13. rész

7 0 0
                                    

  - Szóval mesélj csak! - tapadt rám Zoé. Mióta is vagytok együtt az Engellel?

  - Ez egy érdekes sztori - sütöttem le a szemem, és, mivel épp a folyosón kellett ilyennel kísérleteznem (mert miért ne?), neki mentem egy gyereknek. - Bocsi, ne haragudj - mentegetőztem zavartan, mire észre vettem, hogy az az Ipoly, ő is egy Kodályos srác, ő szokta a képeket készíteni, és feltölteni a banda blogoldalaira (Insta, Myspace, Blogspot, Facebook, Twitter, stb).

  - Szia Johii! - ölelt át kapásból, én meg visszaöleltem. - Mizu? Hogy vagytok az Engellel? - vonogatta vigyorogva a szemöldökét.

  - Perverz - csaptam röhögve a mellkasára. Még egyszer magához szorított, aztán tovább állt, és Anival beszélgettek.

  - Hát ez valami olyan, Zoey - kezdtem bele a sztoriba, közben leültünk az osztályunk melletti kanapékra -, hogy ugye kavarogtunk a Gerivel már tavaly is, vagy inkább én...aztán nem tetszett neki, hogy a haverjával vagyok, rájött mekkora kincset vesztett - (itt mindketten nevettünk, mert hát én is rájátszottam sulis unalmakba) -, szerelmet vallott pénteken, szombaton átmentem hozzá, beleegyeztem, hogy a barátnője legyek, miután eloszlatta a félelmeket, hogy a "hű, de hűséges Kolost megcsalom". Mivel ők, már ugye a múlt hét csütörtöki napja óta ismét együtt... Szóval szombat délután a Kodályba, mire odaértünk furcsa, de mindenki tudta, mihez tartsa magát. Tömören, röviden - fejeztem be.

  - Hű. Hát. Wow - nevette el magát csodálkozva, és végig húzta a kezét a copfján. - Ezt azért nem gondoltam volna rólad. Meg róla. Hű. Wow - ismételte meg, de ezen már mindketten jót derültünk.

 Suli után Geriékkel leléptem a Kodályba, majd ismét Geriéknél kötöttünk ki. Viszont váratlan meglepetésünkre, Frida és Egerszegi random betoppantak. Se ők nem tudták, hogy én tartózkodom jó barátjuknál, se én nem tudtam, hogy ők jönnek a barátomhoz, mikor én is ott vagyok.

  - Csókolom Karola néni! - hallatszott Egerszegi negédes hangja lentről. Gerire sandítottam.

Összeráncolt homlokkal meredt az ajtó felé, utána felém fordult. - Nem én hívtam őket, de jó szokásuk, hogy néha betoppannak. Főleg a Nusi jár át gyakran. Konkrét bejárása van hozzánk, anyám még jó, hogy nem adott neki kulcsot a lakásunkhoz.

  - Nagyszerű... - mormogtam az orrom alatt, és inkább visszatértem a gitárhoz. Hó cipőm tele van azzal, hogy Egerszegi mindenhol ott van. Nem rosszból, nincs semmi konkrét bajom a csajjal, csak olyan tenyérbe mászó, mopsz képe van, hiába modellkedik, mert ilyen, meg olyan szép. Viszont az, hogy ilyen szinten beképzelt; na azt marhára nem bírom.

  - Szia Gerikeee! - nyitottak be, majd Nusika lefagyott egy kicsit, amikor meglátott engem, gitárral a kezemben, ahogy az ajtóval szemben levő széken ücsörögtem, és a húrokkal szórakoztam. - Szia Johi - tűnt el a mosoly az arcáról egy pillanatra, majd rögtön visszavarázsolta, ahogy beljebb léptek. Frida, csak a maga jószívű mosolyával ajándékozott meg, amit viszonoztam is. Fridát imádom, attól függetlenül, hogy nem vagyunk puszi pajtások.

  - Sziasztok - csúszott az ágy szélére a barátom. Felállt, és egy-egy öleléssel üdvözölte őket. Én csak csendes megfigyelőként követtem az eseményeket. Hagytam, hogy vagy' 5 percet úgy beszélgessenek - többek között rólam is -, hogy úgy tesznek, mintha, én ott se lennék.

 Egy idő után besokalltam, és halkan elkezdtem játszani, miután megvontam a vállam. Legalább legyenek tudtába annak minden percben, hogy itt vagyok.

A várt hatás nem maradt el; egy percig némán meredtek rám, aztán folytatták a társalgást.

Félbe hagytam az előző dalt, és belekezdtem, Drake - In my feelings c. számába. Mikor felfogták, mit játszok, elkezdtek hozzá énekelni.

A lányok felém fordulva, néha egymással szemben állva kántálták a szöveget, Geri pedig a falnak támaszkodva mosolyogva nézett. Néha a vendégek válla fölött átnézve összemosolyogtunk.

Következőnek Cardi B - I like it-ot pengettem, meg így szépen sorban, még 4-5 slágert, aminek úgy gondoltam, bizonyára tudják a szövegét. És szerencsém volt, fején találtam a szöget; tényleg ismerték őket. (- 4-5 szám: Xxxtentacion - Sad, Clean bandit - Solo, 5 SOS - Youngblood, Marshmello - Happier, Maroon 5 - Girls like U)

 Boldog voltam, mikor Egerszegi már őszintén mosolygott rám, és megjegyezte, hogy ez egy tényleg jó ötlet volt, és jó időtöltés, meg, hogy mennyire szépen játszom. Megköszöntem, de hozzátettem, hogy ezek azért nem olyan hű, de nehéz számok. Utána kérte, hogy mutassak pár akkordot - ez idő alatt Frida és Geri eszmecserét tartottak -, majd Kolos hívta Nusit, aztán megköszönve a gitár leckéket, és eltűnt ő is.

Frida előbb távozott, mert Zoé a lovardánál várakozott rá. Szegény elfelejtette, hogy beígérte a barátnőjének, hogy a mai napon együtt lovalhatnak.

Szívem //BEFEJEZETT//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz