Ik keek hem niet aan, omdat ik een rare gevoel van binnen had. Mijn hart bonkte in mijn keel.
Inaya: Kom verder eh dinges, Carmen heeft een bloedneus.
Younes: Hey wacht ik zal me even voorstellen.
Inaya: Ehm nou weet je ik moet snel naar mijn kamer, want mijn telefoon is al 3 keer afgegaan.
Younes: O ah ok is goed mohim zie je zo wel dan.Gedachte Inaya: Als je het maar uit je hoofd haalt.
Ze liep snel naar boven, ze stopte van de schrik omdat ze helemaal zwart in de ogen zag en niks anders kon zien. Na een paar minuutjes ging het over ze begreep er niks van
dus liep ze verder naar de kamer. Ze ging op de grond zitten leunend tegen de kast.Gedachte Inaya: Ik ga me niet laten kleineren door haar. Ik moet gewoon door met mijn leven. Het idee alleen al dat ze hem, een Marokkaan naar binnen neemt, wat ben je dan voor een vriendin. Ik wil mijn moeder. Ik wil haar warme voorhoofd voelen, haar warme handen haar alles, zelfs de klappen die ik kreeg mis ik vreselijk!
Carmen: Inaya! Inaya! Komm whaaa!
Inaya hoorde een gegil van Carmen ze rende van de schrik naar beneden en zag dat Younes haar had vastgepakt. Inaya zag nu pas het gezicht van Younes. Ze dacht na en stond verstijfd. Carmen begon te lachen en Younes ook. 'Hahaha hahaha' het gelach echode in Inaya's hoofd maar gelukkig.. Het was geen bekende.
Carmen: Sorry dat ik je heb laten schrikken, maar als ik je normaal zou roepen was je toch niet gekomen.
Inaya dacht na,en besefte dat ze hier ECHT niet thuis hoorde. Ze voelde zich zo koud en alleen. Ze draaide zich om met een glimlach die uit de diepte van de grond kwam.
Carmen: Eh Inaya wil je alsjeblieft die Turske thee maken die je altijd zo lekker maakt
Inaya: Marokkaanse thee bedoel je.
Carmen: Ach what the fuck maakt het nou uit welke thee het is.Inaya keek haar met een haat gevoel aan en liep weg. Younes' de telefoon ging af
Younes: Ewaa mattie, hoe is ie lang niet gesproken man. Waar hang je uit.
Inaya stond in de keuken te luisteren terwijl ze thee aan het zetten was. Ze dacht weer na, moet ik nou gewoom schijt hebben? Of moet ik hier een oplossing voor zoeken. Carmen kwam de keuken binnen met een big smile op haar gezicht. Inaya, weet je wat Younes wil doen?
Inaya: Wat.
Carmen: Hij wil met mij en een vriend van hem en jij naar Scheveningen gaan.
Inaya: Wat?! Waarom ik en waarom vriend?Younes kwam aangelopen en stond achter Carmen bij de deuropening.
Younes: Ey Inaya ga gewoon mee jij bent eenzaam en mijn mattie ook. Hallo Car is jouw vriendin zo kunnen we gezellig met zijn allen iets doen.
Inaya dacht na. De shitan die haar gedachte in 1 minuut veranderde. Ze keek ze aan en zei opeens..
JE LEEST
Een meisje dat de verkeerde kant op ging.
RandomInaya heette ze. Ze was 22 jaar oud en had nu al haar leven op orde. DAT DACHT ZE TENMINSTE. Ze woonde niet meer met de ouders omdat haar vader haar niet kon uitstaan van het gedrag die ze thuis toonde en haar moeder kwam een aantal keren in het zie...