Hoofdstuk 17

192 11 2
                                    

Het was inderdaad zijn telefoon die trilde. Ze pakte de telefoon en keek. Zal ik het kijken en dan wissen of moet ik het laten. Voordat ze had beloten om te kijken hoorde ze de badkamerdeur dichtgaan. Ze legde de telefoon snel weg waar ze het had gevonden. Fiuu net op het nippertje.

Hicham: Hey wat deed je daar?

Inaya werd rood.

Inaya: He? Hoe bedoel je?
Hicham: Ik maak grap. Ga je douchen en dan alles klaar zetten, want wil niet te laat weg.
Inaya: Ja oke, is goed.. Trouwens je hebt een sms gekregen.
Hicham: O oke, dankjewel dat je dat even zegt.

Karima liep de badkamer binnen en was echt opgelucht, maar dacht even na. Als ik nu al zo bang ben van hem, wanneer het over zijn telefoon gaat, hoe zal het zijn dan als ik getrouwd ben. Elke stap die ik zal nemen zal met angst genomen worden. Zo wil ik niet leven. Inaya douchte even snel. Ze deed een handdoek om haar heen en liep naar de slaapkamer. Hicham was druk bezig met sms schrijven. Inaya keek steeds van haar ooghoek hoe hij reageert bij elke woord die hij typt. Ze pakte een warm truitje een losse warme broek en deed haar jeleba aan. Ze haalde een hoofddoek uit de kast en deed het om. Ze keek naar achteren in de spiegel om te kijken of het goed zat. Ja.. Hij zat goed. Hicham zag het nog niet. Ze pakte haar parfum. Die deed ze op, toen pas keek Hicham op, omdat hij een heerlijke cocos geur rook. Hicham verbaasde dat hij een hoofddoek zag.

Hicham: Hey sinds wanneer draag jij nou hoofddoek.

Inaya glimlachte ze zag er prachtig uit.

Inaya: Sinds nu.
Hicham: O oke. Ben je voor de rest klaar? Ik ga dan alvast naar de auto
Inaya: Oke, is goed.

Ze dacht dat hij niet zenuwachtig is, wat raar hij doet net of het een gewone dag is als die andere gewone dagen.

Na ja. Ze pakte haar tasje en liep de trap af. Ze deed haar mooie puntlaarsjes aan en liep het huis uit, met het woord van God.

Een meisje dat de verkeerde kant op ging.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu