Osa 24

91 5 0
                                    

{ Jungkookin nk }

Istuimme kaikki seitsemän poikaa ringissä. Itse istuin Taen vieressä, Jimin istui Yoongin vieressä ja Hoseok istui Namjoonin ja Jinin välissä. Hoseok pyöräytti pulloa ja se osui tottakai Taeen. "Totuus vai Tehtävä?" Hoseok kysyi Taelta. "Tehtävä!!!" Tae huusi. "Suutele Jungkookia!" Hoseok huusi. Tae nousti minut ja itsensä ylös ja painoi minut pitkään suudelmaan. Menimme takaisin rinkiin istumaan Taen kanssa. Tae pyöräytti pulloa ja se osui Jiminiin. "Totuus vai Tehtävä?" Taehyung kysyi. "Totuus." Jimin vastasi. "Ketä rakastat eniten?" Taehyung antoi totuuden Jiminille. "siis tottakai se on Suga a.k.a Min Yoongi maailman hottein ihminen!" Naurahdimme kaikki ja katsoimme Jiminin menevän makaamaan Yoongin päälle samalla suutelevan häntä. "Joo menkää panee tonne makkariin!" Kuulin Taen huutavan. En ollut kännissä mutta kaikki muut olivat. Varsinkin Jimin. Hän kirjaimellisesti kikatti kaikelle mitä sanottiin. Yoongikin joutui suunnilleen kantamaan hänet nukkumaan koska Jimin ei pysynyt pystyssä. "Hei Tae mua väsyttää iha helvetisti." Sanoin. "Haluuks mennä nukkumaan?" Tae kysyi. "Joo." Lähdin kävelemään meidän huoneeseen ja otin paitani pois. Kaaduin sängylle makaamaan ja makasin siinä seuraavat 45 min kunnes vain hyppäsin ylös koska en vain millään saanut unta. Lähdin ulos hiljaa huoneesta sillä pelkäsin herättäväni muut. Alhaalla sohvalla istui vielä Tae joka katsoi jotain ohjelmaa televisiosta. Kävelin hänen luokseen ja istahdin hänen viereen. "Tae, mä, mä en saa unta." Tae käänsi katseensa minuun ja otti kädestäni kiinni. "Mä tuun sun kaa." Hän sanoi. Hän veti minut hänen mukanaan huoneeseemme ja kaatui sängyllemme. Menin hänen viereensä makaamaan ja pidin hänen kädestään kiinni varmaan koko yön sillä kun heräsin käteni oli edelleen siinä. "Taeee herää kello on tyylii jo 12 päiväl!" Tae alkoi mumisemaan ja loppujen lopuksi nousi ylös ja otti puhelimensa käteen. Hän katsoi minuun hauskalla ilmeellä ja sanoi "kello on vasta 7." "So-sori ku herätin."  Sanoin ja käänsin katseeni pois. "Heii ei se mitää tuu tänne" Hän sanoi. Kaaduin hänen syliinsä makaamaan. Olimme siinä hetken hiljaa kunnes kuulin Taehyungin sanovan "Miks sä oot noi ihana." Samalla kun hän silitti hiuksiani. "Sä oot ihanempi." Sanoin nauraen. Yhtäkkiä sanoin "värjätää meiän hiukset!!" Tae nauroi. "Eiku oikeesti!" Sanoin ja hyppäsin ylös. "Millä väril pitäs?" Tae kysyi. "Mä haluun punaset tai siniset!" Huudahdin. "Arvotaan vaikka kumpi ottaa kumman?" Kysyin Taelta. "Ok otetaa kivi, paperi, sakset!" Tae sanoi jo vähän innostuneena. Arvoimme kumpi ottaa kumman värin hiuksiinsa, minä sain punaisen ja Taehyung sinisen. Lähdimme kauppaan ostamaan väriaineita. Tulimme mökkiin takaisin ja menimme kylpyhuoneeseen valmistelemaan väriaineita. "Kumpi värjää eka?" Tae kysyi. "Mä voin!" Huudahdin innostuneena. Tae alkoi laittamaan väriainetta hiuksiini. "Miks mä näytän ihan mikki hiirelt vaik sil ei oo ees hiuksii?" Kysyin vitsillä. "Et mun mielestä, pupu." Tae sanoi painostaen sanaa "pupu". "Noni tää on kai valmis." Tae sanoi kun oli hieronut väriainetta hiuksiini viimeiset 10 minuuttia. "Nyt sun vuoro!" Huudahdin. Laitoin väriaineen Taen hiuksiin. "Nyt pitää vaa oottaa hetki et tän voi käyä pesee pois." Sanoin. Oli kulunut noin 30min ja olimme valmiita pesemään värin. Menin ensimmäisenä siuhkuun sillä väri oli ollut kauemmin minulla. "Ei hitto nää on siistit!" Huusin kylpyhuoneesta samalla pukien. Tulin ulos kylpyhuoneesta ja heti Taehyung käveli luokseni ja huudahti "uu ihanat" "mee sä ny nopeesti nii nähään  ne sunkin!" Sanoin. Tae tuli ulos kylpyhuoneesta ja sanoi hauskasti "nää o iha kauheet" "oumaigaad mä rakastan noita!!" Huusin ja hyökkäsin Taen hiusten kimppuun. "Aa no hyvä että sä pidät." Tae sanoi hymyillen.

Jungkooki_:

Jungkooki_:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

💟 67 tykkäystäVärjättii vähä hiuksii 😌🤙 @Taehyunggi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


💟 67 tykkäystä
Värjättii vähä hiuksii 😌🤙 @Taehyunggi

Taehyinggi: Noi sun on nii ihanat!!

jimin93: nyt o hienot

MammaSeokjinn: pitäskö itekki @namjoon_rm

namjoon_rm: @Mammaseokjinn älä ikinä

Moii mite menee teil? Itel menee iha ok... Kiitti melkee 300 lukua!! Herranjestas kui paljo. Ehkä pitäs mennä nukkumaan ku kello on puoli 11 ja huomenna alkaa 8.15 koulu.. :DD ja herään 6.55 tyylii ku o 3 kouluu nii pitäö tehä eväit. Ja muuten julkasen Yoonmin kirjan ekat 5 osaa halloweenina eli 31.10 kai jos se on sillo. Toivottavasti tykkääte siitäki 💫💫

635 sanaa

Yhden Illan Juttu - BTSWhere stories live. Discover now