Tähän alkuun, tohon edelliseen osaan ei tullu muutoksia tallensin vahingossa sen uudelleen joten ei tarvii lukee alusta.
{ Jiminin nk }
Heräsin sairaalasta jostain huoneesta. Huomasin Yoongin vieressäni istumassa. Katsoin häntä 'mitä helvettiä' ilmeellä.
Yritin saada sanoja suustani mutta luuletko että ne sieltä tuli? Ei tietenkään.
Poika katsoi minua surullisena.
"Jimin, mä rakastan sua, enemmän ku mitään." Hän sanoi ja otti kädestäni kiinni.
"Chim Chim, anna mulle anteeks... Tiiän et tein ison virheen ja lupaan etten ikinä, IKINÄ petä sun mieltä."
Tämä vielä lisäsi.Hymyilin hieman, sillä 'Chim Chim' oli lempinimeni jonka Yoongi keksi ensimmäisellä kerralla kun pussattiin.
Mietin silti kokoajan vain että minkä helvetin takia olin joutunut sairaalaan, ja miksi Yoongi oli siellä.
Sain lopulta ääneni avattua.
"M-mä vo-voin antaa sulle anteeks tän kerran, mut sun pitää luvata mulle että voin luottaa suhun täydesti."
"Mä lupaan." Yoongi sanoi ja otti poskistani kiinni käsillä.
"Mitä helvettiä just tapahtu?!" Huomasin heränneeni keskeltä metsän persettä. Oliko tuo äskeinen pelkkää unta. Ilmeisesti oli. Oli niin pimeää että en nähnyt kirjaimellisesti mitään muuta kuin mustaa.
Yritin nousta ylös, mutta huomasin loukanneeni jalan jollain tapaa kun olin ilmeisesti pyörtynyt.
Yritin nilkuttamalla kävellä johonkin suuntaan.
Olin yrittänyt kävellä jo aika pitkään kunnes kuulin jonkun huutavan nimeäni.
"Jimin!!!!" "Chimmyyy!!!!!" "Missä oot Chim Chim!????"
Ääni kuulosti tutulta, kuin Yoongi, mutta möreämpi ääni.
En enää jaksanu välittää mistään, olisin voinut vain vajota maan alle ja jäädä sinne.
Ääni tuli lähemmäksi kunnes tajusin että se oli Yoongi.
"Jimin!!!" Yoongi juoksi luokseni.
Aloin itkemään, en ole varma edes miksi.
Terve tää osa ois tässä!
Mp et on joulu kohta? Mitä ootte toivonu lahjaks?
Taehyungin syndetki on jo iha just! Ei vois kuvitella et seki on jo niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin iso poika 😻
Mut joo hyvää joulua ja uutta vuotta tällee aikasi 😛🎅
YOU ARE READING
Yhden Illan Juttu - BTS
FanfictionTaekook, Yoonmin ja Namjin Tää tarina on tosi huono varsinki alku joku 20 ekaa osaa ku alotin kirjottaa tätä suunnillee pari viikkoo sen jälkee ku musta tuli army! Sisältää: Smuttia BxB Kiroilua aloitettu: 29.9.2019 lopetettu: ???