15. rész

12 0 0
                                    

5 év múlva...

 Hogy mi történt az elmúlt években? Kezdjük talán a Kodállyal.

Sikerült annyira felvirágoztatni a helyet, hogy körülbelül 1,5 éve a környék legmenőbb helyévé avanzsált a pincehelyiségünk. A felső részben továbbra is az idősebbek, a felnőttek szórakoztatják magukat, viszont már egy jó ideje, mi is besegítettünk odafent is, mivel van egy pár zenész köztünk. Bár nem kaptunk eget verően nagy pénzeket érte, jól éreztük magunkat, és elég volt az a holmi kevés jatt, amit mi, magunk közt elosztottunk a saját kis klubunk bevételéből. Mivel 2 éve leérettségiztünk, többen közülünk egyetemre mentek, így, akik maradtak szerény kis városunkban, az ő nevükre, hivatalosan át lett íratva a hely tulajdoni joga, így hiába egy épülethez tartozik a két klub, a fenti a Kodály Kávézó, a lenti pedig a Kodály Pub nevet viseli. Így most a pub tulajdonosai Hajnóczy, Ani, és a barátja, Laskai, és Luca, az egyik legfiatalabb tag, ő még így is, jelenleg 11-es.

Az iskola... Leérettségiztünk. Engem felvettek a Corvinusra, Gerit pedig az ELTE-re. Sikerült találnunk közös albérletet, és itt lakik velünk Kolos, meg Egerszegi is. Vagy inkább mi lakunk velük, mert ugye ők eggyel felettünk járnak. Kolos a műszaki egyetemen tanul, Nusi pedig a METU-n.

Igen ám, de áttérve rám, és Gerire... Egy cserediák program által sikeresen kijutottunk New York-ba, majd nehezen, de sikerült minden leszervezni, hogy ott tanulhassunk tovább. Egyenlőre itt, még a kollégium levegőjét rontjuk, de emellett dolgozunk is, és szép, lassan, számításaink szerint, már a következő szemeszterre össze fog jönni annyi, hogy egy lakást tudjunk bérelni, ketten. Nem lakótársakkal, hanem csak mi, ketten. Annyira várom már!

Hogy voltak-e hullámvölgyek a kapcsolatunkban? Az nem kifejezés. 11. első félévében abszolút nem beszéltünk, max 2 szó erejéig. Gerike berágott rám, hasonló okból kifolyólag, mint anno Kolos Nusira. Ellenben itt nem arról volt szó, hogy lerészegedtem, és rámásztam volna valakire, vagy valaki rám...hanem elindult egy rosszindulatú pletyka, hogy én, meg a Sarlai... Na igen. Ennél fogva, ők is marha sokáig haragban voltak, mi meg Sibivel talán egyszer tartottunk megbeszélést ez ügyben, hogy mégis kitől eredhetett. A végére kiderült, hogy nekem nyáron sikerült ebbe-abba belekeverednem, és szétoszlattam a város legnagyobb gangjét, amiből arra következtettek, hogy az alapító tagokat én nyomtam fel. Mire ki derült, hogy ki volt a tettes, addigra már tisztázta a két banda egymás közt az ügyet, tisztára mostuk a nevünket, és így, végre valahára, újra összejöttünk Gerivel. Nem mondom, hogy az elején az újrakezdés fesztelen volt. Ellenkezőleg. Az első két hétben rettent kínos volt az összes beszélgetésünk, vagy, ha átmentünk egymáshoz. De végül így is kialakult...

 Szóval igen. Új életet kezdtünk az USA-ban, tanulunk, és az egyetem álltam biztosított, tanulmányainkhoz igazított munkakörben-, és beosztásban dolgozunk.

 Így visszatekintve, úgy érzem, megérte a sok szenvedés. Hisz, gőz erővel haladunk az álmaink felé. Csodás érzés...

És, ha megint csak, ha minden igaz, akkor Nusit 1 hónap múlva az egyik nagy lemezkiadó veszi a szárnyai alá, így ő is jön, és szintén egy helybéli egyetemen fog tanulni, Kolos pedig még elég necces, hogy hogyan is hozzuk ki őt is ide. Tehát igen. Ez az egy megoldatlan problémánk még hátravan.

 Drukkoljatok nekünk, hogy minél sikeresebbek legyünk, és elérjük az álmainkat! Puszilok mindenkit, a Kodály nevében!

Johi


Íme egy kép a lakásról, amit kinéztünk magunknak:

És íme egy kép, ami egyik közös sétánk során készült:

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

És íme egy kép, ami egyik közös sétánk során készült:

És íme egy kép, ami egyik közös sétánk során készült:

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Szívem //BEFEJEZETT//Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt