{ Yoongin nk }
Suutelin Jiminin huulia pitkään, en halunnut lopettaa, olisin voinut ollaa siinä niin kauan kun elän. Istuin seinää vasten Jimin sylissäni. Jimin laittoi kätensä ympärilleni ja laski päänsä rinnalleni.
"Sattuuko sun jalkaan paljon vielä?" Kysyin.
"Mm ei kauheen paljoo enää."
"Okei hyvä."
Halasin Jiminiä takaisin tiukasti.
Tein todella pahan virheen kun suutelin Hoseokia, mutta rakastan Jiminiä aina, mitä ikinä tapahtuisikaan.
Kaikki Jiminissä on vain niin ihanaa, hänen silmät, huulet, hiukset, nöpö nenä, ääni, vartalo, kaikki. Rakastin kaikkea hänessä, varsinkin hänen luonnetta. Hän oli niinkuin minun pikku vauva josta minun piti huolehtia.
"Rakastan sua Mochi. Oot ihanin ja tärkein ihminen maailmassa. Rakastan sua aina ihan mitä vaan tapahtuu. En jätä sua ikinä. Mä lupaan."
Tunsin Jiminin tiukentavan otettaan minusta ja samalla kuulin hänen hieman itkevän.
Nostin hänen päänsä minua kohti. Pyyhkäisin hänen silmiensä alla olevat kyyneleet ja pidin häntä poskista. "Mä lupaan."
Pussasin häntä ensin poskiin, leukaan, otsaan, nenään, huulille ja pussasin hänen silmiä jotta ne menisivät kiinni. Jimin hymyili isosti silmät kiinni. Menin kunnolla makaamaan sänkyyn istuma-asennosta ja painoin Jiminin pään rintaani vasten.
"Hyvää yötä ja kauniita unia. Rakastan sua Jimin."
Halasin Jiminiä tiukasti enkä halunnut päästää irti.
Skip aamuun ↪️
Heräsin aamulta Jimin itsessäni kiinni. Hänen toinen jalka oli päälläni ja kädet halasivat minua. Eikö olekin söpöä?
Katsoin kelloa puhelimestani ja se näytti 7:50 aamulla. Ei ihme että herättiin näin aikaisin kun mentiinhän me todella aikaisin nukkumaankin.
Yritin olla herättämättä Jiminiä joten lähdin sängystä varovasti pois. Siinä meni seuraavat viisi minuuttia. Et voi kuvitellakaan kuinka söpö pikku Jimin oli kun hän nukkui. Niin kaunis.
Laitoin eiliset vaatteet päälle ja lähdin kipittämään kohti keittiötä.
Päätin tehdä aamupalaa Jiminille ja itselleni. Tein tottakai Jiminin lempi smoothieta. Hän rakasti kun minä tein sitä hänelle eli mansikoita PALJON, banaania, sitruunaa, omenaa, mustikoita, hieman maitoa ja tottakai rakkautta. Tein smoothieta niin paljon että sitä riitti vaikka koko kylälle.
Kävelin kohti makuuhuonetta herättämään Jiminiä. Hän nukkui edelleen kauniisti ja sikeästi.
Menin hänen viereensä mahalleen ja silitin hänen poskeaan. Hänen poskensa olivat todella punaiset ja hän näytti hieman kipeältä. Kokeilin hänen otsaansa joka oli tulikuuma.
"Chimchim" Sanoin hiljaisella äänellä.
Hän siristi hieman silmiänsä ja lopulta avasi ne kokonaan.
"Nukuitko hyvin?" Kysyin.
"Jooooooo oli niin lämmin." Hän vastasi hymyillen.
"Hyvä et nukuit hyvin. Musta tuntuu että sulla on kuumetta, sulla on ihan punaset posket ja sun otsa on ihan tulikuuma."
"Oota mä haen kuumemittarin." Lisäsin vielä.
Tulin takaisin huoneeseen ja laitoin kuumemittarin Jiminin kainaloon.
Mittari piippasi lopulta. Jiminillä oli kuumetta, 38,5 astetta.
"38,5 astetta." Sanoin.
"Mitä me tehään tänää?" Jimin kysyi hieman allapäin.
"Juostaan maratoni tottakai." Sanoin vitsillä.
Jimin katsoi minua ilmeellä mitä en ollut ikinä nähnyt. Se oli sellainen kysyvä mutta hauska ilme.
"Eiku ollaan koko päivä kahestaan ja sun pitää kyl levätä ku oot kipee."
"jeee."
"Oota täs mulla on sulla yllätys babyboy."
Menin keittiöön, laitoin smoothieta kuppiin ja otin pillin.
Kävelin takaisin Jiminin luokse smoothie kädessä.
"Jimin kato!"
Jimin näytti niin iloiselta että melkein aloin itse itkemään.
"Jee Yoongi oot paras!!"
Annoin smoothien Jiminille.
"Noh onks hyvää?"
Jimin nyökkäsi samalla imien pilliä.
"Tuntuuko se jalka vielä kipeeltä?" Kysyin.
"Ei oikeestaan ees."
"No hyvä."
"Saanks mä maistaa?"
Jimin nyökkäsi ja antoi kupin minulle. Hörppäsin siitä vähän.
Menimme istumaan seinää vasten vierekkäin Jimin edelleen juoden smoothieta.
Jimin laittoi smoothien yöpöydällä ja hyppäsi syliini.
"Mulla on kylmä." Jimin sanoi mutristaen suuta.
Tunsin että Jimin tärisi hieman joten huolestuin vähän. Vedin Jiminin itseeni kiinni ja otin peiton.
"Onks sulla noin kylmä että oikein täriset?"
Jimin nyökkäsi pienesti.
"Katotaanko tänää joku elokuva jos jaksat ku ei oikein muutakaan voi tehä ku oot kipee?"
"Joo." Jimin vastasi.
Kello oli melkein 1 päivällä joten päätimme että voisi tehdä jotain ruokaa.
"Mitä ruokaa haluut?"
"Ihan sama vaikka nuudeleita."
"Okei tehää sit nuudeleita."
Jimin meni istumaan pöytään odottamaan ruokaa. Huomasin hänen katsovan minua välillä joten nauroin vain tälle.
Laitoin nuudelit kahdelle eri lautaselle ja otin puikot.
Annoin Jiminille toisen lautasen ja samalla menin istumaan Jiminiä vastapäätä.
Olin syönyt jo melkein oman annoksen kun huomasin ettei Jimin ollut syönyt melkein yhtään.
"Eiks se oo hyvää?"
Jimin ei vastannut joten aloin tositoimiin.
Otin Jiminin lautasen ja laitoin sen omalle paikallani. Työnsin oman lautaseni sivuun. Nostin Jiminin tuolilta syliini ja menin sitten takaisin istumaan omalle paikalleni. Otin pöydältä jonkun haarukan ja aloin syöttämään Jiminiä.
"Sun on pakko syödä jotain."
Jimin söi kun syötin.
Jimin oli syönyt melkein kaikki.
"Hyi en jaksa enää." Jimin mutisi ruoka suussa.
Naurahdin tälle ja nostin hänet ylös.
Jimin käveli makuuhuoneeseen minä perässään.
Jimin lössähti sängylle ja peitti itsensä peitolla. Menin Jiminin viereen. Sitten nukahdimme.
---------------------------------------------------------
Täs vähä pitempi osa! Lupaan et kohta tulee taas taekookkia lisää ku nyt on ollu aika paljo muita :D mut joo mä lähen tästä ny kohta kouluun joten heippa!
YOU ARE READING
Yhden Illan Juttu - BTS
FanfictionTaekook, Yoonmin ja Namjin Tää tarina on tosi huono varsinki alku joku 20 ekaa osaa ku alotin kirjottaa tätä suunnillee pari viikkoo sen jälkee ku musta tuli army! Sisältää: Smuttia BxB Kiroilua aloitettu: 29.9.2019 lopetettu: ???