun otin särkylääkkeen.
Kun olin ottanut särkylääkkeen, hän painoi huulensa omilleni.Hän sanoi sen jälkeen että "anteeks ku en heränny, oisit saanu herättää mut aikaisemminkin." Sanoin että "ei se mitää oot nyt siinä."
Hymyilimme toisillemme hiljaa kunnes minä rikoin hiljaisuuden "Tae mulla on asiaa..." Sanoin. Hän nyökkäsi ja katsoi minua silmiin.
Laitoin tärisevät käteni hänen rinnalleen ja avasin napit. Pistin käteni merkin päälle ja silmät kiinni.Kuulin kuinka Tae nyyhkäisi ja tajusin, että hän itki. Avasin silmäni varovasti kun huomasin että hän otti kädistä kiinni ja laittoi pois rinnaltansa. Hän laittoi napit kiinni ja otti kädistäni kiinni.
"O-olin noin 11 vuotiaana nuorisovankilassa kun mun vanhemmat tiesi sieltä yhen tyypin eikä mun vanhemmat välittäny musta nii sit ne lähetti mut sinne ja aina ku tein jonkun ihan pienen virheen niin sain tämmösen merkin" Hän sanoi osottaen merkkiään. Samalla hän otti koko paitansa pois ja huomasin kymmeniä samalaisia jälkiä.
Laitoin käteni suuni eteen ja päästin kyyneleitä. "O-oon niin pahoillani Tae..." Sanoin.
"Ei se sun vika oo" Tae sanoi ja hymyili minulle.Halasin häntä hänen paljasta rinataansa vasten. Tunsin hänen sydämensä sykkivän.
Kunnes yhtäkkiä kuului jonkun koputus oveen.
Moi! Sori ku eilen ei tullu osaa koska en ehtiny oikein tehä.
YOU ARE READING
Yhden Illan Juttu - BTS
FanfictionTaekook, Yoonmin ja Namjin Tää tarina on tosi huono varsinki alku joku 20 ekaa osaa ku alotin kirjottaa tätä suunnillee pari viikkoo sen jälkee ku musta tuli army! Sisältää: Smuttia BxB Kiroilua aloitettu: 29.9.2019 lopetettu: ???