Osa 20

86 3 0
                                    

{ Taehyungin nk }

Makasin sairaalan sängyllä vartaloni täynnä eri kipuja.
Yhtäkkiä mieleeni säpsähti varmuus että Jungkook oli elossa. Ehkä se oli joku meidän välinen yhteys.

Hyppäsin sängystä ylös kunnes hälytin alkoi piippaamaan.
Kuulin käytäviltä juoksunaskeleita
minun huonettani kohti.

Katsoin ikkunasta ja huomasin olevani alimmassa kerroksessa joten voisin hypätä ikkunasta.

Avasin varovasti mutta näppärästi ikkunan ja hyppäsin alas.
Huomasin olevan maassa joten lähdin juoksemaan kohti poliisiasemaa.


-

Olin asemalla ja menin heti infopisteelle.
Kysyin heti kaikkia tietoja siitä kolarista n. 3kk sitten.

Sain vain vastauksen kuka olet? Minkä ikäinen olet?

Vastasin kaikkeen muminalla kunnes sain ääneni avattua oon täällä koska mun poikaystävä "kuoli" muka siinä!!

POLIISI Puhutko siitä 16 vuotiaasta pojasta?

TAE joo!! Saanko nähä kaikki ne tiedot siitä!!!?

POLIISI Emme voi antaa poliisien tietoja.

Lähdin juoksemaan ulos samalla repien sen siteen rinnastani.

Päätin mennä koulullemme etsimään muita poikia.

Huomasin kellon olevan vasta 11.30 ja oli tiistai joten heidän pitäisi olla koulussa.

Juoksin koulun sisälle omaan luokkaan missä muiden poikienkin pitäisi olla.
Kun juoksin sisälle huomasin kaikkien poikien istuvan vierekkäin tekemässä tehtäviä.

Huusin Jiminille ensimmäisenä sillä hänellä oli paras suhde minuun.

Kun hän näki minut hän pomppasi ylös pulpetista ja niin teki muutkin pojat. He juoksivat luokseni halaamaan minua.

Kysyin heiltäkin Jungkookista ja kaikki selittivät vain että hän on kuollut.

Valitin heille kokoajan tunteestani hänen olevan elossa.

TAE Jos ette auta mua tässä nii voitte sitten lähtä.

JIN Mistä ees sait päähän tommosta?
Me oltiin Jk:n hautajaisissa!!!

Päätin lähtä vain ulos luokasta kun koko muu luokka + opettaja tuijotti minua.

Huusin ihan helvetin kovaa että:

Haistakaa vittu te paskat frendit! Teidän pitäs tukea muiden ajatuksia!!!!
Kiitti tästäki teille ku pilasitte mun ekan päivän täällä elossa taas.

Yritin pidättää itkuani kunnes en enää pystynyt jäin luokan ulkopuolelle itkemään kunnes huomasin poikien tulevan ulos kaikki yhtäaikaa halaamaan mua.

JIMIN Me autetaan sua etsimään Jungkook.


--------------------------



Joo moi nyt mul tais tulla moti tähän bäckkii joten aijon jatkaa tätä nyt!

Yhden Illan Juttu - BTSWhere stories live. Discover now