Osa 35

73 6 0
                                    

Jungkook nk

Makasin sängyllä Taehyung päälläni. Kuulimme oven aukeavan ja näimme siellä norsun, eli Jinin. "Jin haista paska ku keskeytit meiät!" Kuulin Taen huutavan. "Sori piti tuua tää paketti minkä ootte tilannu." Jin huusi ovelta. Taehyung näytti keskisormea vielä Jinin perään.

"No mikäs helvetin paketti?" Taehyung kysyi katsoen minua.

"Ooks sä tilannu jotain?" Kysyin.

"En?" Tämä vastasi.

Taehyung nousi päältäni ja käveli laatikolle ihmeissään. Hän avasi paketin joka oli noin 50cm joka sivulta. "Mitä helvettiä?!" Tuo huusi.

Kävelin itsekin paketin luokse ja järkytyin. Katsoin Taehyungia kulmat kurtussa. "Tilasiks sää nää?" Tuo kysyi. "En!" Vastasin.

Paketti oli täynnä erilaisia seksileluja. "Ei vittu miks musta tuntuu et yoongi on tilannu nää tänne."

Taehyung soitti Yoongille koska hän halusin kysyä häneltä näistä leluista.

"Haloo?"

"Mitä asiaa Tae?"

"Ethän vaan sattuis tietää seksileluista jotka on tilattu tänne meille?!"

"En?"

"Aha."

Taehyung painoi luuria ja katsoi minua. "Mitä jos soitetaa kaikille ja kysytään niiltä?"

Nyökkäsin tuolle vastaukseksi.

Soittelimme kaikille keitä tunnemme mutta kaikki kieltäytyi. "Pitäiskö nää säästää vai pitäskö viiä johonki?" Tuo kysyi.

"En tiiä." Vastasin.

----

Päätimme säästää nuo lelut sillä voisihan niille tulla käyttöä joskus.

"Tae" Yritin saada Taehyungin huomion.

"Mitä?" Tuo vastasi.

"Miks joku lähettäs jotai tollasii meille, ja jinhän toi ne tänne?"

"Niinpä muute. Miks just jin tois ne tänne mite se ties et se on muka tilattu tänne?"

"Ei vittu se oli jin" Sanoin ärsyyntyneenä.

"Mitä pitäs tehä?"

Katsoin Taehyungia vakavasti. Nousin sängyltä ylös missä istuimme.

Kävelin ulko-ovelle, tungin kengät jalkaani.

"Oota sä tääl." Huudahdin juuri ennen kun astuin ulos ovesta.

Juoksin suoraa Jinin luokse. Salasin yhtä asiaa Taehyungilta, minä tilasin ne lelut.

Pimpotin ovikelloa ja kukas muukaan oven avaa kuin itse Seokjin.

"Tae luulee et sä tilasit ne lelut."

Jin katsoi minua kulmat kurtussa.

"Miten muka? Sun pitää sanoo sille et sä ne tilasit. Miks sä ees halusit ne?"

"N-no ku kerran Tae sano et se haluis leikkii mun kaa sellasil joskus."

Yhtäkkiä puhelimeni värisi ja huomasin että Taehyung soittaa minulle.

"Ei vittu."

"No?"

"Tae soittaa mulle."

"Vastaa sille ja sano että sä tilasit ne lelut ja sit vaa painat luuria."

"Seriously?"

"Elä ny enkkuu ala puhuu tai se ei ymmärrä sua ei Tae osaa puhuu englantia se puhuu sitä niiku joku mursu."

"Juu juu."

Vastasin puheluun.

"Mitä?" Kysyin.

"Minne menit?"

"Tae mä tilasin ne lelut oikeesti sori et valehtelin." Sanoin ja painoin luuria.

"Se yrittää soittaa mulle uuestaa." Sanoin Jinille.

"Sun kannattaa lähtä nyt."

Lähdin ovesta ulos ja juoksin takaisin Taelle.

"Pakko mun on mennä takas sinne." Selitin itselleni.

Koputin oveen hitaasti.

"Jungkook."

"S-sori Tae..."

"Ei se mitää oisit vaa sanonu heti."

Halasin Taehyungia tiukasti. "Anteeks silti." Sanoin vielä Taehyungin rintaa vasten.

--------------------------------------------------------

Tere kaikki mite menee? Itel oli tänää salibandy pelit ja meni iha hyvi! Mitä te aiotte tehä nyt viikonloppuna?  Ootteks innoissaan siitä uuesta albumista? Ite ainaki 😂

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Yhden Illan Juttu - BTSWhere stories live. Discover now