Κεφάλαιο 9

86 4 0
                                    

Μιλήσαμε ως τις τρεις το πρωί. Αν μπορούσα, θα του μιλούσα όλη τη νύχτα. Η διάθεση και των δύο είχε αλλάξει πολύ από την αρχή του τηλεφωνήματος μέχρι το τέλος. Μου πρότεινε να βγούμε οι δυο μας, όταν γυρίσουμε στη Θεσσαλονίκη και εννοείται ότι δέχτηκα. Αποφάσισα να το ρισκάρω γιατί μου αρέσει πραγματικά και επειδή με ξέρω, θα το μετανιώσω αν δε το κάνω. Έπεσα να κοιμηθώ αλλά γελούσα ασυναίσθητα. Ανυπομονώ για την άλλη εβδομάδα.

Η Νεφέλη και η Εύη νομίζω ενθουσιάστηκαν πιο πολύ από μένα. Εντωμεταξύ, έμαθα ότι ο Πάρης θα έρθει τελικά το σαββατοκύριακο που θα πάω Θεσσαλονίκη. Τον σκοτώνεις ή δε τον σκοτώνεις; Όταν τον πήρα τηλέφωνο, τα άκουσε για τα καλά. Δεν υπάρχει καμία συνεννόηση πλέον σε αυτή τη παρέα.

Το βράδυ βγήκαμε έξω με τα κορίτσια και κάποια άλλα παιδιά με τα οποία είχαμε καιρό να βρεθούμε. Καθίσαμε σε μια καφετέρια που πηγαίνουμε και λέγαμε για τα νέα μας. Οι περισσότεροι από την παρέα είναι και αυτοί στη Θεσσαλονίκη αλλά δεν έχουμε βρεθεί.

-Έγινε τίποτα άλλο με τον Γιώργο; με ρώτησε η Εύη μόλις μπήκαμε στη τουαλέτα.

-Όχι, τίποτα. Ούτε τηλέφωνο ούτε μήνυμα... απάντησα και νομίζω ότι ακούστηκα πιο απογοητευμένη από όσο ήθελα να δείξω.

Ναι, το παραδέχομαι ότι είμαι λίγο γιατί έχουμε να μιλήσουμε από χθες. Βέβαια, μπορεί να μου μιλήσει αργότερα αλλά εδώ που τα λέμε, δεν είναι και υποχρεωμένος. Θα θέλει να ασχοληθεί με την οικογένεια του και τους φίλους του στη Πάτρα. Δε συνέχισα την κουβέντα και γυρίσαμε πίσω στο τραπέζι. Μετά από λίγο πληρώσαμε και γυρίσαμε στα σπίτια μας.

-Πως περάσατε; με ρώτησε η μητέρα μου, όταν μπήκα στο σπίτι.

Πως και δε κοιμάται; Έχω χάσει επεισόδια από τότε που έφυγα.

-Πολύ καλά! Είπαμε να βρεθούμε και στη Θεσσαλονίκη όταν πάμε. Εσείς τι νέα εδώ;

-Τα ίδια..πριν λίγο ήρθαμε από έξω κι εμείς. Ο μπαμπάς σου είναι στο μπάνιο.

-Καλά, εγώ πάω στο δωμάτιο μου. Καληνύχτα! την αγκάλιασα και πήγα στο δωμάτιο μου.

Το αγαπώ πολύ το δωμάτιο μου. Στον ένα τοίχο έχω βάλει φωτογραφίες με τους φίλους και την οικογένεια μου και σε έναν άλλο έχω κάδρα με θέμα το Λονδίνο. Η αγαπημένη μου πόλη. Όχι, ότι έχω πάει αλλά θέλω πολύ να πάω κάποια μέρα. Μερικές φορές κάθομαι με τα ακουστικά ακούγοντας μουσική με τις ώρες και σκέφτομαι διάφορα. Άραγε, θα μου μιλήσει καθόλου σήμερα;

Όταν με κοιτάς..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora