{ Jinin nk }
Olin käynyt kaupassa juuri ja olin kävelemässä takaisin Taelle. Pysähdyin hetkeksi puiston penkille sillä kauppakassit olivat yllättävän painavia. Otin puhelimeni esiin ja selasin vaan Instagramia. Kuulin edestäpäin tuttuja ääniä, ne olivat Yoongi ja Hoseok. Katsoin heitä hetken kunnes olin valmiina huutamaan heille moikat mutta yhtäkkiä huomaan Yoongin pussaavan Hoseokia huulille. Eikö Yoongi ollut Jiminin kanssa yhdessä? Päätin olla välittämättä tästä. Viisi minuuttia myöhemmin Yoongin ja Hoseokin lähteneen jatkoin matkaa Taelle. Pimpotin oveen ja yllätys yllätys Yoongihan sen avasi. Tiesin Yoongin rakastavan Jiminiä, mutta ihmettelin todella paljon miksi Yoongi teki näin. "moi" Sanoin hiljaa. "Hei." Yoongi vastasi. "Yoongi, voidaanko puhua?" "juu." Menimme Yoongin kanssa pihalle puhumaan sillä en halunnut kuulevan tätä keskustelua. "Hei Yoongi... M-mä näin kun pussasit Hoseokia." Yoongin silmät suurenivat ja näin hänen silmäkulmistaan tulevan pieniä kyyneleitä. Otin hänen olkapäistään kiinni ja hötkytin tätä "Älä itke, haluun vaan tietää miks teit sen. Tiiän et rakastat Jiminii." "Jin, älä kerro tätä kellekään ainakaan vielä. Siis ku Hoseok kerto a-aamul e-et se t-tykkää musta. Järkytyin, mut mul on tunteita sitä kohtaan. Mä rakastan Jiminii yli kaiken, mut silti jostain syytä mul on kasvanu tunteita Hoseokii k-kohtaan myös." Yoongi selitti. Katsoin hieman yllättyneenä ja hieam pettyneenä Yoongia. Eihän hän voinut mitään tunteilleen. "Musta tuntuu et sun pitäs kertoo Jiminille. Mitä myöhemmin se saa tietää nii se on sulle varmasti vihasempi." Yoongi nyökkäsi ja lähti takaisin sisälle minä perässään. "J-jimin voidaanko puhua?" Yoongi kysyi Jiminiltä. "Jin tuu mukaan en uskalla yksin." Yoongi supitti korvaani hiljaa. Jimin nyökkäsi Yoongille. Lähdimme kohti yläkertaa. Menimme Yoongin huoneeseen. "J-jimin... Tiedäthän sä että rakastan sua yli kaiken?" Jimin nyökkäsi ilmettä hihkauttamatta. "M-mut mä, mä tein virheen tänään. Tosi ison virheen. M-mä pussasin Hoseokia." Yoongi selitti itkien. Jimin alkoi itkemään.
"Yoongi mitä helvettiä, mitä vittua siis ihan oikeesti ei ois susta uskonu." Jimin sanoi ja läpsäytti Yoongia poskelle.
Jimin juoksi alas ja otti hatkat.
{Jiminin nk}
Yoongi juuri sanoi pussanneensa toista. Otin hatkat Taen luota, ja lähdin juoksemaan päin persettä.
Olin jossain metsän perseessä. En tiennyt paljon kello oli, sillä en tietenkääm ottanut puhelinta mukaan. Uskoisin että se oli 10-11 aikaa illalla sillä oli pimeää. Makasin metsän perseessä kunnes en enää muista mitään.
YOU ARE READING
Yhden Illan Juttu - BTS
FanfictionTaekook, Yoonmin ja Namjin Tää tarina on tosi huono varsinki alku joku 20 ekaa osaa ku alotin kirjottaa tätä suunnillee pari viikkoo sen jälkee ku musta tuli army! Sisältää: Smuttia BxB Kiroilua aloitettu: 29.9.2019 lopetettu: ???