Jungkookin nk
Puraisin vahingossa huulestani. Aloin pyyhkimään verta käteeni mutta Tae käveli luokseni ja suuteli minua pitkään. Hän otti huulensa varovasti omiltani ja sen jälkeen laitoin käteni hänen poskille ja pussasin häntä nopeasti. Sen jälkeen nauroimme ihan kauheasti.
Jäimme kujalle istumaan Taen kanssa. Istuimme vierekkäinen seinää vasten.
Pistin pääni polviin ja otin varovasti Taen kädestä kiinni. Tae katsoi minua ja virnisti varovasti. Sanoin hiljaa että minua pelottaa. Hän puristi kättäni ja sanoi että voisimme lähteä hänen asuntolaan.Lähdimme kujalta käsi kädessä. Matkalla kulmalta tuli joku vanha känniläinen joka löi Taea. Huusin että lopeta! En saanut kuitenkaan tarpeeksi ääntä sillä olin peloissani. Näin kuinka vanha mies ajoi Taen maahan ja laittoi kätensä Taen paidan alle puukon kanssa.
Kuulin Taen huutavan jotain mutta en saanut siitä selvää.Siinä vaiheessa hokasin että jos en tee jotain voisi käydä huonosti.
Päätin juosta niin kovaa kuin silloin pystyin suoraan miehen kimppuun. Onnistuin ajamaan miehen pois ja hän lähti. Sen jälkeen en muista mitään.Taen nk
Lähdimme Jungkookin kanssa kujalta mutta melkein heti joku mies hyökkäsi kimppuuni. Yritin lyödä häntä mutta en onnistunut sillä olin liian heikko. Hän tuli päälleni ja laittoi kätensä paitani alle puukon kanssa. Yritin huutaa Jungkookille että olin pahoillani mutta luulen että hän ei kuullut.
Pistin silmäni kiinni ja päästin kyyneleitä.
Huomasin että Jungkook oli pää veressä tiiliseinän vieressä.
Katsoin että missä mies oli ja huomasin hänen olevan poissa.Juoksin täysillä Jungkookin luokse ja yritin herätellä häntä. Huomasin että hänen kätensä puristi omaani. Sanoin hänelle että heräisi, mutta kuulin vain muminaa. Tajusin hänen sanovan että "auta minua". Soitin 112 mahdollisimman nopeasti ja sain vastauksen. Poliisi ja ambulanssi oli tulossa. Kaivoin paperin laukustani ja pidin sitä Jungkookin päässä olevan haavan päällä.
Täs vähä lyhyempi osa ku pitää lähtä kouluu! Koitin täs ja edellisessä osassa vähä eri kirjotustyyliä joten toivottavasti tykkäätte! Nähää seuraavas osas🤟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yhden Illan Juttu - BTS
Hayran KurguTaekook, Yoonmin ja Namjin Tää tarina on tosi huono varsinki alku joku 20 ekaa osaa ku alotin kirjottaa tätä suunnillee pari viikkoo sen jälkee ku musta tuli army! Sisältää: Smuttia BxB Kiroilua aloitettu: 29.9.2019 lopetettu: ???